معرفی و دانلود کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟

عکس جلد کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟

مامان‌ها هم عصبانی می‌شوند؛ بله، همه‌ی مامان‌ها. درست مثل مادر کیتی که آن روز خیلی بداخلاق شده بود و همه باید از پیش چشمانش فرار می‌کردند. در ماجرای تازه‌ی کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ که بل مونی با هنرمندی خاص خود آن را نوشته، باز هم با کیتی و شیطنت‌هایش همراه می‌شوید. همچنین شما در این اثر با یک مامان غرغرو و البته کمی بدشانس نیز روبه‌رو هستید. وضعیتی که کیتی باید به‌تنهایی آن را درست کند.

درباره‌ی کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که مامان را عصبانی، بداخلاق و یک‌کمی نامهربان ببینید؟ مثلاً موقع‌هایی که مشق‌هایتان را ننوشته‌اید یا اتاق‌تان حسابی شلوغ است؛ یا حتی زمانی که بدون اجازه به وسایل او دست زده‌اید. در این قصه از کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ (?Why Me) مادر کیتی بداخلاق شده است. او از صبح حسابی بدشانسی آورده؛ جوراب‌شلواری‌اش سوراخ شده، یک قوطی شیر از دستش رها شده و روی زمین ریخته، پدر کیتی، ماشین را برده و حالا او باید زیر باران و با اتوبوس به آرایشگاه برود. همین اتفاقات برای تبدیل شدن یک مادر آرام به مادر طوفانی کافی‌ست! به‌ همین‌ دلیل هم پدر و دانیل به بهانه‌ی خرید از خانه بیرون می‌روند تا رعدوبرق اخلاق طوفانی مامان به آن‌ها برخورد نکند و کیتی با یک مادر غرغرو تنها می‌ماند.

کیتی با خودش فکر می‌کند چرا وقتی ما بچه‌ها عصبانی و ناراحت هستیم از نگاه دیگران فقط یک بچه‌ی لوس و بی‌ادب دیده می‌شویم، اما بزرگترها اجازه دارند هرچقدر می‌خواهند به بقیه غر بزنند؟ باید ببینیم که دخترک قهرمان کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ چگونه از پس این ماجرا برمی‌آید. اگر دوست دارید ادامه‌ی قصه را بدانید و ببینید کیتی چطور این ماجرا را پشت سر می‌گذارد، همین‌حالا با بل مونی همراه شوید.

کتاب پیش‌ رو را نیلوفر اکبری ترجمه کرده و نشر افق به چاپ رسانده است. اگر کودکانتان طرفدار کتاب و قصه‌های آموزنده هستند، این اثر بهترین انتخاب برای آن‌هاست.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره

تاکنون کتاب‌های آموزنده‌ی زیادی برای کودکان نوشته شده و به چاپ رسیده است. یکی از موفق‌ترین مجموعه‌‌کتاب‌های چند جلدی کودک، مجموعه‌‌ی چهارده جلدی کیتی دختر آتش پاره (Kitty and Friends) است که ماجراهای یک دختر شیطان و پرجنب‌وجوش به نام کیتی را روایت می‌کند. کیتی در هر جلد از داستان، شما را به دل ماجرایی جدید دعوت می‌کند که هر کدام پیامی آموزنده را در خود جای داده‌اند. تهیه‌ی این مجموعه و خواندن آن توسط کودکان، فرآیندهای یادگیری، ارتباط با دیگران و مهارت‌های زندگی را به آن‌ها می‌آموزد و کمک می‌کند در بزنگاه‌های زندگی فردی و اجتماعی خود، بالغانه رفتار کنند و تصمیم بگیرند. مجموعه‌کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره برای کودکانی که در سن رشد هستند، مانند معلمی عمل می‌کند که مباحث آموزنده را با چاشنی طنز و قصه به کودکان یاد می‌دهد.

این مجموعه را انتشارات افق به چاپ رسانده و در اختیار کودکان قرار داده است.

کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 5 تا 8ساله پیشنهاد می‌کنیم. اگر کودکی دارید که از مطالعه‌ی ماجراهای دنباله‌دار، هیجان‌انگیز و آموزنده لذت می‌برد، همین حالا این داستان را برای او بخوانید.

با بل مونی بیشتر آشنا شویم

بل مونی یک روزنامه‌نگار انگلیسی است که با نام بریل آن مونی هم شناخته می‌شود. او که زاده‌ی سال 1946 میلادی‌ست، در دانشگاه کالج لندن و در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی به تحصیل پرداخت. همچنین بعدها در رشته‌ی فلسفه تجربه‌اندوزی کرد و سپس به حوزه‌ی روزنامه‌نگاری وارد شد. داستان‌های کیتی، دختر آتش پاره از آثار موفق بل مونی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ می‌خوانیم

بالاخره زنگ آخر هم تمام شد. مادر رزی، پشت میله‌های مدرسه، منتظر بود. آن‌ها از چهارتا خیابان گذشتند تا به خانه‌ی رزی رسیدند. از بالای پله‌ها، صدای گیتارِ سام می‌آمد. سام بزرگ‌ترین برادر رزی بود و موهایش را مدل شیطانی بلند، مثل طناب‌های کلفت بافته بود و در یک گروه موسیقی، گیتار می‌زد. از اتاق‌نشیمن، صدای تلویزیون می‌آمد و کیتی برای رابی و بن که روی زمین ولو شده بودند و تلویزیون تماشا می‌کردند دست تکان داد. رابی چهارده ساله بود و بن شانزده ساله. کیتی فکر کرد آن‌ها خیلی خوش‌تیپند!

درست در همین لحظه، سارا پرید توی اتاق. کتاب‌ها را پخش‌وپلا کرد و نزدیک بود رزی را هم پخش زمین بکند.

رزی نعره زد: «جلو پایت را بپا!»

سارا غرید: «آب‌دزدک! نباید سر راه باشی، درست است؟»

کیتی حالش گرفته شد. فکر کرد، آه! خواهش می‌کنم! نگذار آن‌ها جنگ و دعوا راه بیندازند. همیشه وقتی خانه‌ی یکی مهمان هستی، اگر آدم‌های آن خانه جروبحث راه بیندازند، خیلی خجالت‌آور است. اما سارا از پله‌ها بالا دوید و به اتاقی رفت که با رزی شریک بود. بعد صدای بلند موسیقی پاپ، قاتی سروصدای خانه شد. کیتی آن‌همه سروصدا را دوست داشت. این نشان می‌داد که خانه‌ی خودشان همیشه خیلی ساکت است.

دخترها کمی تلویزیون تماشا کردند، بعد ماروپله‌بازی کردند. و بعد ناگهان صدای تازه‌ای بلند شد. مادربزرگِ رزی و پدر، در‌حالی‌که بلند‌بلند می‌خندیدند، از در جلویی وارد شدند. انگار کسی همان دقیقه لطیفه‌ای تعریف کرده بود. رزی جست زد تا آن‌ها را ببوسد. کیتی با خجالت دنبال رزی رفت.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
یک نامه از کیتی
یک روز بدشانسی
مادربزرگِ رزی
ویلیام و بذرهای نامرغوب
مهمانی آنیتا
چرا تو؟
کیتی خبرهای تازه می‌شنود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟
نویسنده
مترجمنیلوفر اکبری
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-964-369-233-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟

برای دریافت کتاب کیتی دختر آتش پاره 9: ولی چرا من؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.