معرفی و دانلود کتاب کد دختران: رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی، برای دختران باهوش

عکس جلد کتاب کد دختران: رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی، برای دختران باهوش
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کد دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کد دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کد دختران: رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی، برای دختران باهوش

کتاب کد دختران، نوشته‌ی کارا الویل لیبا، یکی از بهترین و خواندنی‌ترین آثار حوزه‌ی کارآفرینی به شمار می‌رود. در این اثر که منحصراً برای مخاطبین زن به رشته‌ی تحریر درآمده است، شیوه‌های نیل به موفقیت‌های شغلی و حرفه‌ای، با زبانی ساده و صمیمی توضیح داده شده است. گفتنی‌ست که اثر پیش رو، یکی از عناوین پرفروش نشریه‌ی نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب کد دختران

نگاهی به بازار جهانی، ثابت می‌کند که امروزه وضعیت زنان در عرصه‌های شغلی و اجتماعی، قابل مقایسه با دهه‌های گذشته نیست. عصر ما، عصر شکوفایی استعدادهای زنان است. امروز، جهان مملو است از زنانِ توانا و کوشایی که با بهره‌گیری از مواهبی که طبیعت در اختیارشان نهاده، پله‌های موفقیت و ترقی را یکی بعد از دیگری طی کرده، و به کامیابی‌های بسیاری در عرصه‌های کاریِ خویش رسیده‌اند. تفاوتی نمی‌کند که در باب چه حیطه‌ای سخن بگوییم: از مدیریت تا بازرگانی؛ از ورزش تا هنر؛ از سیاست تا فضای آکادمی. در هر گوشه و کنار و در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید، زنانی را می‌توان یافت که بر محدودیت‌ها فائق آمده‌اند، و با کامیابی‌های بزرگ خویش، اعتبارِ کلیشه‌های جنسیتی را به پرسش گرفته‌اند. شما نیز می‌توانید یکی از همین زنان باشید. کافی‌ست به خودتان ایمان داشته باشید و گوهر اعتماد به نفس را در وجود خویش، کشف کنید. کارا الویل لیبا اینجاست تا در این مسیر به یاریِ شما بشتابد. او در کتاب کد دختران (Girl Code) رازهایی را با شما در میان گذاشته، که آگاهی از آن‌ها، بیش از آنچه تصورش را می‌کنید، در مسیر موفقیت به کارتان خواهد آمد.

با مطالعه‌ی کتاب کد دختران، یاد می‌گیرید که برای غلبه بر موانعی که سد راه موفقیت زنان در حیطه‌های اقتصادی می‌شوند، باید پیش از هر چیز به خود در مقام یک زن ایمان داشته باشید. کارا الویل لیبا می‌گوید که قدرت کلیشه‌های جنسیتی، کلیشه‌هایی نظیر این‌که «زنان به سبب احساساتی بودنشان نمی‌توانند تصمیم‌های بزرگ اقتصادی بگیرند»، بیش از آن است که فرد گمان می‌کند. چه بسا شما به این کلیشه‌ها پوزخند بزنید، اما از این غافل باشید که این کلیشه‌ها به بخشی از ناخودآگاهتان بدل شده‌اند. از همین رو، اگر خواهان موفقیت و کامیابی -خصوصاً در حیطه‌های شغلی و اقتصادی- هستید، باید باورهای مفروض خود را به چالش بکشید، و ذهنتان را از اعتقاداتِ سمی و نادرست، خالی سازید. کتاب کد دختران به شما چگونگیِ این فرایند را می‌آموزد.

کتاب کد دختران با یک نقل قول درخشان از دیان مری چایلد آغاز می‌شود: «هر خانمی یک دایره‌ی کامل است، در او قدرت ساختن، تغذیه و تغییر وجود دارد.» اغراق نیست اگر بگوییم همین یک جمله، کل محتوای اثری را که در دست دارید، در خود خلاصه می‌کند. آنچه به طور خاص در این جمله بر آن تأکید شده است، وجود قابلیت ساختن، و قابلیت تغییر دادنِ شرایط، در نهادِ زنان است. کتاب کد دختران به شما یاد می‌دهد که این قابلیت‌ها را در خود کشف کنید، و از آن‌ها در راستای هدفمند ساختن زندگی خود، بهره بگیرید.

