معرفی و دانلود کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی نوشته‌ی جمعی از نویسندگان، یکی از منابع اصلی دانش پزشکی است که رویکرد پزشک به بیمار عصبی را تبیین و ترسیم کرده و شیوه‌های معاینه و تشخیص را در برخورد با بیماران عصبی معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی (Harrison's Principles of Internal Medicine) ، نوشته‌ی نوشته‌ی دنیس کاسپر (Dennis Kasper)، آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، استفان هاوزر (Stephen Hauser)، دن لونگو (Dan Longo)، لری جیمسون (J. Larry Jameson) و جوزف لوسکالزو (Joseph Loscalzo)، منبعی جامع، مشهور، مهم و معتبر در زمینه‌ی دانش پزشکی است که به مسئله‌ی دستگاه عصبی و رویکرد پزشکان به آن، در هنگام معاینه می‌پردازد.

این کتاب شامل فصل‌های 437 تا 441 از کتاب اصول طب داخلی هاریسون است که بر رفتارهای پزشکی با بیماران مبتلا به بیماری‌های عصبی تمرکز دارد. در این منبع مسائلی مانند شیوه‌ی برخورد با بیمار عصبی، معاینه و تشخیص بیماری، تصویربرداری از دستگاه عصبی و غربالگری عصبی مطرح و بررسی می‌شود.

کتاب حاضر یکی از منابع پزشکی معتبر در سطح جهانی است که به شیوه‌ای مختصر و در عین حال جامع، مطالب را برای مخاطبان تبیین و تشریح می‌کند.

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی به دست دکتر رامین اعتصامی ترجمه و در انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون

مجموعه‌ی کتاب‌های اصول طب داخلی (Harrison's Principles of Internal Medicine) راهنمای جامع بیماری‌های داخلی است. این مجموعه‌ی کتاب که فصل‌های مختلف یک کتاب واحد است از مهم‌ترین کتاب‌های درسی در حوزه‌ی پزشکی داخلی محسوب می‌شود. کتاب اصول طب داخلی هاریسون اولین بار در سال 1950 منتشر شد و ویرایش‌های متفاوتی از آن در سال‌های مختلف به چاپ رسیده است. این کتاب موضوعات گسترده‌ای مانند بیماری‌هایی با ویژگی بالینی، مبنای فیزیولوژیک و اپیدمولوژیک علائم و نشانه‌های بیماری‌ها و نتایج کارآزمایی بالینی را پوشش می‌دهد.

تینسلی راندولف هاریسون (Tinsley Randolph Harrison) ویرایش 5 نسخه‌ی اولیه‌ی این کتاب را بر عهده داشته است. نقش مهم او در شکل‌گیری مطالب اصول طب داخلی باعث شد تا نسخه‌های بعدی آن به‌عنوان کتاب هاریسون شناخته شود. «پزشکی حرفه‌ای»، «تجلیات کاردینال و ارائه بیماری‌ها»، «فارماکولوژی (داروشناسی)»، «داروی مراقبت‌های بحرانی» و «پزشکی مشاوره» بخشی از سرفصل‌های کتاب هاریسون است که انتشارات تیمورزاده در قالب کتاب‌هایی مجزا منتشر کرده است.

افتخارات مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

  • پرفروش‌ترین کتاب در حوزه‌ی پزشکی داخلی
  • شناخته‌شده‌ترین کتاب پزشکی در سراسر جهان
  • عنوان اصلی فهرست Doody's در سال 2019
  • ترجمه به بیش از 14 زبان مختلف

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌ی پزشکی، رزیدنت‌ها و دانشجویان دوره‌ی فوق تخصص مناسب است.

در بخشی از کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی می‌خوانیم

MRN نوعی روش T2W MR است که کاربرد آن در شناسایی افزایش سیگنال در اعصاب محیطی تحریک شده، ملتهب یا دچار ارتشاح امیدبخش بوده است. تصاویر، با استفاده از تصویربرداری سریع با روش پژواک اسپین همراه با مهارکردن سیگنال چربی یا دنباله‌های کوتاه بازیافت معکوس به دست می‌آیند. اعصاب تحریک شده یا دچار ارتشاح، در تصویربرداری، T2W سیگنال با شدت بالا نشان می‌دهند. از این رو این روش در بیماران مبتا به رادیکولوپاتی که بررسی MR متعارف نخاع آنان طبیعی بوده است یا در بیماران با شک به دام افتادن اعصاب محیطی یا تروما کاربرد دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 437: رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی
فصل 438: معاینه غربالگری عصبی
فصل 439: اطلس ویدئویی معاینه عصبی با جزئیات
فصل 440: تصویربرداری از دستگاه عصبی در اختلالات عصبی
فصل 441: اطلس تصویربرداری از دستگاه عصبی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی
نویسنده، ، ، ، ،
مترجمرامین اعتصامی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-600-238-500-0
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی

برای دریافت کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): رویکرد به بیمار مبتلا به بیماری عصبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.