معرفی و دانلود کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3

عکس جلد کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3

کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 اثری از آتوسا صالحی از مجموعه‌ی «کلاس اوّلی، کتاب اوّلی» است. کتاب پیش رو در سطح سه به نگارش درآمده و برای دانش‌آموزانی مناسب است که دروس ششم تا دهم کتاب فارسی اول دبستان را پشت‌سر گذاشته‌ باشند. این کتاب از کیفیت اجرایی جالب‌توجهی برخوردار است، بارها به تجدید چاپ رسیده و می‌تواند به هر کودکی در یادگیری حروف الفبا کمک کند.

درباره‌ی کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3

کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 نوشته‌ی آتوسا صالحی است. این کتاب نشانگر ذوق و قریحه‌ی صالحی در ارتباط برقرار کردن با کودکان است. خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 یک اثر آموزشی است که در کنار ارتقای سواد دانش‌آموزان کلاس اوّلی قادر است آن‌ها را سرگرم کند و چشمان‌شان را به تصاویر و کلمات بدوزد. این کتاب از وجه آموزشی غنی و تأثیرگذاری برخوردار است. کتاب در سطح سه منتشر شده و کودکان می‌توانند پس از آنکه در مدرسه اکثر دروس کتاب فارسی را یاد گرفتند، با خواندن داستان‌ها و کلمات این کتاب آموزشی، حروف الفبا را در ذهن خود حک کنند و برای همیشه نسبت به آن تسلط یابند.

کتاب در واقع پیشنهادی برای آن دسته از والدین است که می‌خواهند کودک خود را در همان سنین کم با خواندن کتاب آشنا سازند. همچنین مناسب آن‌هایی است که تمایل دارند روش‌های نوینی برای امر یادگیری آموزه‌های پایه‌ی مدرسه برای کودکان خود برگزینند. کتاب خوش آمدی، خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 هر آنچه که یک کودک را ممکن است در آن سنین به خود جذب کند به کار می‌گیرد: استفاده از شخصیت‌های حیوان و امر تخیل در داستان‌سرایی، بهره بردن از کلمات آهنگین و جذاب، به کار گرفتن طراحی‌های گرافیکی زیبا و دل‌ربا که می‌تواند دلِ هر کودکی را به دست آورد.

درباره‌ی مجموعه کلاس اوّلی، کتاب اوّلی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان مقطع اوّل دبستان که دروس شش تا ده کتاب فارسی را آموخته‌اند مناسب است.

در بخشی از کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 می‌خوانیم

آقا گرگه تا اسم مامان بزس را شنید،
با ترس و لرز گفت:
«ف ف ف فکر کنم م م من دیگر باید بروم.»
و زود خودش را به در رساند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-836-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3

برای دریافت کتاب خوش آمدی، آقا گرگه - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.