کتاب کد دختران توسط سیده ژاله موسوی نصر به زبان فارسی ترجمه شده، و از سوی انتشارات کهکشان دانش در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

افتخارات کتاب کد دختران

  • حضور در فهرستِ پرفروش‌ترین عناوین نشریه‌ی نیویورک تایمز
  • حضور در فهرستِ منتخب نشریه‌ی Inc، موسوم به «نُه کتابی که تمام زنان باید بخوانند»

در نکوداشت کتاب کد دختران

  • کارا الویل لیبا در کتاب کد دختران به شما یاد نمی‌دهد که چگونه یک شرکت چند میلیون دلاری تأسیس کنید؛ همان‌طور که در باب سیستم‌های مالی و امور مربوط به کارآفرینی مطلبی نمی‌گوید. او در این اثر به شما می‌آموزد که بهترین خودتان باشید، اعتماد به نفس را در وجوتان تقویت کنید، و قدرت درونی خویش را در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان به کار بگیرید. (آمازون)

کتاب کد دختران مناسب چه کسانی است؟

زنانی که به دنبال توصیه‌هایی سودمند در جهت رشد فردی و ترقی اقتصادی‌اند، از مطالب کتاب کد دختران، نوشته‌ی کارا الویل لیبا، بهره‌های فراوانی خواهند گرفت.

با کارا الویل لیبا بیشتر آشنا شویم

کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba) نویسنده و سخنرانِ مطرحِ اهل آمریکاست، که در آثار خویش زنانِ مخاطبش را به تلاش و تقلا در جهت نیل به آرزوها و اهداف شخصی خود، دعوت می‌کند. کارا الویل لیبا علاوه بر نویسندگی، در حوزه‌ی رسانه‌ی دیجیتال نیز دستی بر آتش دارد. او صاحب وبلاگی پرطرفدار است که در آن مطالبی تأثیرگذار با محتوای انگیزشی به اشتراک گذاشته می‌شود. اغلب آثار کارا الویل لیبا شامل مطالبِ به‌اشتراک‌گذاشته‌شده در همین وبلاگ‌اند. از میان این آثار می‌توان به کتاب‌های شاخصی چون «خودت را دست‌کم نگیر دختر»، «کد دختران» و «نترس دختر! غوغا به پا کن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب کد دختران: رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی، برای دختران باهوش می‌خوانیم

ارتباطْ یک بخش مهم موفقیت به عنوان یک خانم کارآفرین است. خانم‌ها بهتر است در رنج و آسایش در کنار یکدیگر باشند. دلیلی برای تنها پیمودن این مسیر وجود ندارد. وقتی یاد می‌گیرید قدرت ارتباط را بپذیرید، برای به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات و کمک به دیگری، دنیایی از فرصت‌ها و رضایت در مقابل شما گشوده می‌شود و احساس بهتری نسبت به انزوا و کناره‌گیری خواهید داشت.

من همیشه بخشنده بوده‌ام. همیشه همه رزومه خود را برای من می‌فرستادند، من همیشه به مخاطبینم خدمات ارائه و به دیگران کمک می‌کردم ارتباط برقرار کنند. من همیشه جواب ایمیل‌های مخاطبینم را داده و سعی می‌کنم به نظرات افراد در شبکه‌های اجتماعی تا جایی که بتوانم جواب دهم. من دوست دارم خانم‌ها توانمند شوند و به آن‌ها کمک می‌کنم موفق شوند. من باور ندارم که عقل را باید دریغ کرد و فکر می‌کنم این از اعتمادبه‌نفس عمیق نشأت می‌گیرد که در خود دارم. ایده لوکس بی‌انتها را یادتان هست؟ در دنیا نعمت بیش از نیاز وجود دارد. بنابراین چرا همه را برای خود نگاه داریم؟

خانمی که با سایر خانم‌ها مغرورانه و خودخواهانه برخورد می‌کند راز کد دختران را نمی‌داند.

او نمی‌داند که با کمک به دیگری شما به رشد خود نیز کمک می‌کنید. شما پیام قوی به جهان ارسال می‌کنید که به اندازه کافی به خود مطمئن هستید که به موفقیت دیگری کمک می‌کنید- حتی اگر هیچ چیز در ازای آن دریافت نکنید.

من نمی‌گویم برای دریافت اطلاعاتْ دیگران را تحت فشار بگذارید. من به سوءاستفاده در رابطه یا انتظارات زیاد، اعتقادی ندارم. این یک جاده دوطرفه است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آشکارسازی اسرار؛ برای همه ما به اندازه کافی هست
فصل دوم: به درخشش خود اعتماد کنید
فصل سوم: قدرت ارتباط
فصل چهارم: حرف ف
فصل پنجم: برخورد با متنفران، گربه‌صفتی و ایرادهای بی‌اهمیت گرفتن
فصل ششم: زمانی برای کارهای بیهوده وجود ندارد
فصل هفتم: حکاکی روی سنگ الماس
فصل هشتم: چون موفق است از او متنفر نباش
فصل نهم: منتظر دعوت نباشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کد دختران: رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی، برای دختران باهوش
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7402-75-9
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کد دختران

Azar
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب ضعیفی بود و خیلی سطحی نوشته شده بود کامل نبود ولی اگه دوست دارید با زنان موفق اروپایی آشنا بشید و بفهمید که اونها چه ملاک‌هایی رو برای موفقیت در نظر میگیرند این کتاب رو بخونید کل کتاب یه بیو گرافی سطحی بود 🖤
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کد دختران

برای دریافت کتاب کد دختران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.