معرفی و دانلود کتاب کلید تغییر را فشار بده

عکس جلد کتاب کلید تغییر را فشار بده
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید تغییر را فشار بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید تغییر را فشار بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید تغییر را فشار بده

چیپ هیث و دن هیث در کتاب کلید تغییر را فشار بده که در زمرۀ پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهند تا به کمک آن‌ها بتوانید با وجود سخت بودن شرایط، با ایجاد تحول و دگرگونی در درون و زندگی خود، در مسیرهای تازه قدم بگذارید و به سوی موفقیت حرکت کنید.

درباره کتاب کلید تغییر را فشار بده:

گاهی اوقات با تمام وجود نیاز به تغییر را در درون خود احساس می‌کنید با این حال همه چیز آن طور که می‌خواهید اتفاق نمی‌افتد چرا که تغییر به این سادگی‌ها نیست. تغییر امری سخت و دشوار است اما این سختی به علت دشوار بودن تغییرات نیست، به دلیل راحت‌طلبی و تنبلی خود افراد است. این افراد حتی زمانی که قصد دارند کار مهمی انجام دهند، از شیوه و راه‌حل صحیح آن آگاه نیستند و وقت و انرژی‌شان را با کوشش بی‌ثمر هدر می‌دهند. در این زمان است که تغییر دشوار می‌شود.

تغییر امری است که شما روزانه با آن سروکار دارید و به آن نیازمندید. کتاب کلید تغییر را فشار بده (Switch: How to Change Things When Change Is Hard) قالبی را به شما آموزش می‌دهد که بر اساس سال‌ها تحقیق علمی انجام شده و به مقدار کافی آسان و قابل انعطاف است که بتوان از آن در حوزه‌ها، شرایط، کارها و جوامع متفاوت بهره برد.

کتاب پیش رو در مورد شیوه‌های تغییر با راه‌حل‌های گوناگون و اینکه نقش احساسات در افزایش انگیزه شما چیست، صحبت می‌کند. همچنین به شما می‌گوید که چطور محیط را دستکاری کنید و عادت‌های خوب و مثبت را در خودتان به وجود آورید تا سرانجام به خواسته‌هایتان دست یابید.

نویسندگان این کتاب به شما یاد می‌دهند که تحولات و تغییرات را چطور به عادت‌هایی ماندنی مبدل سازید و چگونه خودتان را برای پیش رفتن در مسیر تغییر و تحول، ترغیب و تشویق کنید. تغییر هیچ‌گاه راحت نبوده اما این کتاب آن را برای شما راحت می‌کند. مثال‌های ساده و کاربردی این کتاب کمک می‌کند تا بتوانید در هر زمینه‌ای از زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید. پس زود باشید و یادداشت‌برداری از کتاب را از یاد نبرید.

اغلب مردم بر این باورند که مغز در سراسر زمان‌ها با دو سیستم کاملاً مستقل مشغول فعالیت است. سیستم اول بخش احساسی و غریزی شماست که غم و شادی را درک و حس می‌کند. سیستم دوم بخش منطقی مغزتان است که سیستم اندیشمند یا آگاه نام دارد و بخشی از وجودتان محسوب می‌شود که کار و وظیفه‌اش اندیشه و تحلیل و نگاه به آینده است.

دن و چیپ هیث، دو برادرند که سال‌های زیادی به نویسندگی، تحقیق، مشاوره و تدریس مشغول بوده‌اند و با سازمان‌های بزرگی همچون گوگل، گپ و انجمن قلب آمریکا همکاری کرده‌اند. این دو، تا به امروز چندین کتاب به رشتۀ تحریر درآورده‌اند که کتاب کلید تغییر را فشار بده از پرمخاطب‌ترین آن‌هاست، به طوری که تاکنون به 30 زبان ترجمه شده و در سراسر دنیا یکی از آثار پرفروش بوده است.

کتاب کلید تغییر را فشار بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود تغییر درونی ایجاد کنید، این کتاب برای شماست، پس آن را از دست ندهید.

با نویسندگان کتاب کلید تغییر را فشار بده بیشتر آشنا شویم:

چیپ هیث (Chip Heath) از دانشگاه استنفورد و دانشگاه A&M تگزاس فارغ‌التحصیل شده است. او را به عنوان یکی از نویسندگان درخشان و سرشناس در مجلۀ فَست کُمپانی به حساب می‌آورند. هیث به تدریس رفتار سازمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کسب و کار استنفورد مشغول است.

