معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 8: انگل

عکس جلد کتاب مایکل وی 8: انگل
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 8: انگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 8: انگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل وی 8: انگل

ریچارد پل اوانز با کتاب مایکل وی 8: انگل، جلد هشتم از مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز، بازگشته است. در این قسمت ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز مایکل و دوستانش، قهرمانانی با قدرت‌های الکتریکی، را می‌خوانیم که بعد از پیروزی بر الجن به خانه‌هایشان برگشته‌اند و سعی دارند زندگی روزمره را از سر بگیرند، اما دوستان مایکل یکی‌یکی ناپدید می‌شوند و همه‌ی نشانه‌ها خبر از شروع دردسری بزرگ می‌دهند.

درباره ی کتاب مایکل وی 8: انگل

مایکل و هفده دوست خارق‌العاده‌اش بعد از شکست الجن و نجات دنیا، به زندگی عادی باز می‌گردند. هر کدامشان به گوشه‌ای از آمریکا، به شهر محل سکونتشان می‌روند، سعی می‌کنند با روزمرگی خو بگیرند و خستگی مدت‌ها مبارزه را از تن به در کنند. حالا سه سال از آن مبارزات پر از فراز و نشیب می‌گذرد. مایکل دانشجوی ترم دوم از سال سوم رشته‌ی مدیریت کسب‌وکار است. دوستان دیگرش نیز یا درس می‌خوانند یا کار می‌کنند و به طور کلی همه در آرامشی نسبی و البته کسالت‌بار وقت می‌گذرانند. اما این سکون و کسالت، به نوعی آرامش پیش از طوفان است. دوستان مایکل یکی بعد از دیگری ناپدید می‌شوند و نشانه‌ها خبر از دردسری بزرگ می‌دهد. همانطور که می‌دانید، الجن نابود شده و دنیا نجات یافته است، اما این بلوای جدید را چه کسی برپا کرده است؟

معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 8: انگل

کتاب مایکل وی 8: انگل (Michael Vey 8: The Parasite) جلد هشتم از مجموعه‌ی مایکل وی، نوشته‌ی ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans)، با زندگی معمولی و کسالت‌بار مایکل شروع می‌شود. او با اختلال اضطراب بعد از حادثه درگیر است و آرزو می‌کند که کاش اتفاق هیجان‌انگیزی در زندگی‌اش بیفتد. این اتفاق می‌افتد، اما نه به آن شکلِ مبهمی که مایکل آرزویش را داشت. همانطور که گفتیم، هنوز چند سالی از نابودی سازمان الجن نگذشته، سرو‌کله‌ی دشمن یا دشمنان جدیدی پیدا می‌شود و پای آن‌ها را دوباره به مسیر مبارزه با نیروهای پلید باز می‌کند! به این ترتیب ماجراهای این قهرمانان الکتریکی دوباره از سر گرفته می‌شود.

با ناپدید شدن یاران شجاع، اعضای الکتروکلن بار دیگر دور هم جمع می‌شوند و با هم تجدید میثاق می‌کنند. در این گردهمایی، تصمیم می‌گیرند تقلاهای روزمره را دوباره کنار بگذارند و دست در دست همدیگر، به جنگ این دشمن جدید و خطرناک بروند. دشمنی که انگار از الجن باهوش‌تر، مرموزتر و قدرتمندتر است و مبارزه‌ی دشوار و دقیق‌تری را از آن‌ها می‌طلبد. اما آیا مایکل و دوستانش بعد از سه سال خاموشی و سکون، آمادگی این را دارند که به جنگ چنین دشمن بزرگی بروند؟ آیا نیروهای الکتریکی‌شان همان گیرایی و قدرت سه سال پیش را دارد؟

ماجراهای جذاب و پرفرازونشیب کتاب مایکل وی 8: انگل در پنجاه‌وشش فصل رخ می‌دهد. این رمان که در ژانر علمی - تخیلی نوشته شده، با فضاسازی دقیق و پر از جزئیات، موجودات عجیب و غریبی که سر راه قهرمانان سبز می‌شوند و قلم گیرای نویسنده، شما را آنقدر میخکوب می‌کند که آن را در یک نشست تا آخر می‌خوانید.

