معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها نوشتۀ وحید ناصحی‌فر، امید علیزاده خالدی و مریم کاویانی‌نیک، چگونگی مذاکرات و نامه‌نگاری بازرگانی و نحوۀ تنظیم قراردادها را بسیار ساده و کامل به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها:

مذاکرات بازرگانی، مکاتبات و قراردادها از مهارت‌های اصلی و تخصص‌های لازم برای کسب و کارهای امروزی هستند که در عرصه‌های داخلی و خارجی از آن‌ها استفاده می‌شود.

هر سه موضوع مطرح شده در این کتاب ارائه شده است. در بخش مذاکرات، فنون و تکنیک‌های سودمند و دارای کاربرد دربارۀ هوش اجتماعی، آداب تجاری، مهندسی زبان بدن، تکنیک‌های قاطعیت، شناخت حیله‌های مذاکراتی و راهکارهایی برای مقابله با حیله‌ها بیان شده است.

در بخش مکاتبات، نامه‌های گوناگون در حوزه‌های پرس‌وجو، پاسخ، بیمه، بانک، شرکت‌های حمل و نقل و ... همراه با اصول نوشتن نامه و نمونه نامه‌های مهم مطرح شده که بعضی از نکته‌های آن در تقویت بینش تجاری، ارتباطات و مذاکرات نیز قابلیت استفاده و بهره‌مندی را دارند. در بخش قراردادها نیز چگونگی تنظیم قرارداد و انواع قراردادهای بازرگانی شرح داده می‌شود.

کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که در بخش‌های اداری مشغول فعالیت هستند و برای مذاکرات و نوشتن نامه‌های تجاری دچار مشکل می‌شوند، بسیار سودمند و کاربردی است.

در بخشی از کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها می‌خوانیم:

والد، من تربیت شده بوده و شامل والد حامی یا مدل والد، بالغ و کودک منتقد است. بالغ، فردی منطقی بوده و کودک، شامل کودک خوشحال یا ناراحت، است. رفتارهای کلیشه‌ای مانند داشتن انتظارات بالا و غیرمنطقی، نشان‌دهنده من والد است. فرض کنید فردی در جلسه کاری، با شما جدل کرده و دنبال منافع خودش است، رفتار این فرد ایرادگیر و اهل مچ‌گیری، از نوع من والد منتقد است و برعکس آن، من والد حامی است یعنی فردی که حمایت‌گر، پنددهنده، راهنما، مشوق و پرورش‌دهنده می‌باشد. من کودک، مانند یک کودک، احساسات و رفتارهای هیجان‌انگیز خود را نشان می‌دهد.

فرض کنید در مثال بالا، یکی از افراد مهم جلسه، هم‌سن شما و دارای حقوق و مزایای بالاتر ولی از لحاظ تحصیلات از شما پایین‌تر است. من کودک ناراحت با متوجه شدن این مورد بروز کرده، عصبانی شده و احساس حقارت می‌کند. در مقابل آن هنگامی که موفقیتی را کسب می‌نمائیم من کودک خوشحال بروز می‌نماید. شخص بالغ، به صورت منطقی، موفقیت همکار خود را پذیرفته و به دور از احساسات با فرد منتقد یا مهم جلسه رفتار می‌کند. البته تشخیص این موارد به آسانی میسر بوده و ممارست و تمرین مرتبط، مهارت الزم را در شما ایجاد می‌نماید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: مهارت‌های مذاکرات تجاری
بخش دوم: مهارت‌های مکاتبات تجاری
بخش سوم: مهارت‌های قراردادهای تجاری
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-964-468-850-8
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

مریم کریمی
۱۴۰۲/۳/۲۹
کتابی که برای هرشخصی مفید حتی یک خانوم خانه دار چون همه‌ی ما در حال مذاکره هستیم و باید یک سری از تکنیکها رو برای متقاعد کردن و اصولی و حرفه‌ای رفتار کردن یادبگیریم و این کتاب بشدت توصیه مبکنم
محمدرضا سنائی
۱۴۰۲/۵/۲۵
کتاب خیلی خوبیه واسه کسایی که دنبال یادگیری مذاکره و اصول قرارداد‌های تجاری و در کل برای تمام مدیران توصیه میشه
Saba Ipek
۱۴۰۰/۲/۱۷
این کتاب عالیه و میتونه در این مرحله از زندگیم مفید باشه🙏🏻
مهسان حشمتی
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب خیلی خوبیه توصیه میکنم بخونید
سینا رحیمی پور
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
یک کتاب مختصر و مفید هستش
علی نوابی
۱۴۰۰/۸/۲۷
کتاب با زبان ساده و روان و قابل مفهوم
babak bagheri
۱۴۰۰/۱/۲۰
خیلی قابل استفاده و مفید بود مرسی
مرضیه خباززاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
کتاب خوب و شسته رفته‌ای هست
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

برای دریافت کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.