معرفی و دانلود کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

عکس جلد کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ نوشته‌ی الن لابرکه، زندگی و سرگذشت این فوتبالیست مشهور و محبوب را از دوران کودکی تا به امروز روایت می‌کند و مسیری که او برای تبدیل شدن به چنین فردی را طی کرده است، به تصویر می‌کشد.

درباره‌ی کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

دیوید رابرت جوزف بکهام در شمال شرقی لندن در دوم مه سال 1975 به دنیا آمد. مادرش با نام ساندرا جورجینا به آرایشگری مشغول بود و پدرش دیوید ادوارد آلن بکهام مشهور به تد به نصب آشپزخانه‌های جدید می‌پرداخت. دیوید یک خواهر بزرگ‌تر از خود به اسم لین جورجینا و یک برادر کوچک‌تر داشت.

کمی بعد از به دنیا آمدن دیوید، خانواده‌اش برای زندگی و سکونت به چینگفورد، شهری در فاصله ده مایلی لندن رفتند. با بزرگ شدن دیوید، پدرش روزانه او را به پارک محلی می‌برد تا شوت زدن و بازی با توپ را به او بیاموزد.

تد هر سال به مناسبت کریسمس یک لباس فوتبال و یک توپ جدید برای پسرش می‌خرید و به او مهارت‌های لازم برای بازی فوتبال را یاد می‌داد تا اینکه سرانجام روزی دیوید با تیم منچستر یونایتد نوجوانان قرارداد بست و مسیر حرفه‌ای خود در این عرصه را آغاز کرد.

کتاب دیوید بکهام چه کسی است (Who is David Beckham) برای چه کسانی مناسب است؟

الن لابرکه (Ellen Labrecque) این اثر را برای کودکان و نوجوانانی که به خواندن زندگی‌نامه افراد مشهور علاقه‌مند هستند، نوشته است.

در بخشی از کتاب دیوید بکهام چه کسی است می‌خوانیم:

پس از ازدواج دیوید و ویکتوریا، آن‌ها همچنان مورد توجه قرار گرفتند. برخی از هواداران فوتبال هنوز از دیوید به خاطر اشتباه او در جام جهانی عصبانی بودند، اما به نظر می‌رسید همه می‌خواستند همه چیز را در مورد "Posh & Becks" و نوزادشان، بروکلین بدانند.

این زوج یک عمارت هفت خوابه در انگلیس با استخر سرپوشیده خریداری کردند. از آن جا که ملکه انگلیس در کاخ باکینگهام زندگی می‌کند، روزنامه‌ها خانه جدید آن‌ها را "کاخ بکینگهام " نامیدند. مطمئناً به نظر می‌رسید که دیوید و ویکتوریا نیز مانند افراد سلطنتی زندگی می‌کنند.
وقتی دیوید لباس فوتبال نپوشیده بود، همیشه لباس خوبی بر تن داشت. او دوست داشت کت و شلوار و کت چرمی با برندهای طراحان معروفی مانند گوچی بپوشد. او همچنین دوست داشت که لباس‌های راحتی را از مارک‌هایی مانند آدیداس بپوشد. مردان جوان مانند دیوید آرایش می‌کردند. اگر او سر خود را می‌تراشید، نوجوانان سراسر جهان سر خود را می‌تراشیدند. اگر او کلاه بافتنی می‌پوشید، خیلی زود طرفداران زیادی نیز کلاه بافتنی به سر داشتند. دیوید لباس پسران را برای شیک پوشانیدن و اهمیت دادن به شکل ظاهری آن‌ها برای پسران جذاب کرد. دیوید می‌گفت: "شاید من بر سبک افراد یا داشتن موهای خاص تأثیر گذاشته‌ام. " "من این کار را برای توجه انجام ندادم. من این کار را کردم زیرا این فقط من بودم. "

دیوید و ویکتوریا شروع به رفتن به نمایش‌های مد و مهمانی‌های افراد مشهور کردند. آن‌ها در تبلیغات لباس، ادکلن و عطر ظاهر می‌شدند. آن‌ها با افراد مشهور دیگر از جمله التون جان، یکی از مشهورترین مجریان جهان ملاقات‌های دوستانه داشتند.

از طرفی در زمین فوتبال، دیوید و منچستریونایتد به پیروزی خود ادامه دادند. آن‌ها سه سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند: 1999، 2000 و 2001.

دیوید همچنین به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس انتخاب شد - یکی از بالاترین افتخارات این کشور. دیوید بعداً گفت: "وقتی این را شنیدم در جای خود میخکوب شدم؛ در آن زمان من خیلی هیجان‌زده، بسیار مغرور و فروتن بودم حتی وقتی که فقط فکرش را می‌کردم. "

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فوتبالیست متولد می‌شود
فصل 2: مورد توجه قرار گرفتن
فصل 3: ترک خانه
فصل 4: سرانجام یک حرفه‌ای
فصل 5: تولد یک ستاره
فصل 6: شانس زندگی دیوید بکهام
فصل 7: شرور
فصل 8: پشتیبانی از دیوید
فصل 9: بخشش
فصل 10: منچستر یونایتدی دیگر
فصل 11: هولا (سلام!) و ادیوس! (خداحافظ!)
فصل 12: به ایالات متحده خوش آمدید
فصل 13: مأموریت انجام شد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیوید بکهام چه کسی است؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-284-139-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

Ariya Fahmi
۱۴۰۰/۶/۲۳
بسیار عالی برای کسانی که می‌خواهند فوتبالیست شوند. کتابی که خیلی انگیزه به آدم میده. از هر لحاظ عالیه👌😍💥
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

برای دریافت کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.