معرفی و دانلود کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1

عکس جلد کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1

کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 نوشته‌ی لاله جعفری و تصویرسازی غزاله بیگدلو، کتابی آموزشی است که به بچه‌های کلاس اولی کمک می‌کند در مهارت روخوانی بهتر شوند. این کتاب که برای کودکان نوسواد تدوین شده، در قالب قصه‌ای مصور، بسیار ساده و کوتاه، کلمات جدید را به آن‌ها می‌آموزد و مهارت‌های کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی را در آن‌ها تقویت می‌کند.

درباره‌ی کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1

یکی از اولین و پایه‌ای‌ترین مهارت‌هایی که هر کودکی باید آن را بیاموزد، توانایی روخوانی است. به همین خاطر، از همان کلاس اول به کودکان حروف الفبا آموخته می‌شود تا به کمک آن بتوانند متن‌ها را بخوانند. آموزش این حروف در قالب درس فارسی اتفاق می‌افتد. بااینکه درس فارسی برای اکثر دانش‌آموزان هیجان‌انگیز است و پیچیدگی زیادی ندارد، ولی گاهی برای بهتر شدن به منابع کمکی هم نیاز دارند. کتاب‌هایی که به آن‌ها کمک کنند آنچه یاد گرفته‌اند را بار دیگر و به شکل‌های جدیدتر تمرین کنند. یکی از مجموعه‌های کاربردی در همین زمینه، سری کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق هستند. این کتاب‌ها متناسب با درس‌های فارسی کلاس اول تدوین شده‌اند و قدم‌به‌قدم به کودک کمک می‌کنند مهارت‌های مرتبط با روخوانی‌اش را تقویت کند. کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 نوشته‌ی لاله جعفری، از سری کتاب‌های همین مجموعه است که بر اساس درس‌های 1 تا 5 کتاب فارسی این مقطع نوشته‌ شده. یعنی بچه‌ها پس از گذراندن پنج درس ابتدایی و آشنایی مقدماتی با حروف الفبا، می‌توانند این داستان‌های ساده را مطالعه نمایند و آموخته‌هایشان را تمرین کنند.

کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1، که در واقع سطح یک از سطوح پنجگانه‌ی این سری محسوب می‌شود، بیشتر بر روی مهارت‌های کلمه خوانی و جمله خوانی متمرکز است. لاله جعفری با جملاتی خیلی کوتاه و ساده، سعی دارد به بچه‌ها کمک کند این مهارت‌های اساسی را در خود ارتقا دهند. او در این داستان کلماتی آشنا مثل رود، انار، ابر و باران را دائم تکرار می‌کند تا کودک بتواند املای آن‌ها را ببیند و استفاده‌های متنوع از حروف الفبا را درک نماید. از سوی دیگر، کلمات ترکیبی و کمی پیچیده‌تر مثل باباناس و ماماناس را هم به کار می‌برد تا دانش‌آموز با این فرم‌های خلاقانه نیز آشنا شود.

غزاله بیگدلو تصویرسازی‌های کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 را بر عهده داشته است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

کلاس اولی، کتاب اولی، مجموعه کتاب‌های داستانی نشر افق هستند که هدفشان تقویت مهارت‌های روخوانی کودکان خردسال است. این کتاب‌ها که در 5 سطح ارائه شده‌اند، در قالب داستان‌هایی مصور و کوتاه به بچه‌های کلاس اول ابتدایی که تازه خواندن را یاد گرفته‌اند، کمک می‌کنند تا با حروف الفبا بیشتر آشنا شوند و در کلمه خوانی و جمله خوانی بهتر شوند و بتوانند متن‌ها را روان‌تر بخوانند. از این مجموعه تاکنون ده‌ها جلد کتاب منتشرشده که از میان آن‌ها می‌توان به «مانا تب دارد»، «خواهر دوقلوی من»، «برادرم رامان» و «الاغ زحمتکش و همسایه‌های بازیگوش» اشاره نمود.

کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب داستان برای کودکان 7 ساله مناسب است. بچه‌هایی که تازه به کلاس اول رفته‌اند، می‌توانند از این کتاب کمک بگیرند تا روخوانی‌شان را بهتر کنند.

در بخشی از کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 می‌خوانیم

«باباناس مَن آب را دوست دارَم.»
ماماناس دَر رود بود.
«آب، او را نَبَر، ماماناسَم را نبر!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-353-912-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1

برای دریافت کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.