معرفی و دانلود کتاب موضوع پول نیست

عکس جلد کتاب موضوع پول نیست
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موضوع پول نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موضوع پول نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موضوع پول نیست

از دیدگاه‌های کلیشه‌ای سابقتان درباره‌ی جذب ثروت دست بردارید. باب پراکتور در کتاب موضوع پول نیست، نگرش تازه‌ای را به شما می‌آموزد که با به‌کارگیری آن می‌توانید پول و فراوانی را وارد زندگی خود کنید. با به کار بستن توصیه‌های راهبردی این اثر رفاه و امنیت مالی را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب موضوع پول نیست:

هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت ثروت را در زندگی انکار کند و جمله‌ی «پول خوشبختی نمی‌آورد» یکی از بی‌معناترین جملاتی‌ست که در طول زندگی خود شنیده‌اید. گرچه نمی‌توان خوشبختی را در ازای ثروت خرید اما پول یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی باثبات و عاری از استرس است و فقدان آن می‌تواند شما را از پا درآورد.

با این وجود، بسیاری از ما پس از سال‌ها تلاش و زحمت به هیچ طریقی نمی‌توانیم روی آینده‌ی خود سرمایه‌گذاری کنیم و از لحاظ مالی امنیت خاطر داشته باشیم. باب پراکتور (Bob Proctor) در اثر شگفت‌انگیز خود موضوع پول نیست (It's Not About the Money) بیان می‌کند که بهترین راه برای رسیدن به ثروت این است که از تلاش برای رسیدن به آن دست بکشیم. نویسنده‌ی این اثر ارزشمند استراتژی‌هایی را به ما آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانیم بر الگوهای مخرب حاکم بر ذهنمان غلبه کنیم و راه را برای ورود ثروت به زندگی‌مان باز کنیم.

پول از آن مواردی‌ست که همه قصد دارند آن را به دست بیاورند. اما تعداد کمی از مردم می‌دانند برای کسب آن دقیقاً باید چه کاری انجام دهند. ثروتمند شدن بیش از هر چیزی به مهارت نیاز دارد. و تنها کافی‌ست ذهنیت و نگرشتان را تغییر دهید. این همان نکته‌ی هوشمندانه‌ایست که باب پراکتور در این اثر درباره‌ی آن بحث می‌کند. گرچه کسب پول کار آسانی نیست،‌ اما با کمی پشتکار، تصمیم‌گیری خردمندانه و البته تغییر ذهنیت امکان‌پذیر و دست‌یافتنی است.

کتاب موضوع پول نیست توانسته الهام‌بخش افراد گوناگونی باشد و زندگی هزاران نفر را تغییر دهد. پس از مطالعه‌ی این اثر ایمان می‌آورید که پول هدف نهایی نیست. با درک این موضوع هنگامی که کسب ثروت دشوار می‌شود، به جای بهانه آوردن یا گرفتن حالت تدافعی، منطقی‌تر برخورد می‌کنید. بیش از این تعلل نکنید و با مطالعه‌ی این اثر زندگی‌ای را برای خود بسازید که همیشه آرزویش را داشتید. از قانون جهانی جذب در چهارچوبی اقتصادی استفاده کنید و آن را برای کسب ثروت به کار ببندید. علاوه‌ بر محتوای نوین این اثر، نثر شیوا و زبان روان و ساده‌ی نویسنده‌ از دیگر مواردی‌ست که کتاب موضوع پول نیست را از سایر آثار تالیف‌شده در این حوزه متمایز می‌کند.

کتاب موضوع پول نیست مناسب چه کسانی است؟

این اثر به تمامی طرفداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری توصیه می‌شود.

با باب پراکتور بیشتر آشنا شویم:

اغلب او را با مستند راز و کتاب‌های برجسته‌ای که در زمینه‌ی موفقیت تالیف کرده می‌شناسیم. باب پراکتور سخنران، مشاور، مربی و نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و قانون جذب است و با شرکت‌های کسب و کار مختلفی در سراسر جهان همکاری نزدیکی داشته است. آثار پراکتور الهام‌بخش افراد گوناگونی در سراسر جهان بوده‌اند و اغلب در زمره‌ی پرفروش‌ها قرار می‌گیرند. از میان آثار او می‌توان به کتاب هفت درس از قانون جذب و سرنوشت خود را تغییر دهید اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب موضوع پول نیست:

- شما کاملا آزاد هستید تا راه جدید و پر هیجان را برای خود رقم بزنید.
- ایجاد رابطه، کلید ثروت است.
- پیشگیری بهترین راه اصلاح روابط است.
- بخشش را تمرین کنید و احساسات منفی را آزاد نمایید.
- با گسترش دیدگاه خود مشکلات را کوچک کنید.

