معرفی و دانلود کتاب صوتی رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود

عکس جلد کتاب صوتی رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رقصان زیر باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رقصان زیر باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود

الکساندرا ال، نویسنده‌ی نامدار آثار خودمراقبتی، در کتاب صوتی رقصان زیر باران به شرح و ارائه‌ی پانزده راهبرد رهگشا در مورد چگونگی غلبه بر موانع و ایجاد اعتمادبه‌نفس می‌پردازد. با شنیدن این کتاب و انجام رهنمودهای آن، تغییری بزرگ در زندگی خود رقم بزنید.

درباره‌ی کتاب صوتی رقصان زیر باران

تردید نخستین پله‌ی نردبان بلندبالای ایمان است و الکساندرا ال کوشیده است در کتاب صوتی رقصان زیر باران (After the rain) بخشی از خاطرات و تجربه‌های تکان دهنده‌ی خود را در قالب داستان‌هایی شنیدنی از سفری پرپیچ‌وخم در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. سفری که از شک به خود آغاز می‌شود و مقصد آن عشق‌ورزی و خودمراقبتی است.

این کتاب الهام‌بخش، مملو از بازتاب‌های روشنگرانه در مورد ازدست‌دادن، ترس، شجاعت، شفا، عشق، پذیرش و مواردی از این قبیل است. شنوندگان کتاب صوتی رقصان زیر باران در طول سفر با الکساندرا ال همراه می‌شوند و در تجربیات چالش‌برانگیز الکساندرا، از دوران کودکی دشوار گرفته تا روابط عاشقانه‌ی دردناک و ارتباطات خانوادگی بغرنج، با او قدم برمی‌دارند. تجربیاتی از جنس ناملایمات زندگی که بعدها از الکساندرا یک کارآفرین و نویسنده‌ی موفق ساخت.

این کتاب روح و قلب شما را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که پیرامون مفهوم «شفا» بازنگری کنید. کتاب رقصان زیر باران اثری است که باید آهسته و با طمأنینه‌ی تمام به شنیدن آن مشغول شوید تا فرصت درنگ و تأمل در مفاهیم بیان‌شده در آن را داشته باشید و به پاسخ سؤالات چالش‌برانگیزی که الکساندرا ال مطرح می‌کند بنشینید. از خلال این مداقّه است که می‌توانید به پاسخ پرسشی اساسی نزدیک شوید: من که هستم و از چه ساخته شده‌ام؟

دنبال کردن سیر مقاومت و استمرار الکساندرا به‌عنوان زنی رنج‌دیده و سختی‌کشیده در سراسر زندگی و تبدیل شدن به قهرمانی الهام‌بخش که از پس دشواری‌ها برآمده است و به چهره‌ای شاخص در زمینه‌ی خودمراقبتی و خوددوستی تبدیل شده است، همچون جوانه‌ای که از دل سنگی زبر و خشن سر برمی‌آورد، برای مخاطبان الهام‌بخش است. او در روایت این روند روبه‌رشد شما را با خود همراه می‌کند.

ترجمه‌ی معصومه قربانی را از این اثر با صدای عسل جعفری می‌شنوید. کتاب صوتی رقصان زیر باران به همت انتشارات راوشید تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی رقصان زیر باران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال منبع آرامشی الهام‌بخش در زندگی خود هستید، شنیدن این کتاب برای شما ضروری است.

با الکساندرا ال بیشتر آشنا شویم

الکساندرا ‌اِل (Alexandra Elle) مؤلف و مشاور تندرستی است که در منطقه‌ی پرجمعیت واشنگتن‌دی‌سی با همسر و فرزندانش زندگی‌ می‌کند. او پس از تجربه‌ی فواید شفابخشی نوشتن از طریق درمان و روزنامه‌نگاری، نویسنده شد. او در سراسر جهان کارگاه‌های آموزشی برگزار و به مردم کمک‌ می‌کند تا صدای خود را بدون شرم از طریق قصه‌گویی، شعر‌ و ‌داستان‌نویسی که ریشه در حقیقت دارند بیابند. مأموریت او به‌اشتراک‌‌گذاشتن شیوه‌های مراقبت‌ از‌ خود و فرهنگ‌سازی جامعه از طریق ادبیات و زبان است.

