معرفی و دانلود کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال

گروهی از نویسندگان متخصص در کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال راهنمای شما در شناخت بهتر طیفی از امراض شبکه‌ی عصبی خواهند بود. این اثر ترجمه‌ی قسمتی از کتاب مرجع پزشکان آمریکا و از منابع اصلی دانش‌جویان پزشکی سراسر دنیا یعنی «اصول طب داخلی هاریسون» است.

درباره‌‌ی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال

پزشکان برتر جهان، سال‌هاست که مجموعه دروس طب هاریسون را به عنوان مرجع و منبع اصلی خود در شناخت بیماری‌های داخلی مطالعه می‌کنند. انتشارات تیمورزاده، از ناشرین موفق حوزه‌ی پزشکی با تفکیک موضوعی این اثر، مجموعه‌ای کامل و از سرفصل‌های آن، در قالب جلد‌های مستقل ترتیب‌ داده‌اند. کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال bell s palsy (Harrison's Principles of Internal Medicine) از این مجموعه‌ی ناب با ترجمه‌ی دکتر فرزاد پورقاضی به دست شما می‌رسد.

این اثر بر اساس نسخه‌ی سال 2015 ویراست شده و شامل سرفصل‌های 455، 456 و457 از مجموعه اصول طب هاریسون خواهد بود. فصل اول کتاب موضوعاتی همچون نورالژی تری ژمینال یا عصب سه‌قلو، bell s palsy یا فلج بل و همچنین اختلالات مربوط به اعصاب کرانیال را دربرمی‌گیرد. در این فصل نویسنده به موضوعاتی ازجمله علائم و ویژگی‌ها و همچنین درمان هر یک از این امراض خواهد پرداخت. بخش دوم کتاب به موضوع مفصل بیماری‌های طناب نخاعی اشاره دارد. این فصل شامل نه عنوان مجزا ازجمله فشار نئوپلاسمیک طناب نخاعی، آبسه اپیدورال طناب نخاع، سیرینگومیلیا، میلوپاتی مزمن و همچنین رویکرد‌ها و درمان‌های هریک از این امراض خواهد بود. توان‌بخشی اختلالات اعصاب نخاعی نیز عنوان دیگری از این فصل را دربرمی‌گیرد. قسمت سوم کتاب نیز با عنوان ضربه و دیگرضایعات ترومایی مغز به مبحث انواع ضربه‌های مغزی و سندروم‌های بالینی اختصاص خواهد داشت.

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال با ترجمه‌ای روان و صفحه‌بندی فشرده مجموعه‌ کاملی از آخرین و به‌روز‌ترین اطلاعات در باب امراض اعصاب را در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته قرار خواهد داد. همچنین مجموعه تصاویر رنگی و جدول‌های استفاده شده در اثر نیز به علاقه‌مندان در درک بهتر موضوعات و یادگیری دقیق‌تر مباحث کمک خواهد رساند. کتاب اصول طب هاریسون در این سال‌ها به عنوان یکی از متون اصلی آموزش پزشکی دنیا شناخته می‌شود. این کتاب اولین‌بار در سال 1950 به جامعه‌ی پزشکی عرضه شده و با بار‌ها تجدید چاپ و ترجمه به 14 زبان دنیا همچنان از پرفروش‌ترین منابع درسی این حوزه است.

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ارزشمند راهنمای دانشجویان رشته‌های پزشکی، به‌ویژه شاخه‌های علوم اعصاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال می‌خوانیم

ممکن است جراحی نقص نورولوژیک را ثابت نگه دارد یا بعضی از بیماران بهبود یابند. بیماران با عائم ناچیز سیرینکس نیاز به جراحی ندارند و با معاینات متوالی کلینیکی و تصویربرداری دنبال می‌شوند. حفره های سیرینکس ثانویه به تروما یا عفونت، اگر با علامت باشند به روش دکمپرس و درناژ درمان می‌شوند به این صورت که یک شانت کوچکی بین حفره و فضای ساب آراکنوئید ایجاد می‌شود: متناوبا حفره می‌تواند با روزنه (دریچه) هم باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 455: نورالژی تری‌ژمینال، Bell's Palsy و اختلالات اعصاب کرانیال
فصل 456: بیماری‌های طناب نخاعی
فصل 457: ضربه و دیگر ضایعات ترومایی مغز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال
نویسنده، ، ، ، ،
مترجمفرزاد پورقاضی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-600-238-507-9
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال

برای دریافت کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): نورالژی تری ژمینال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.