معرفی و دانلود کتاب مانا تب دارد - سطح 1

عکس جلد کتاب مانا تب دارد - سطح 1
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مانا تب دارد - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مانا تب دارد - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مانا تب دارد - سطح 1

کتاب مانا تب دارد - سطح 1 نوشته‌ی لاله جعفری، در مجموعه‌ی «کلاس اوّلی، کتاب اوّلی» منتشر شده و در سطح یک به نگارش درآمده است. کتاب پیش‌رو به لحاظ آموزشی اثر بسیار مفیدی است که حروف الفبا را به کودکان می‌آموزد. کتاب نامبرده به آن‌ها کمک می‌کند تا آموزه‌هایی که در مدرسه فرا گرفته‌اند را تکامل بخشند و نسبت به حروف الفبا مسلط شوند.

درباره‌ی کتاب مانا تب دارد - سطح 1

کتاب مانا تب دارد - سطح 1 تألیف لاله جعفری است. این کتاب با داستان‌های زیبا و خواندنی، بهره بردن از طراحی‌های گرافیکی که چشم‌های کودکان را مسخ خود می‌کند و همچنین با به کار گرفتن شیوه‌های آموزشی نوین، قصد دارد به کودکان در یادگیری هر چه بهتر حروف الفبا یاری رساند. در واقع باید گفت این مجموعه سعی دارد کودکان را از آن وجوه سرد و خشک مدرسه دور کند و با بهره بردن از ابزارهای سرگرم‌کننده و گیرا دانش‌آموزان را به مطالعه و ارتقا دادن سوادشان جذب کند. کتاب پیش رو همچون دیگر آثار آموزشی مجموعه‌ی «کلاس اوّلی، کتاب اوّلی» از ذوق و شوق جالب‌ توجهی برخوردار است. لاله جعفری از شناخت بسیار خوبی نسبت به سلیقه و ذهن کودکان بهره‌مند است و در اثری که منتشر کرده سعی دارد بیشترین تأثیر را بر کودکان بگذارد و آن‌ها به سوی فرهنگ کتاب‌خوانی دعوت کند.

کتاب مانا تب دارد - سطح 1 اثری‌ست که پس از اتمام هر درس از کتاب فارسی اوّل دبستان، در قالب داستان و سرگرمی‌های متنوع کودکان را به مطالعه‌ و فراگیری مؤثرتر آموزه‌ها و مطالب درسی کمک می‌کند. این کتاب با آگاهی از آنکه کودک برای یادگیری بهتر نیاز به سرگرمی و هیجان نیز دارد، داستان‌های مهیج و ویژه‌ای برای آنان طراحی کرده است. در بعد طراحی و تصویرسازی نیز کتاب از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی می‌تواند تأثیر لازم را بر دانش‌آموزان بگذارد. کتاب مانا تب دارد - سطح 1 توسط نشر افق منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اوّلی، کتاب اوّلی

مجموعه‌ی کلاس اوّلی، کتاب اوّلی با هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب مانا تب دارد - سطح 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کلاس اوّلی‌هایی که در سطح یک قرار دارند مناسب است.

در بخشی از کتاب مانا تب دارد - سطح 1 می‌خوانیم

باران آمد.
باران آمد.
سرما با باران آمد.
مانا در باران است.
مانا سردرد دارد.
بدن‌درد دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مانا تب دارد - سطح 1
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-832-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مانا تب دارد - سطح 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مانا تب دارد - سطح 1

برای دریافت کتاب مانا تب دارد - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.