کتاب مایکل وی 8: انگل را مروا باقریان به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال در اختیار طرفداران کتاب‌های مایکل وی قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه مایکل وی

مایکل، شخصیت اصلی مجموعه مایکل وی، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود و فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست. مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و... .

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سوءاستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شوند و ماجراهای هیجان‌انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که حدس آن را هم نمی‌توانید بزنید. داستان‌های این مجموعه، که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به‌سختی می‌توان از خواندن آن‌ها دست کشید.

نکوداشت های کتاب مایکل وی 8: انگل

  • ریچارد پل اوانز پادشاه داستان‌های نوجوانان است و مجموعه‌ی مایکل وی بهترین مجموعه کتابی است که در این حوزه نوشته شده. (برد ثور، رمان نویس آمریکایی)
  • این کتاب من را به یک خوره‌ی کتاب و یک یوتیوبر حوزه‌ی کتاب تبدیل کرد. با مطالعه‌ی آن ناخودآگاه قسمت بزرگی از وجودم را شناختم. (ویلیام. سی. مک گین، نویسنده)
  • کتاب مایکل وی 8: انگل طرفداران مایکل وی را حسابی راضی می‌کند و مجموعه را بسیار جذاب و لذتبخش ادامه می‌دهد. (Alexandra Kline)

کتاب مایکل وی 8: انگل برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان طرفدار داستان‌های علمی - تخیلی و فانتزی با خواندن این کتاب تجربه‌ی هیجان‌انگیزی خواهند داشت.

در بخشی از کتاب مایکل وی 8: انگل می‌خوانیم

ساختمان دانشجویان همیشه‌ی خدا شلوغ بود. شاید هم فقط من این‌طور حس می‌کردم چون همیشه‌ی خدا تنها بودم. چیزی به اندازه‌ی جمعیت باعث نمی‌شود آدم احساس تنهایی کند.

یک کاسه نودل برنج با گوشت مزه‌دارشده و یک برش پیتزا گرفتم و نشستم به خوردن. در دانشگاه، زمان زیادی را تنها می‌گذراندم. گاهی حس می‌کردم مرد نامرئی‌ام و لابه‌لای جمعیتی راه می‌روم که نه من را می‌شناسند و نه می‌دانند چه حوادثی را پشت سر گذاشته‌ام. تصور کنید سربازی هستید و از اردوگاه اسرای جنگی که در آن مدام شکنجه‌تان می‌کردند و دمار از روزگارتان درمی‌آوردند فرار کرده‌اید. بعد خودتان را به خانه می‌رسانید و صدای کسی را می‌شنوید که می‌گوید: «امروز یه ناخنم شکست. وای چقدر زندگی سخته.»

این وضع زندگی هر روز من است و باعث شده به این نتیجه برسم که هرچه زندگی یک نفر بی‌اهمیت‌تر باشد، بیشتر سعی می‌کند از کاه کوه بسازد. به گمانم این طبیعت بشر است.

تقریباً نصف غذایم را خورده بودم که موبایلم دوباره زنگ خورد. تایلور بود. صدای زنگ تماس او هم یک آهنگ قدیمی به انتخاب خودش بود؛ نفسم رو بند می‌آری. نیازی به توضیح نیست.

تایلور به اندازه‌ی من تنها نبود، چون با تارا، خواهر دوقلویش، زندگی می‌کرد. سال‌های سال از هم دور بودند و باید جبران می‌کردند. امروز تولد تایلور و تارا هم بود.