هیث محققی برجسته و تواناست، اغلب تحقیقات او در این زمینه است که چرا برخی از ایده‌ها در بازار بزرگ دوام می‌آورند و رشد می‌کنند. مقاله‌های وی در نشریه‌های ساینتیفیک آمریکن، فایننشال تایمز، واشنگتن پست، بیزنس ویک و روانشناسی امروز به چاپ رسیده‌اند.

دن هیث (Dan Heath) مشاور موسسه آموزشی دوک، در نوشتن این کتاب به چیپ یاری رسانده است. او برای مدتی به عنوان پژوهشگر در دانشکده کسب و کار هاروارد مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر متخصص طراحی و ارائه برنامه‌های آموزشی موسسه است. دن هیث همچنین یکی از مؤسسان شرکت «بهتر فکر کن» است، شرکتی که کتاب‌های درسی دانشگاهی تولید می‌کند.

در بخشی از کتاب کلید تغییر را فشار بده می‌خوانیم:

هنگامی‌که مایک رومانو به ویتنام رفت و در محاصره مواد مخدر بود، اعتیادش شروع شد و هنگامی‌که به خانه آمد، در محاصره دوستان و خانواده شد، پس ترک کرد. هنگامی‌که کارکنان راک دارای سیستم تماس تلفنی بودند، آن‌ها به تماس‌های مشتریان پاسخ نمی‌دادند و وقتی این سیستم از بین رفت، آن‌ها شروع به پاسخگویی کردند. تغییر از یک الگو پیروی می‌کند. هنگامی‌که هر دوی ما رایانۀ خود را برای مبارزه با حواس‌پرتی توسط ایمیل، از کار انداختیم، با همان نبردی مبارزه می‌کردیم که افرادی که یک ساعت زنگ‌دار خریداری کردند، مصمم بودند که خود را از خواب زیاد دور نگه دارند.

تغییر از یک الگو پیروی می‌کند. وقتی برخی خدمتکاران هتل‌ها هویت ورزشکار پیدا کردند، سطح فعالیت خود را به یک درجه رساندند. وقتی مخترعین در برزیلاتا با کمبود برق مواجه شدند، آن‌ها ایده‌های زیادی در زمینه صرفه‌جویی در انرژی به وجود آوردند که شرکت با سود زیادی مواجه شد. تغییر از یک الگو پیروی می‌کند. وقتی جری استرنین به ویتنام رفت، دولت برای شش ماه به او فرصت داد تا در مورد کاهش سوءتغذیه کاری کند. او یک کلمه ویتنامی صحبت نکرد، اما او می‌دانست که چگونه به دنبال نقاط روشن باشد و به‌زودی تکنیک‌های آشپزی را که باعث کاهش سوءتغذیه می‌شود را مادران آموخته بودند. هنگامی‌که محافظان محیط‌زیست در ریر دیدند که چگونه اهالی برای طوطی خود تلاش کردند، فهمیدند که یک نقطه‌ی درخشان روی دستان خود دارند و از آن زمان، آن‌ها «کمپین‌های غرور ملی» را به بیش از پنجاه کشور گسترش داده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: چند نکته‌ی شگفت‌انگیز درباره‌ی تغییر
بخش اول: ارابه‌ران را هدایت کنید
فصل 2: نقاط روشن را پیدا کنید
فصل 3: حرکات مهم را بنویسید
فصل 4: به مقصد اشاره کنید
بخش دوم: به فیل انگیزه دهید
فصل 5: احساسات را پیدا کنید
فصل 6: تغییر را کوچک کنید
فصل 7: فراد را رشد دهید
بخش سوم: مسیر را شکل دهید
فصل 8: محیط را دستکاری کنید
فصل 9: عادت‌ها را شکل دهید
فصل 10: برای خودتان گروه بسازید
فصل 11: تغییر را ادامه دهید
پیوست: چگونه یک تغییر ایجاد کنیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید تغییر را فشار بده
نویسنده،
مترجمالهام پیرحاجی
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات284
زبانفارسی
شابک978-622-6532-39-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید تغییر را فشار بده

فرحناز نوروزی میرک
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
فوق العاده عالی و کاربردی و اثر بخش. به همه توصیه می‌کنم بخونید
میترا عمادی
۱۴۰۱/۴/۲۸
کتاب عالی هست به شرط اینکه بهش عمل کنیم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کلید تغییر را فشار بده

برای دریافت کتاب کلید تغییر را فشار بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.