در بخشی از کتاب موضوع پول نیست می‌خوانیم:

تقریبا هر کسی با کمی سابقه‌ی مدیریت یا اقتصاد، اصل پرتو را شنیده است. این اصل اولین بار توسط ژوزف ژوران مطرح شد. به نظر او 80 درصد دستاوردهای شما حاصل 20 درصد تلاش شماست. هنگامی که ارزش فعالیت‌های خود را برآورد می‌کنید این اصل به شدت به دردتان می‌خورد. به افرادی که سعی در اولویت‌بندی زندگی دارند تکلیفی می‌دهم و آن این است که روزنگاری تهیه کرده و آن 20 درصد مفید غالب را بیابند. وقتی این کارهای مهم را یافتید به دیگر فعالیت‌ها نگاه کنید. این فهرست دوم فهرستی است که باید کاهش یافته و یا حذف شود. اغلب مردم درمی‌یابند که حداقل 10 درصد از فعالیت‌هایشان وقت‌کشی است. مابقی فعالیت‌ها کاهش یافته یا در محدوده‌ی زمانی مشخص انجام شود و یا انجامش به دیگری محول گردد.

باید به این‌که انرژی خود را کجا صرف می‌کنید خیلی حساس باشید. باید بتوانید بر روی کارهایی که شما را به اهدافتان می‌رسانند تمرکز کرده و موفقیت خود را به تعویق نیندازید. هرگاه احساس کردید که وقت کم است مسئولیت را پذیرفته و بدانید که مشکل از نبود اولویت‌بندی است.

وقتی فهرستی از فعالیت‌های خود را تهیه می‌کنید از دیدن موارد غیرضروری و بی‌فایده متعجب خواهید شد. خودتان را اذیت نکنید. ما از بچگی طوری بزرگ شده‌ایم که همه‌ی وقت خود را با فعالیت‌های گوناگون پر می‌کنیم. ما دوست نداریم حوصله ما سر برود. ذهن ما به انگیزه نیاز دارد. مشکل وقتی بروز می‌کند که ما فکر درستی نداشته باشیم و یا انگیزه‌ی مثبتی انتخاب نکنیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: همه چیز پول نیست
فصل 2: تناقض
فصل 3: سیاهی لشکر نباشید
فصل 4: هدف، بینش، مقصد
فصل 5: توهم بزرگ مدیریت زمان
فصل 6: الگوها، اجرا و سود
فصل 7: فروپاشی‌ها روال زندگی
فصل 8: شتاب و آرامش
فصل 9: عشق خود را تقویت کرده و واقعا زندگی کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موضوع پول نیست
نویسنده
مترجممینا تاجری نیکنام
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-7275-94-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موضوع پول نیست

محمد کاظمی نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
سلام کتابی بسیار عالی است خواندن آن درک شما از زندگی را بالا می‌برد من کتابهای دیگری از این نویسنده مطالعه کرده‌ام که همه آن‌ها خوب و مفید بودن
نیکان ع
۱۴۰۰/۹/۱۶
متن خیلی خوب و روانی داره. این کتاب رو که خوندم دیدم به کسب و کار بلندمدت شد و کیفیت کار برام مهم شد
مجتبى فیلسوف لارى
۱۴۰۱/۹/۱۰
سلام دوستان کتاب خوان. این کتاب مثل چراغ تو تاریکی هست ما رو به هدف مورد نظر میرسونه واقعا عالی بود.
جواد قربانی
۱۴۰۲/۱/۱۵
واقعا تاثیر گذاره ارزش صرف وقت و هزینه رو داره پیشنهاد میکنم حتما بخونید
Bozorgvar
۱۴۰۱/۸/۲۴
بعد از خوندن این کتاب از شغلم استعفا دادم
آرامش
۱۴۰۱/۷/۸
خیلی عالیه باعث میشه دیدگاه هامون مثبت بشن
neda Saeidi
۱۴۰۱/۲/۲۹
کتاب خیلی خوبیه و راحت هضم میشه جملات ساده و مفهومی داره
Vahid
۱۴۰۲/۶/۲۰
کتاب عالی اما غلط املایی زیادی داشت!
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب موضوع پول نیست

برای دریافت کتاب موضوع پول نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.