معرفی و دانلود کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!

عکس جلد کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!

اگر یک نفر برای خواهر، برادر و یا دوست صمیمی‌تان هدیه‌ای بخرد، شما خوشحال می‌شوید یا ناراحت؟ کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! اثر بل مونی در هشتمین جلد از ماجراهای این دختر بازیگوش، شما را به دل قصّه‌ی جدیدی می‌برد که این‌بار کمی بوی حسادت می‌دهد!

درباره‌ی کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!

کیتی دوست صمیمی و همسایه‌ی نزدیک ویلیام است که همراه با رُز، یک مثلث دوستی محکم را تشکیل داده‌اند. یک دوستی همیشگی که قلب‌هایشان را حسابی به هم نزدیک کرده است.

ماجرای کتاب حاضر درست روز بعد از تولد ویلیام آغاز شد: کیتی حال عجیبی را درون خودش احساس کرد. حس جدیدی که در دلش ریشه دوانده بود، رنگ‌وبوی خوبی نداشت، اما هر کاری می‌کرد نمی‌توانست آن را دور بیندازد. بله! این‌بار یک حسادت خیلی خیلی زیاد و قوی در دل کیتی ایجاد شده بود و در قلبش نسبت به ویلیام و هدیه‌ای که در روز تولدش گرفته بود ناراحت بود...

بل مونی در کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! (!I Wish) برایتان تعریف می‌کند که کیتی آن‌قدر به دوستش حسودی کرد که درنهایت، به فکر آرزوهای خبیثانه‌ای افتاد! مثلاً در دلش آرزو کرد ای کاش ویلیام زمین بخورد و یک پایش بشکند تا نتواند از هدیه‌ی فوق‌العاده و شگفت‌انگیزش استفاده کند. این هدیه‌ی بی‌نظیر که باعث ناراحتی و حسادت کیتی شده بود، یک دوچرخه‌ی ورزشی سبزرنگ و زیبا بود! او نگاهی به دوچرخه‌ی قرمز قدیمی و رنگ‌ورورفته‌اش کرد و با خودش گفت ای کاش من به جای ویلیام بودم. به‌همین خاطر هم تصمیم گرفت خودش دست‌به‌کار شود و هرطور شده به یک نتیجه‌ی درست‌وحسابی برسد. اما باید ببینیم این تصمیم کیتی در نهایت به کجا ختم می‌شود

شما تا حالا به کسی حسادت کرده‌اید؟ فکر می‌کنید آخر این ماجرای جذاب چه اتفاقی می‌افتد؟ کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! به قلم بل مونی و با ترجمه‌ی نوشین ابراهیمی از سوی نشر افق برای همه‌ی کودکان علاقه‌مند به کتاب و داستان منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره

تاکنون کتاب‌های آموزنده‌ی زیادی برای کودکان نوشته شده و به چاپ رسیده است. یکی از موفق‌ترین مجموعه‌‌کتاب‌های چند جلدی کودک، مجموعه‌داستان‌های چهارده جلدی کیتی دختر آتش پاره (Kitty and Friends) است که ماجراهای یک دختر شیطان و پرجنب‌وجوش به نام کیتی را روایت می‌کند. کیتی در هر جلد از داستان، شما را به دل ماجرایی جدید دعوت می‌کند که هر کدام پیامی آموزنده را در خود جای داده‌اند. تهیه‌ی این مجموعه و خواندن آن توسط کودکان، فرآیندهای یادگیری، ارتباط با دیگران و مهارت‌های زندگی را به آن‌ها می‌آموزد و کمک می‌کند در بزنگاه‌های زندگی فردی و اجتماعی خود، بالغانه رفتار کنند و تصمیم بگیرند. مجموعه‌کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره برای کودکانی که در سن رشد هستند، مانند معلمی عمل می‌کند که مباحث آموزنده را با چاشنی طنز و قصه به کودکان یاد می‌دهد.

این مجموعه را انتشارات افق به چاپ رسانده و در اختیار کودکان قرار داده است.

کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 5 تا 8ساله پیشنهاد می‌کنیم. اگر کودکی دارید که از مطالعه‌ی ماجراهای دنباله‌دار و هیجان‌انگیز لذت می‌برد و یا می‌خواهید او را با مفهوم حسادت آشنا کنید، اثر پیش‌ رو برای شماست.

با بل مونی بیشتر آشنا شویم

بل مونی یک روزنامه‌نگار انگلیسی است که با نام بریل آن مونی هم شناخته می‌شود. او زاده‌ی سال 1946 میلادی‌ست و در دانشگاه کالج لندن و در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی به تحصیل پرداخت. همچنین بعدها در رشته‌ی فلسفه تجربه‌اندوزی کرد و سپس به حوزه‌ی روزنامه‌نگاری وارد شد. داستان‌های کیتی، دختر آتش پاره از آثار موفق بل مونی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! می‌خوانیم

کیتی از کوچک بودن خسته شده بود. او مجبور بود هر روز صبح، بلند شود. لباس‌های مدرسه‌اش را جمع و جور کند، صورتش را بشوید، دندان‌هایش را مسواک کند، صبحانه بخورد، حتی اگر دلش نمی‌خواست این کار را بکند، مادر مجبورش می‌کرد که یک چیزی بخورد و به مدرسه برود. در مدرسه، تمام روز باید یک چیزهایی یاد می‌گرفت تا اینکه به خانه برمی‌گشت. در خانه غذا می‌خورد، صورتش را می‌شست، دندان‌هایش را مسواک می‌کرد و حتی اگر خسته نبود، باید به تختخواب می‌رفت. و بعد، دوباره همه چیز از اول شروع می‌شد.

با خودش فکر کرد که این خیلی کسل‌کننده است.

خیلی خیلی کسل‌کننده است! اینکه همیشه مجبور باشی کاری انجام بدهی.

کیتی به مادر و پدر نگاه کرد و با خودش فکر کرد که به آن‌ها خیلی بیشتر خوش می‌گذرد. هر دو آن‌ها عاشق کارشان بودند. هر چیزی را که دل‌شان می‌خواست می‌توانستند بخرند. هروقت دل‌شان می‌خواست می‌توانستند تلویزیون تماشا کنند. هروقت که دوست داشتند بیسکویت می‌خوردند و وقتی‌که خسته می‌شدند، به تختخواب می‌رفتند، نه قبل از آن.

و این اصلاً منصفانه نبود.
کیتی گفت: «کاش من هم یک آدم بزرگ بودم.»
پدر پرسید: «چرا؟»

فهرست مطالب کتاب

نامه‌ای از طرف کیتی
کاش این مال من بود!
کاش از اینجا می‌رفت!
کاش من زیبا بودم!
کاش ساکت می‌شدی!
کاش تمام آرزوها برآورده می‌شدند!
کاش من هم یک آدم بزرگ بودم!
کاش همیشه کریسمس بود!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!
نویسنده
مترجمنوشین ابراهیمی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-964-369-232-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش!

برای دریافت کتاب کیتی دختر آتش پاره 8: ای کاش! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.