معرفی و دانلود کتاب چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید

عکس جلد کتاب چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید
قیمت:
۵۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شفا می‌یابیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شفا می‌یابیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید

کتاب چگونه شفا می‌یابیم نوشته‌ی الکساندرا ال، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. او در این کتاب به ارائه‌ی راهکارهایی می‌پردازد تا مخاطبان بتوانند خویشتن را بهتر بشناسند و از این طریق بر تمامی موانع فائق آیند و به خوشبختی و شادکامی و سعادت برسند.

درباره کتاب چگونه شفا می‌یابیم

همه‌ی ما در زندگی خود با مشکلات و چالش‌هایی مواجه می‌شویم که استرس و ترس را در وجود ما بیدار می‌کنند. در چنین شرایطی حفظ آرامش برایمان سخت است و به نظر غیر ممکن می‌رسد. ما مسئولیت‌های بی‌شماری بر عهده داریم، همچون نگهداری از فرزندان، محافظت از خانواده، وظایف کاری و... که منجر به وارد آمدن فشار مضاعف بر ما می‌شوند. با وجود همه‌ی این مسائل چگونه می‌توان به آرامش رسید؟ چاره‌ی کار، شفای خویشتن است.

الکساندرا ال (Alexandra Elle)، نویسنده و مشاور، در کتاب چگونه شفا می‌یابیم (How we heal) در پی آن است به مخاطبانش کمک کند که وجود خود را پاکسازی کنند، ابعاد وجودی خود را بیشتر و بهتر بشناسند، امکانات و شرایط جدیدی را برای خود خلق کنند تا جامعه‌ای جدید به وجود آورند و دست‌دردست یکدیگر به جلو حرکت کنند. مؤلف اثر پیش رو در سراسر زندگی خود سختی‌ها و رنج‌های بسیاری را متحمل شده است و مقاومت و ارداه‌ی قوی‌اش در مسیر پر تلاطم زندگی، او را تبدیل به یک قهرمان الهام‌بخش نموده است. الکساندرا یکی از برجسته‌ترین و شاخص‌ترین چهره‌های حیطه‌ی خودسازی، خوددوستی و خودمراقبتی است. او کارگاه‌های خوددرمانی بسیاری در سراسر جهان برگزار نموده تا به مردم بیاموزد که چگونه از طریق نوشتن برای شفای خود بهره بگیرند. الکساندرا ال از شما دعوت می‌کند که در سفری شفابخش با او همراه شوید، سفری برای برقراری ارتباط مجدد با خودتان و استقبال از خوشبختی که مدت‌هاست درِ خانه‌ی شما را می‌زند و شما به آن بی‌توجه هستید.

معرفی و دانلود کتاب چگونه شفا می‌یابیم

به مطالعه‌ی کتاب چگونه شفا می‌یابیم پا در مسیر سفری می‌گذاریم که در آن قرار است با نوشتن، به هویت خویشتن شکل دهیم و به خود بقبولانیم که می‌بایست با تمام نقص‌ها و تردیدهای خود، در صحنه‌ی زندگی حضور بیابیم و فضایی برای رشد و پیشرفت و همچنین قدردانی از خود فراهم کنیم. با مطالعه‌ی این کتاب درمی‌یابیم که باید همه چیز را یادداشت کنیم و خود را برای رویارویی با هرآنچه نوشته‌ایم آماده کنیم. این نوشتن به شما می‌آموزد که حتی در سخت‌ترین شرایط راه چاره‌ای بیابید.

شفا، هدف غایی این کتاب است که اگر بتوانیم از پس آن برآییم، همه چیز خوب و عالی خواهد شد. منظور از شفا یادآوری مداوم مراقبت از خودمان و عشق ورزیدن به خویشتن است. شما با شفای خود از تمام وابستگی‌ها رهایی می‌یابید، به استقلال می‌رسید و می‌توانید از نو شروع کنید. وقتی شفا بیابید توانایی روبه‌رو شدن با تمام ترس‌هایتان را به دست خواهید آورد، روابط شما با اطرافیانتان بهبود خواهد یافت، اعتماد به نفستان تقویت خواهد شد و در نهایت به آزادی خواهید رسید.

کتاب چگونه شفا می‌یابیم در چهار فصل تهیه و تنظیم شده‌است و مراحل رسیدن به شفا در آن شرح داده شده است. در مرحله‌ی نخست به مسئله‌ی تردید و خودناباوری پرداخته می‌شود. شما در این مرحله فضایی را برای شروعی تازه خواهید یافت. در مرحله‌ی دوم می‌آموزید که چگونه با ترس‌های خود دوست شوید تا بتوانید از کنترل آن‌ها رهایی یابید. مرحله‌ی سوم به ارائه‌ی آموزه‌هایی درباره‌ی بازیابی قدرت و بازنویسی داستان خود و خواسته‌ها، اختصاص داده شده است. و در مرحله‌ی آخر روی متمایل شدن به چیزهایی که احساس خوبی دارند، تمرکز می‌شود. نتیجه‌ی طی همه‌ی این مراحل یک زندگی شاد است.

