معرفی و دانلود کتاب میلیونر شدن در جوانی

عکس جلد کتاب میلیونر شدن در جوانی
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میلیونر شدن در جوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میلیونر شدن در جوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میلیونر شدن در جوانی

کتاب میلیونر شدن در جوانی، داستان زندگی ثروتمند شدن مت موریس نویسنده آمریکایی است که بدون هیچ پشتوانه مالی در جوانی موفق به کسب ثروت میلیونی شد. او با راهکارهای اثبات شده‌ی خود به شما نشان می‌دهد که چگونه دنیای اقتصادی‌تان را تکان دهید و تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید.

در اقتصاد جهانى امروز، میلیون‌ها نفر از مردم شغل خود را از دست مى‌دهند، که مى‌توان روند سرسام‌آور پیشرفت فناورى و همچنین نیروى کار ارزان‌تر در خارج از کشور را از دلایل آن برشمرد. تنگناهاى اقتصادى، ورشکستگى‌ها و بازستانى‌هاى املاک رهنى، زندگى‌هاى مردم را نابود و دنیاى آن‌ها را آشفته ساخته است. شما در وضعیتى بحرانى به‌ سر مى‌برید. در گویش چینى، بحران به معناى خطر است، اما به معناى فرصت نیز هست.

در کتاب میلیونر شدن در جوانی (The Unemployed Millionaire)، مت موریس (Matt Morris)، نویسنده، سخنور و کارآفرین، به بیان مطالبى پرداخته است که در میان این بحران، فرصت‌هایى را پیش چشم شما قرار مى‌دهد. او تحت تأثیر غم و اندوه از دست دادن پدر و بنا به میلى سیرى‌ناپذیر براى در دست گرفتن سرنوشت خویش، کتابى نگاشته است که در زمان و ساعت کنونى، اجتناب‌ناپذیر است.

دیدگاه‌هاى مت، حاصل سال‌ها مطالعه متمرکز، خواندن صدها کتاب و شرکت در شمارى از سمینارها و سخنرانى‌هاست. وقتى مت درباره میلیون‌ها دلار و تبدیل شدن به یک میلیونر سخن مى‌گوید، نه تنها درباره پول صحبت مى‌کند، بلکه از همه شما مى‌خواهد ظرفیت نامحدودى که در وجودتان نهفته است را بشناسید و به نتایجى فراتر از حد تصورتان دست یابید.

مت در سن خیلى پایین، احساس کرد باید در زندگى خود، به هدفى خیلی بالاتر از کار کردن از 9 صبح تا 5 عصر، فکر کند. شاید او وقتی فهمید به لحاظ فکرى نمى‌تواند تا آخر عمر برای شخص دیگری فعالیت داشته باشد، احساسى مانند شما داشته است. او دیگر نمی‌توانست تحمل کند که فردى دیگری به او بگوید که صبح‌ها چه زمان از خواب برخیزد، چه مقدار زمان براى ناهار داشته باشد و از آن مهم‌تر چقدر ارزش داشته باشد. مت مى‌دانست که مى‌تواند فراتر از این باشد و باید راهى پیدا مى‌کرد که به خواسته خود جامه عمل بپوشاند. بنابراین با به‌ کارگیرى اصول این کتاب، از شرایط آوارگی و خوابیدن در اتومبیل خود، موفق به ایجاد یک کسب‌ و کار میلیون دلارى شد که هم‌ اکنون زندگى مردم در سرتاسر جهان را تغییر می‌دهد.

اگر شما کسى هستید که شغل‌تان را از دست داده‌اید، یا مى‌خواهید کسب‌ و کار خودتان را آغاز کنید، کتاب «میلیونر شدن در جوانی» کلید اصلى باز کردن این فصل جدید از زندگى‌تان را به شما مى‌دهد. مت بر این باور است که اگر شما نتوانید به این دیدگاه برسید که به حد کافى در وضعیتى بوده‌اید و باید آن را رها کنید، آنگاه این زندگى است که شما را پشت سر خواهد گذاشت.

این کتاب به‌ گونه‌اى طراحى شده که به شما آموزش دهد چگونه زندگى کنید تا هرگز پسرفت نکنید. هر فصل از کتاب، دیدگاه شما نسبت به خودتان را گسترش خواهد داد و راهکارهاى عمل‌گرایانه و اثبات شده‌اى در اختیارتان خواهد گذاشت که با به کارگیرى آن‌ها، میلیونرى که در وجودتان نهفته است و منتظر تلنگر شماست را متجلى سازید.

جملات برگزیده‌ی کتاب میلیونر شدن در جوانی:

- همه ما خودساخته‌ایم. اما تنها افراد موفق به آن اعتراف خواهند کرد. (ارل نایتینگل)
- بالاترین پاداش تلاش، این نیست که چه چیزى به دست مى‌آوریم، بلکه این است که به چه کسى تبدیل مى‌شویم. (جان راسکین)
- وقتى به انتهاى طناب مى‌رسید، گره‌اى بزنید و به آن بیاویزید. (بنجامین فرانکلین)
- در زندگى، نه به آنچه مى‌خواهید بشوید؛ بلکه به آنچه هستید، تبدیل مى‌شوید. (لز براون)
- تنها محدودیت‌هاى زندگى‌تان، باورهاى محدود کننده ذهن‌تان هستند. (مت موریس)
- هرگز به رؤیاهاى دوردست خود دست نخواهید یافت، مگر زمانى که آرزوهاى دوردست داشته باشید. (ناشناس)
- اغلب انسان‌ها در 25 سالگى مى‌میرند و در 65 سالگى دفن مى‌شوند. (دکتر نیکولاس ام. باتلر)

در بخشی از کتاب میلیونر شدن در جوانی می‌خوانیم:

تقریبا، یکى از مهم‌ترین ویژگى‌هاى هر میلیونرى که مى‌شناسم، توجه بسیار دقیق به مدیریت زمان است. من شخصاً همیشه مشکل زیادى با «مدیریت زمان» دارم، زیرا حقیقت این است که شما نمى‌توانید زمان را مدیریت کنید. اما مى‌توانید عملکرد را مدیریت کنید. بنابراین، در این فصل مى‌خواهم به شما کمک کنم هنر و علم مدیریت عملکرد را فرا بگیرید.