در بخشی از کتاب صوتی رقصان زیر باران می‌شنویم

وقتی یک‌سال گذشت، شروع ‌کردم به بررسی اینکه زندگی بدون همسر برایم چه معنایی خواهد ‌داشت. و حسّ خوبی بود، زیرا من فرایند عاشق‌ شدن دیوانه‌وار و عمیق به‌خودم را شروع ‌کرده ‌بودم، عملی که زمان و انرژی زیادی را می‌گرفت. می‌دانم با کاری که روی خودم انجام‌دادم باعث ‌شد راهی برایم باز‌شود تا بتوانم ازدواج و عشق ‌ورزیدن عمیق به یک فرد مناسب را تجربه ‌کنم و اسبابی را فرا ‌روی من قرار ‌داد تا بتوانم آن رابطه را عملی‌ کنم.

عشق مستلزم آسیب‌پذیری است. برایم، این یک تجربۀ دل‌انگیز است که به‌طور مداوم نحوۀ دیدن جهان و خودم را تغییر‌می‌دهد. اجازه‌ دادن به خودم برای کشش، نرم‌شدن و رشد همه‌چیز به‌صورت اصیل به من یادآوری ‌می‌کند که می‌توانم از طریق راه‌هایی که هرگز تصوّر ‌نمی‌کردم تغییر ‌کرده و فضای شادی ایجاد ‌کنم. ملاقات و ازدواج با رایان ثابت ‌کرد که عشق از من فرار‌نمی‌کند و لازم نیست این، چیز غریبی باشد که فقط برخی از افراد خوش‌شانس به آن دست ‌یافته‌اند. اعتقاد به سزاوار عشق بودن، راه جدیدی از زندگی را برایم باز ‌کرد. حتّی آن زمان که عشق و ازدواج برایم چالش‌برانگیز است، شک‌ ندارم که زندگی با رایان انتخاب درستی است. در‌طول بیش‌از شش‌ سال زندگی ‌مشترک، ما در‌مورد نحوۀ زندگی هم به عنوان یک ‌واحد و هم به عنوان دو فرد جدا به بینشی خردمندانه دست ‌یافته‌ایم. خوشحالم که به اندازۀ کافی به خودم ایمان‌داشتم تا از سازگاری با همه‌چیز دست ‌بردارم و زندگی و عشقی را که می‌خواهم ایجاد ‌کنم. افتخار‌می‌کنم که رها ‌کردم، به روند کار اعتماد‌ کردم و اجازه‌ دادم عشق پیروز‌ شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار
27 دقیقه
درس اول: تغییر
10 دقیقه
درس دوم: عشق‌‌ به‌ خود
15 دقیقه
درس سوم: تسکینِ درد ‌و ‌رنج
16 دقیقه
درس چهارم: زمان
7 دقیقه
درس پنجم: تأیید
22 دقیقه
درس ششم: عشق
13 دقیقه
درس هفتم: شدن
17 دقیقه
درس هشتم: خانواده
9 دقیقه
درس نهم: یادگیری نفس کشیدن
17 دقیقه
درس دهم: بهبودی
9 دقیقه
درس یازدهم: هویّت
23 دقیقه
درس دوازدهم: مقایسه
24 دقیقه
درس سیزدهم: از خود‌گذشتگی
15 دقیقه
درس چهاردهم: پذیرش
15 دقیقه
درس پانزدهم: بخشش (یادداشتی برای خود)
11 دقیقه
یاد‌داشتی برای شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود
نویسنده
مترجممعصومه قربانی
راویعسل جعفری
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رقصان زیر باران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رقصان زیر باران

برای دریافت کتاب صوتی رقصان زیر باران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.