معرفی و دانلود کتاب نانت و باگت

عکس جلد کتاب نانت و باگت
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نانت و باگت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نانت و باگت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نانت و باگت

کتاب نانت و باگت اثری پرفروش در آمازون با متنی آهنگین از تصویرگر و نویسنده برنده مدال کلدکات و جایزه گودریدز مو ویلمس، درباره بچه کوچکی است که می‌خواهد برای اولین بار به تنهایی نان بخرد، آن هم نان باگت که بسیار گرم، خوشمزه و خوشبو است. به نظر شما، او می‌تواند از پس این کار بربیاید؟

درباره کتاب نانت و باگت:

امروز روزی است که قرار شده نانت کوچولو برای اولین برود نان باگت بخرد. مادر به پول او می‌دهد و او را می‌فرستد سراغ نانوایی که متعلق به خانم جولیت است.

نانت بعد از بازیگوشی‌های فراوان که در راه رسیدن به باگت فروشی انجام می‌دهد، بالاخره یک باگت گرم، بزرگ و خوشبو می‌خرد. اما نانت تا زمانی که برگردد به خانه نمی‌تواند خودش را کنترل کند و این باگت خوشمزه‌ی جذاب را می‌خورد. همین که به خودش می‌آید حسابی غمگین می‌شود و فکر و خیالات عجیبی به سرش می‌زند. او از همه بیشتر نگران این است که مادرش چه نظری نسبت به او پیدا خواهد کرد.

کتاب نانت و باگت (Nanette's Baguette) داستانی سرگرم کننده دارد که در عین حال مفاهیمی چون مستقل شدن، کنترل احساسات و هیجانات و مواجهه با اشتباهات را به کودکان آموزش می‌دهد. متن این کتاب آهنگین است و از کلمه‌های قافیه‌دار بسیاری در آن استفاده شده، تصویرگری کتاب نیز هماهنگی کامل را با متن دارد و به جذابیت هرچه بیشتر آن برای کودک کمک می‌کند.

کتاب نانت و باگت مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست‌داشتنی همراه با تصاویر چشم‌نواز برای کودکان 3 تا 7 ساله آموزنده و جذاب خواهد بود و به آن‌ها مسئولیت‌پذیری را آموزش می‌دهد.

مو ویلمس را بیشتر بشناسیم:

نویسنده، تصویرگر، صداپیشه و پویا نمای آمریکایی مو ویلمس (Mo Willems) در سال 1968 در ایالت ایلینوز متولد شد. او با معدل بسار بالا از مدرسه هنر دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. ویلمس از کودکی به کشیدن کاریکاتور و خلق شخصیت‌های کارتونی و نوشتن داستان برای آن‌ها علاقه داشت. پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد و یک سال به دور دنیا سفر کرد، در نیویورک کار حرفه‌ای خود را با نویسندگی و تصویرسازی برای مجموعه تلویزیونی سسمی استریت، یک مجموعه انیمیشنی و عروسکی آمریکایی شروع کرد و تا سال 2002 شش جایزه امی به خاطر نویسندگی یک سریال کودک برای فعالیت در این پروژه برنده شد.

مو ویلمز از سال 2003 بیشتر وقتش را صرف نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان کرد. بیشتر آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده‌اند و بر اساس آن‌ها انیمیشن و تئاترهای کودک ساخته شده است. ویلمس در طول فعالیت حرفه‌ای خود جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده تا جایی که نیویورک تایمز او را از بزرگ‌ترین استعداد‌های قرن حاضر خوانده است. کتاب‌های به «کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نافل بانی» برنده مدال کالدکات و مدال کارنگی شده‌اند. در سال 2008 و 2009 هم به خاطر کتاب‌هایی از مجموعه فیلی و فیگی برنده جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) شد. در سال 2019 در جشنواره کتاب بروکلین به عنوان بهترین و برجسته‌ترین نویسندگان این جشنواره معرفی شد

در بخشی از کتاب نانت و باگت می‌خوانیم:

ولی توی راه...
نانت با کی رو به رو می‌شود؟
دوستش جرجت!
و سوزت!
و برت (کی چی توی دستش دارد؟ یک کلارینت)
نگاه کنید!
این هم از آقای بارنت!
با حیوان خانگی‌اش آنتوانت!
نانت دست می‌کشد به سر آنتوانت.
نکند نانت یادش رفته برود دنبال باگت؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نانت و باگت
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-8347-40-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نانت و باگت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نانت و باگت

برای دریافت کتاب نانت و باگت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.