من هزاران دلار صرف برنامه‌ها و سمینارهاى متفاوت کرده‌ام تا نظام مدیریت زمان تمام و کمالى پیدا کنم. متأسفانه، به‌ نظر نمى‌رسد، ساختار تمام و کمالى وجود داشته باشد. اما با به‌ کارگیرى بخش‌هایى از هر یک و مقدارى از دانسته‌هاى خودم، بالاخره به ساختارى دست یافتم که فکر مى‌کنم تا حد امکان کامل است.

آنچه مى‌خواهم در اینجا با شما در میان بگذارم، دقیقاً ساختار مدیریت عملکردى است که من هر روز از آن استفاده مى‌کنم، تا روى کسب نتایج تمرکز دقیق داشته باشم و درعین حال وقت آزادم را افزایش دهم به‌ گونه‌اى که بتوانم در کنار خانواده‌ام از بودن با آن‌ها لذت ببرم. همان‌طور که مى‌بینید، من از صمیم قلب باور دارم، چون عملکردهایم را به این خوبى مدیریت مى‌کنم، مى‌توانم کارى که فردى معمولى در هشت ساعت انجام مى‌دهد را تنها در عرض سه ساعت انجام دهم. کلید تبدیل شدن به یک میلیونر بیکار این است که نتایج بسیار عظیمى را تولید کنید و درعین حال وقت آزاد بسیار زیادى داشته باشید تا به کارهاى مورد علاقه خود بپردازید. به‌ طور یقین، هیچ دلیلى وجود ندارد که نتوانید هر دوى این کارها را انجام دهید!

این اولین توصیه طلایى در حوزه مدیریت زمان است. دیگر به خودتان نگویید: «زمان کافى در یک روز وجود ندارد.» هر بار که این جمله را به زبان مى‌آورید، هویت خود را به‌ عنوان کسى که زمان کافى ندارد، تقویت مى‌کنید. هر قدر بیشتر چیزهایى از این قبیل بگویید، بیشتر آن‌ها را به حقیقت بدل مى‌کنید و در نهایت در دور باطل فقدان و کمبود باقى مى‌مانید. حرف آخر اینکه، این جمله‌اى تضعیف‌ کننده است و هر بار که آن را مى‌گویید، خودتان را ضعیف‌تر مى‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز
پیش‌گفتار
مقدمه
بخش نخست: ایجاد زیر بناى مستحکمى از ثروت
1: داستان من
2: تبدیل شدن به یک میلیونر
3: باورها معیار آسانى و قدرت دروغ‌ها
4: رؤیاهاى مهم، نتایج مهم را خلق مى‌کنند
5: هدف‌گذارى مختص بازندگان است
6: مدیریت عملکرد براى حداکثر بازدهى
7: ویژگى رفتارى اسرارآمیز قدرتمندترین افراد جهان
بخش دوم: تبدیل شدن به یک میلیونر جوان
8: آغاز یک کسب و کار
9: چرا چیزى متوسط را اختراع کنید، وقتى مى‌توانید از افراد با استعداد کپى‌بردارى کنید؟
10: کسب‌وکار نهایى با بهره‌ورى زمانى
11: بازاریابى اینترنتى
بخش سوم: مدیریت و توسعه کسب‌ و کارتان
12: بازاریابى ازطریق همکارى مشترک با منابع خارجى
13:پنج استراتژى ویژه براى برنده شدن در رقابت
14: تأملات نهایى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میلیونر شدن در جوانی
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات291
زبانفارسی
شابک978-600-6268-03-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میلیونر شدن در جوانی

كتاب كتاب
۱۳۹۸/۹/۱۹
نسخه نمونه رو خوندم به نظر خوب میاد
پس از خوندن نسخه کامل نظرم رو خدمتتون اعلام میکنم
با تشکر از کتابراه
Zohre H
۱۳۹۹/۱/۳۰
خیلی تعریفشو شنیدم تا جایی که خوندم عالی بود
محمد یگانه زاده
۱۴۰۰/۳/۳۱
یکی از کتاب‌های فوق العاده مانند کتاب اثر مرکب که توصیه میکنم حتما بخوانید و از دست ندهید.
مرجان
۱۴۰۲/۱/۴
یک نکته رو پرورش داد، من کتاب‌های دوست دارم که چندین نکته خلاصه بگه
ارش بارونی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
از لحاظ نکات کاربردی و فرمول موفقیت کتاب بسیار خوبی هستش
مهدی حدادیان
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عالی و کاربردی و مکمل کتاب‌های قانون جذب
Ehsan Mozaffari
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کتابای قانون جذب رو بریزید دور به جاش این کتابو بخونید
فاطمه گلی وند
۱۴۰۰/۲/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود از خوندش لذت بردم
یوسف بمان زاده
۱۴۰۲/۱۱/۶
خوبه به نوبه خودش
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب میلیونر شدن در جوانی

برای دریافت کتاب میلیونر شدن در جوانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.