معرفی و دانلود کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی

عکس جلد کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی

کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی نوشته‌ی محمدعلی اعظمی، ابتدا شما را با دوران طفولیت این خلبان آشنا کرده و سپس سعی دارد تا سرگذشت زندگی این خلبان بزرگ در دوران جنگ تحمیلی را به تصویر بکشد.

چه جسورانه و صادقانه پا در مسلخ عشق گذاشتند. خلبانانی که انگار با خود و با این مردم فهیم و آن یار سفر کرده عهدی جدا نشدنی داشتند و اینگونه در یاد و خاطره‌ی ما جاودانه شده‌اند.

سرتیپ خلبان اسدالله اکبری فراهانی، متولد سال 1329 در شهرستان بهشهر است. او دوران طفولیت و تحصیلات ابتدایی را به تبع پدرش که از کارمندان ژاندارمری بود و مقاطعی از زمان خدمت خود را در شهرها‌ی نکا، بروجرد، خرم آباد و اصفهان گذرانیده بود، به اتفاق خانواده همراه پدر بوده است.

در بخشی از کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی می‌خوانیم:

پس از رفتن افراد صلیب سرخ چند مامور عراق آمده و مرا از بیمارستان بردند. تصورم این بود که به سفارش افراد صلیب سرخ مرا به یک جای بهتری می‌برند. در تمام مدت چشم‌هایم بسته بود، به ساختمانی رسیدیم که از زیر چشم بند آن را بسیار مجلل یافتم. خیالم راحت شد که باید جای خوبی باشد. زمان زیادی نگذشت که به واقعیت‌های درون آن ساختمان پی‌بردم. ساختمان مربوط به سازمان امنیت و زندانی بود که سیاسیون و مخالفین رژیم بعثی عراق را در آنجا زندانی و بازجوئی می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راهبردی نهاجا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-6296-06-9
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی

برای دریافت کتاب پرواز ابدی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده اسدالله اکبری فراهانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.