در هر مرحله تمرینی برای نوشتن به شما ارائه می‌شود؛ این نوشتن رویدادها و وقایع برای شفای خویشتن، اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کند. تمرین‌های تنفسی، گفت‌وگوهای انگیزشی و مراقبه عناصر و ارکان دیگر سفر شفابخش را تشکیل می‌دهند. در سراسر کتاب چگونه شفا می‌یابیم مصاحبه‌ها و مقالاتی از زنان شگفت‌آور، ورزشکاران، هنرمندان، درمانگران، نویسندگان و... وجود دارد که کارهای شفابخش عمیقی انجم داده‌اند که داستان‌های آنان برای شما الهام‌بخش خواهد بود.

نکوداشت‌های کتاب چگونه شفا می‌یابیم

  • این کتاب ما را به سفری می‌برد که در آن شاهد داستان‌های قدرتمند و آسیب‌پذیر باشیم و از ما دعوت می‌کند تا به شفای خود بپردازیم. (یاسمین شاین، مربی خوددرمانی، نویسنده و مدافع سلامت روان)
  • الکساندرا ال یکی از نویسندگان برتر عصر حاضر است. او به هرکسی که بخوهد عمیقاً زندگی خود را متحول کند، داروی قدرتمندی را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال انجام کارهای درمانی جدی هستید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنم. (آدام گرانت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش دوباره فکر کن)
  • ال دست‌های ما را می‌گیرد و راه ترمیم قلبمان را به ما نشان می‌دهد تا بتوانیم با گذشته‌ی خود صلح و زندگی شادی را تجربه کنیم. (جی شتی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • کتاب چگونه شفا می‌یابیم ابزارهای کاربردی برای شفای دائمی قلب‌هایمان را در اختیار ما قرار می‌دهد و ما را دعوت می‌کند که با صبر، شفقت و عشق با خود رفتار کنیم. (ماریسا رنی لی، کارآفرین و نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب چگونه شفا می‌یابیم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی افرادی که در پی ایجاد تغییر و تحولاتی شگرف در خود هستند و می‌خواهند به خوشبختی دست یابند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید می‌خوانیم

وقتی در هجده‌سالگی مادر شدم، از نظر عاطفی بسیار احساس شکست می‌کردم. از خودم متنفر بودم و زندگی‌ام را تباه‌شده می‌دیدم؛ اما بعد از به دنیا آمدن دخترم، چیزی در اعماق وجودم به من تلنگری زد. تصمیم گرفتم برای بهتر شدن تغییر کنم تا به دخترم پشتوانۀ عاطفی و حمایتی‌ای بدهم که هرگز نداشتم. می‌خواستم بهترین مادر و زنی باشم که می‌توانستم. می‌خواستم الگوی دیگران باشم و می‌خواستم با عشق زندگی کنم.

سخت بود. هیچ‌کس به من یاد نداد که چگونه آن‌طور که می‌خواهم زندگی کنم؛ ناگزیر در طول مسیر گم شدم تا اینکه توانستم از پسِ آن بربیایم. همچنان که قدم در روند کامل شدن و شفا گذاشتم، برای بخشیدن خودم مشکلات زیادی داشتم. وقتی شفای خود را در سطوح عمیق‌تر بررسی کردم، گام‌های زیادی در جهت بهبودی‌ام برداشتم، اما همچنان از بخشیدن خود اجتناب می‌کردم. بخشیدن خود خیلی بزرگ و خیلی ترسناک به نظرم می‌آمد و چیزی بود که نمی‌توانستم درکش کنم و ارزشش را بفهمم؛ حتی زمانی‌که تلاش کردم تا بفهمم چه چیزهایی را باید شفا دهم و چه رفتارها و افکاری مرا به سوی مادر شدن در دوران نوجوانی سوق داد، همچنان از بخشش خود گریزان بودم. تراپی به من کمک کرد. نوشتن برای من یک برون‌ریزی پاک‌سازی‌کننده بود. شفا به‌آرامی، اما به‌طورقطع شروع شد. بااین‌حال، هنوز سعی می‌کردم از بخشیدن خودم طفره بروم. این مرا به عقب راند و روند شفای من را متوقف کرد. سرانجام در سی‌سالگی به نقطۀ شکست رسیدم.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
1. شروع از صفر
گرایش به خودناباوری و ترس
بخشش خود
فضاسازی برای شروعی تازه
تشخیص و نام‌گذاری نیازهای خود
2. دوست ‌شدن با ترس خود
شناسایی ترس خود با نوشتن
دیدن رنج به‌چشم شریک زندگی
پرورش گفت‌وگوی درونی مثبت
عشق‌به‌خود، از همین امروز
۳. بازیابی قدرت خویش
شنیدن صدای واقعی خود
بازنویسی داستان خود
صلح با داستان‌های گذشته
کودک درون خود را پرورش دهید
درس‌ها و نامه‌هایی به خود کوچک‌تر
با گذشتۀ خود صلح کنید
4. شفای قلب
جایی باش که برایت خوشایند است
رشد در شکرگزاری
شناخت مجدد شادی و ساکن شدن در آن
نوشتن نامه به شادی
رها کردن آنچه دیگر به کارت نمی‌آید
یادداشتی برای شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید
نویسنده
مترجممهرناز نوروزی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-118-526-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه شفا می‌یابیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه شفا می‌یابیم

برای دریافت کتاب چگونه شفا می‌یابیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.