فهرست مطالب کتاب

پرونده: جوانان الکتریکی
سه واحد ممتاز نظامی الجن
بخش اول
مقدمه: رستاخیزها
بخش دوم
1. پرده‌ی دوم
2. چرا می‌درخشیم؟
3. نه سر پیاز نه ته پیاز
4. پاستا پوتانسکا
5. تغییر برنامه‌ی جک
6. خواب درخت
7. بازگشت دوقلوها
8. بازیکن خط حمله توپ را از دست داد
9. دنبال دردسر نیست
10. بازگشت اوستین
11. خواب خفاش‌ها
12. بازگشت به پیتزا مکس
13. افکار ترسناک و ماکت هتچ
14. منتظره و نامنتظره
15. انگل
16. گریس کجاست؟
17. در نقش کارداشیان
18. کرپ و هادس
19. دندان‌پزشک‌ها و لاشه‌های کشتی
20. پیامی نامنتظره
21. جشن به آخر رسید
22. گم‌شده‌ها
23. از دست دادن تارا
24. گروه‌بندی
25. رزیت‌ها و رارها
26. وقت خداحافظی
27. انتخاب‌های سرنوشت‌ساز تورستین
28. نورانی‌های قرمز
29. یک خداحافظی دیگر
30. دیوید جانسون
بخش سوم
31. زیربغل‌ها و شاخ‌درازها
32. ابی کجاست؟
33. قورباغه‌های شاخ‌دار
34. بهش نگو صورت‌اسبی
35. پیدا کردن بریان و کایلی
36. سرعت الکتریسیته
37. رؤیایی دیگر
بخش چهارم
38. تحسین غیرمنتظره
بخش پنجم
39. به یاد آوردن آینده
40. هنر جنگ
41. معارفه
42. دو مرد خوب
43. شکست
44. افکار پریشان‌کننده
45. روغن نارگیل و دکمه‌ها
46. به کسی اعتماد نکن
47. کمین چاسکی
48. دیداری دوباره
49. شبی در باغ‌وحش
50. میمون‌های میخکوب‌شده
51. آزاد کردن
52. کریستیانو
بخش ششم
53. قُل اشتباهی
54. شیب لغزنده
بخش هفتم
55. تغییر نقشه
56. تماسی غیرمنتظره
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل وی 8: انگل
نویسنده
مترجممروا باقریان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-622-274-622-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل وی 8: انگل

علی افشاری
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتابی که پر ژانر خودش بهترین است. اولین بار که با این مجموعه آشنا شدم ۳ سال پیش بود و خاطرات خوبی با این مجموعه دارم ولی این جلد از کتاب به خوبی ۷ جلد قبلی نبود شاید دلیلش تغییر دیدگاه من است و شاید هم تاثیر عوض شدن مترجم. ولی اگر بخواهیم کتاب را با خودش مقایسه خوب بود. امیدوارم جلد بعدی هم پر کار باشد و طرفداران را مجذوب خود کند و آن ها را نیز از کنجکاوی پر بیاورد که چه اتفاقی برای جک می افتد.
علی موسوی
۱۴۰۳/۱/۱۵
عالی عالی عالی و عالی یکی از بهترین کتاب هاست پیشنهاد میدم حتما بخونید عالیه کسایی ک این کتاب رو دوست داشتند بهشون کتاب مجیستریوم که 5 جلد هست رو هم پیشنهاد میدم
پارسا پناهی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
واقعا کتاب عالی بود چون هم ماجرا جویی داشت هم اطلاعات عمومی خواننده را در حوزه‌های زیست شناسی فیزیک تاریخ افزایش میده
مریم
۱۴۰۳/۱/۲۰
خوب بود ولی نسبت به جلدهای قبلی ضعیف تره، جملات تکراری زیاد داره، تقریبا تا نصف کتاب داستانش شروع نمیشه ود در کل کشش جلدهای قبلی رو نداره
مبینااا
۱۴۰۲/۱۲/۳
بی نظیر‌ترین کتاب ممکن مایکل وی رفیق بچگی و نوجوانی من عاشق این کتابم
پارسا مظفری
۱۴۰۳/۲/۱
عالی مخصوصا وقتی که هشدار اسپویل جک آخرش گفت منتظرتم مایکل دیوونه کننده بود
پارسا نشاط
۱۴۰۳/۱/۹
وای واقعا عالی بود و پایان غیر منتظره داشت یا سرکاری بود حتما بخوانید
رادمهر مسبحی
۱۴۰۲/۱۲/۴
عالی کتاب سرگرم کننده‌ای بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب مایکل وی 8: انگل

برای دریافت کتاب مایکل وی 8: انگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.