معرفی و دانلود کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم!

عکس جلد کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم!
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم!

کیتی که برای انجام کاری، درخواست کمک از جانب همه را رد کرده، خسته و پریشان است. بل مونی در کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم! داستان جدیدی را از این دختربچه‌ی بازیگوش روایت می‌کند که هم خنده‌دار است و هم کلی چیزهای جدید به شما یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم!

کیتی که مدت‌هاست پول‌هایش را برای خرید یک اسباب‌بازی جدید و هیجان‌انگیز پس‌انداز کرده، حالا می‌خواهد آن را بخرد. روزی که جعبه‌ی ماکت جذاب و زیبایش را به خانه می‌آورد، از شدت ذوق و هیجان فقط دلش می‌خواهد تکه‌های آن را به هم بچسباند. او فکر می‌کند ساخت ماکت کار سختی نیست و تقریباً مطمئن است که از پس انجام آن برمی‌آید.

به‌خاطرهمین هم با غرور پیشنهاد کمک از سوی برادر و پدرش را رد می‌کند و به هیچکس اجازه نمی‌دهد وارد اتاقش شود. کیتی با شور و هیجان مشغول درست کردن ماکت و کنارهم‌گذاشتن قطعات آن می‌شود. همه‌چیز در ابتدا خوب پیش می‌رود، اما کمی بعد با یک مشت قطعه‌ی کج‌ومعوج و صورت و دست‌های آغشته به چسب، کلافه و درمانده تنها می‌ماند. این درحالی است که هنوز هم اصلاً دلش نمی‌خواهد از کسی کمک بگیرد و حسابی از این وضعیت عصبانی شده است.

فکر می‌کنید بألاخره کیتی از کسی کمک می‌گیرد یا خودش می‌تواند به نتیجه برسد؟ اگر شما به جای کیتی بودید، چه کار می‌کردید؟

در جلد ششم از مجموعه‌داستان‌های کیتی دختر آتش پاره هفت داستان جذاب، آموزنده و خنده‌دار را می‌خوانید که بل مونی آن را برای شما نوشته است. کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم را انتشارات افق با ترجمه‌ی روان نوشین ابراهیمی به چاپ رسانده و در اختیار کودکان علاقه‌مند به داستان و رمان قرار داده است. پیش به‌سوی ماجرای جدید کیتی...

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره

تاکنون مجموعه‌های داستانی آموزنده‌ی زیادی برای کودکان نوشته شده و به چاپ رسیده است. یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های چند جلدی کودک، مجموعه داستان‌های چهارده جلدی کیتی دختر آتش پاره (Kitty and Friends) است که ماجراهای یک دختر شیطان و پرجنب‌وجوش به نام کیتی را روایت می‌کند. کیتی در هر جلد از داستان، شما را به دل ماجرایی جدید دعوت می‌کند که هر کدام یک پیام آموزنده را در خود جای داده‌اند. تهیه‌ی این مجموعه و خواندن آن توسط کودکان، فرآیندهای یادگیری، ارتباط با دیگران و مهارت‌های زندگی را به آن‌ها می‌آموزد و کمک می‌کند در بزنگاه‌های زندگی فردی و اجتماعی خود، بالغانه رفتار کنند و تصمیم بگیرند. مجموعه کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره برای هر کودک در حال رشد و یادگیری، مانند معلمی عمل می‌کند که مباحث آموزنده را با چاشنی طنز و قصه به کودکان یاد می‌دهد.

این مجموعه را انتشارات افق به چاپ رسانده و در اختیار کودکان قرار داده است.

کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 5 تا 8ساله پیشنهاد می‌کنیم. اگر کودکی دارید که از خواندن ماجراهای دنباله‌دار و هیجان‌انگیز لذت می‌برد و دوست دارد هر کاری را به‌تنهایی انجام دهد، این کتاب مناسب اوست. همچنین مطالعه‌ی این اثر به کودکانی که در انجام کارها وابستگی زیادی به والدین یا مربیان خود دارند، بسیار اثربخش است.

با بل مونی بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی این مجموعه‌ی جذاب و خواندنی بل مونی (Bel Mooney) یک روزنامه‌نگار انگلیسی است که با نام بریل آن مونی هم شناخته می‌شود. او که زاده‌ی 1946 میلادیست، تحصیلات خود را در دانشگاه کالج لندن و در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی به تحصیل پرداخت. همچنین بعدها در رشته‌ی فلسفه تجربه‌اندوزی کرد و سپس به حوزه‌ی روزنامه‌نگاری وارد شد. داستان‌های کیتی دختر آتش پاره از آثار موفق بل مونی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم! می‌خوانیم

عید پاک، همیشه در خانواده‌ی آن‌ها اتفاق خیلی خاصی بود و آداب و رسوم جالبی داشت. مادر و پدر، آخر شبِ شنبه بیرون می‌رفتند و برای وسط میز ناهارخوری، شاخه‌ی زیبایی انتخاب می‌کردند. آن‌ها شاخه را در گلدان می‌گذاشتند و با پرنده‌های کوچکِ نقاشی شده‌ی چوبی، تخم‌مرغ‌ها و خرگوش‌ها تزیینش می‌کردند. مادر اسم این شاخه‌ی تزیین‌شده را گذاشته بود “درخت عید پاک.”

صبح روز عید، وقتی بچه‌ها به طبقه‌ی پایین می‌آمدند، درختی را می‌دیدند که دورش پر بود از تخم‌مرغ‌های شکلاتی و هدیه‌های کوچک بسته‌بندی‌شده در کاغذهای نازک زرد، برای همه‌ی افراد خانواده. بعد مادر، با ماژیک‌های کیتی، روی تخم‌مرغ‌های آب‌پز صورت‌های بامزه‌ای می‌کشید.

اگر چه میز عید پاک، هر سال همان‌طور بود، اما بچه‌ها طوری رفتار می‌کردند که انگار حسابی کیف کرده‌اند. عجیب‌تر اینکه، همیشه این میز به نظر جدید و هیجان‌انگیز می‌آمد.

اما امسال آن‌ها در خانه‌شان نبودند و کیتی می‌ترسید که نکند این عید مثل همیشه نباشد. با این حال، او دید که مادر جعبه‌ی تزیینات عید پاک و کیف بزرگی را که کیتی می‌دانست پر از تخم‌مرغ‌های شکلاتی است، داخل ماشین گذاشت. مادر به کیتی تذکر داد که اطراف خانه‌ی ییلاقی، هیچ مغازه‌ای نیست و به همین دلیل هم کیتی قبل از ترک خانه، سه‌تا تخم‌مرغ کِرِم‌دار خرید.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
نامه‌ای از طرف کیتی
می‌دانم چطور درستش کنم...!
می‌دانم این مال من است
می‌دانم او از من خوشش نمی‌آید
می‌دانم یادت نرفته است
می‌دانم که آدم مزخرفی است
می‌دانم حق با من است
می‌دانم که می‌دانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم!
نویسنده
مترجمنوشین ابراهیمی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-369-230-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم!

برای دریافت کتاب کیتی دختر آتش پاره 6: من از خیلی چیزها سر درمی‌آورم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.