معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی

عکس جلد کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی

کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی داستانی جامع و گیرا درباره‌ی زندگی شخصی و حرفه‌ای یکی از خارق‌العاده‌ترین فوتبالیست‌های جهان است. مایکل پارت با استفاده از بیانی جذاب سعی می‌کند خوانندگان را با جزئیاتی از زندگی لئو مسی، از روزهای بازی در خیابان‌های روزاریوی آرژانتین، تا ظهور او به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال، آشنا کند. این کتاب بینش‌های خوبی در مورد فوق‌ستاره‌ی شگفت‌انگیز فوتبال فراهم می‌کند.

درباره‌ی کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی

قد کوتاه پسری که در شهر روزاریوی آرژانتین زندگی می‌کرد، مانعی برای تلاش و پیشرفت او برای تبدیل شدن به اسطور‌ه‌ی فوتبال و زبان‌زد فوتبال دوستان نشد. پسری که با شور و شوق فراوان، ساعت‌هایی بی‌شماری را صرف بازی در خیابان‌های خاکی روزاریو می‌کرد و همین امر باعث کشف‌ شدن استعدادش در این رشته ورزشی بود. او با تلاش مداوم و تمرین‌های زیاد، در پی تقویت مهارت‌های خود بود و می‌خواست برای بازی‌های بزرگ در زمین فوتبال آماده شود. مسی در سن هشت‌سالگی به تیم نوجوانان ناسیونال روساریو پیوست و در اولین بازی خود برای این تیم، پنج گل به ثمر رساند. کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی (The Flea: The Amazing Story of Leo Messi) درباره‌ی تلاش و سختی‌هایی است که این پسر در طی رسیدن به مقام یکی از تأثیرگذارترین افراد فوتبال از سر گذرانده است. این کتاب از آغاز بازی‌های لئو مسی در روزاریو شروع می‌کند و تا روزهای اوج او در باشگاه ورزشی بارسلونا و رکورد برنده‌شدن توپ طلا پیش می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی

مایکل پارت (Michael Part) با نثری شیوا و سرگرم‌کننده، داستان زندگی لئو مسی و تجارب زیسته‌ی او که ممکن است تابه‌حال در جایی منتشر نشده باشد را روایت می‌کند. این نویسنده از دوران کودکی مسی شروع می‌کند، وقتی که خانواده‌اش در سن 12 سالگی متوجه بیماری کمبود هورمون رشد شدند که ممکن بود تمام رؤیاهای یک فرد برای تبدیل‌ شدن به یک فرد موفق را از بین ببرد؛ اما خانواده و خصوصاً پدرش پیگیر درمان‌اش شد. پارت در ادامه به استعداد غیرقابل‌انکار و پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ی او با وجود چالش‌های فیزیکی‌اش می‌پردازد و درباره‌ی حرکات پاهای زیرک، مهارت‌های دریبل‌زدن و توانایی غیرعادی او برای یافتن دروازه صحبت می‌کند. نویسنده معتقد است مسی در زمینه‌ی کنترل توپ، پاسکاری، دریبل و گل‌زنی مهارت‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی از چالش‌های پیش‌روی او و انعطاف‌پذیری‌اش در مواجهه با این مشکلات صحبت می‌کند و روحیه شکست‌ناپذیر و تلاش و پشتکارش برای رسیدن به مهم‌ترین بازیکن باشگاه بارسلونا و تبدیل‌ شدن به یک رهبر در داخل زمین فوتبال را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب همچنین به جوایز و افتخاراتی مانند به‌دست‌آوردن هفت توپ طلا و رکورد این جایزه توسط این بازیکن و همچنین شش بار برنده‌شدن کفش طلای اروپای این اسطوره فوتبال می‌پردازد.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی

به‌ طور کلی، کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی تصویری جامع از یک ورزشکار حرفه‌ای است که توانسته با تلاش و استقامت به رؤیای خود برسد. پارت با داستان‌گویی، به‌خوبی فرازونشیب زندگی لئو مسی را به تصویر می‌کشد و قصد دارد نتیجه‌ی عزم راسخ و تعهد به تلاش را در زندگی یک فرد نشان دهد. این کتاب می‌تواند منبع ارزشمندی برای ورزشکاران جوان و هم برای کسانی که به دنبال داستان‌های افراد تأثیرگذار هستند باشد.

کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی توسط ماشاالله صفری به فارسی ترجمه شده و انتشارات گلگشت آن را منتشر کرده است.

کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به ورزشکاران جوان، علاقه‌مندان به ورزش فوتبال و همه‌ی کسانی که می‌خواهند در مورد جزئیات زندگی و چگونگی به موفقیت رسیدن لئو مسی آگاهی کسب کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی می‌خوانیم

خانواده مسی دور میز قدیمی آشپزخانه جمع شده بودند و با هیجان صحبت می‌کردند. سلیاماریا رومیزی ابریشمی‌ مخصوص مهمان را انداخته بود. کیک بزرگی با چهار شمع روی میز قرار داشت. امروز‌، لئو چهار ساله می‌شد‌، ولی کسی او را نمی‌دید. در حالی که همه آواز تولدت مبارک را می‌خواندند‌، خجالت‌زده‌، پشت دو برادر بزرگش‌، ماتیاس و رودریگو پنهان شده بود. لئو از اینکه کانون توجه باشد خوشش نمی‌آمد‌، اما می‌دانست اگر بیرون نیاید از کیک تولد خبری نیست. زمانی که نوبت فوت کردن شمع‌ها شد‌، رودریگو به برادر کوچکش نگاهی انداخت و لبخند زد. بعد او را به جلو هل داد و گفت: «بروجلو لئو، یه آرزو بکن.»

لئو شروع به حرف زدن کرد که ماتیاس جلوی دهانش را گرفت: «نه! نباید بلند بگی وگرنه برآورده نمیشه.» لئو نگاهی به برادر بزرگش انداخت و سری تکان داد‌، بعد چشمانش را محکم بست و آرام آرزو کرد‌، جرج لبخند می‌زد. همین زمان بود که مادربزرگ وارد اتاق شد. وقتی لئو چشمانش را باز کرد‌، مادر بزرگ را دید که هدیه تولد را پشت‌اش پنهان کرده است. اول یک دستش را بیرون آورد که خالی بود‌، بعد دست دیگرش را و لئو بلافاصله دید که او چه در دست دارد. مادر بزرگ پرسید: «این چیزی بود که آرزوش رو کردی لئو؟» لئو با صدای بلند فریاد زد: آره! آره! و مادر بزرگ توپ فوتبال نویی را به طرف او انداخت. از کجا می‌دانست؟ عالی بود‌: یک توپ فوتبال سایز پنج آبی رنگ. آبی ‌رنگ مورد علاقه لئو بود‌، همه در خانه این را می‌دانستند. توپ را در آغوشش گرفت سریع طرف در شروع به دویدن کرد تا در خیابان بازی کند‌، اما ماتیاس او را گرفت: هی بچه! می‌تونی بعدا بازی کنی‌، الان وقت کیک خوردنه. همه می‌خندیدند، لئو به برادرش نگاه کرد و سری تکان داد. و درحالی‌که مادرش تکه بزرگی از کیک را در بشقاب گذاشته بود و به او می‌داد لبخند‌ می‌زد. لئو شروع به خوردن کیک کرد‌، شیرین بود و طعم تمشک و وانیل می‌داد‌، همانطور که دوست داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه. بارسلونا، مارس 2001
فصل اول. اولین توپ
فصل دوم. یک پسر و یک رویا
فصل سوم. بدترین تیم شهر
فصل چهارم. روزهای مدرسه
فصل پنجم. نیو ولز اولد بویز
فصل ششم. پزشک خوب
فصل هفتم. پاسخ‌ها
فصل هشتم. طعم قهرمانی
فصل نهم. مادر بزرگ
فصل دهم. ماموریت
فصل یازدهم. باشگاه اتلتیکو ریور پلات
فصل دوازدهم. غریبه
فصل سیزدهم. دوری از خانه
فصل چهاردهم. انتهای رنگین‌کمان
فصل پانزدهم. صبر
فصل شانزدهم. دستمال
فصل هفدهم. خداحافظ سه تفنگدار
فصل هجدهم. خانه، روزاریو
فصل نوزدهم. چه رویاهایی می‌آیند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-964-5948-74-8
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی

برای دریافت کتاب قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.