معرفی و دانلود کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

عکس جلد کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

لیز بوربو، با محوریت قرار دادن کلمه‌ی «پذیرش»، به ما می‌آموزد تا عشقی بی‌حدومرز به خود داشته باشیم و با خود و دیگران به صلح برسیم. کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم ما را با روش معجزه‌آسایی آشنا می‌کند که زندگی‌مان را دگرگون خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم:

عشق بی‌قیدوشرط آن چیزی است که همه‌ی انسان‌ها از هر نژاد و فرهنگ و مذهب و سنی که باشند در آرزوی آن به سر می‌برند. کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم (La Puissanc‬e De L'acceptation) ما را با روشی آشنا می‌کند که چندان آسان نیست اما تأثیر شگرفی دارد و به ما کمک می‌کند خودمان و دیگران را بپذیریم و حال بهتری را تجربه کنیم.

برای اینکه خواندن این کتاب ساده‌تر و جذاب‌تر باشد، لیز بوربو (Lise Bourbeau) خانواده‌ای خیالی و غیرواقعی را محور قرار می‌دهد که هر کدام از اعضای آن مشکلات متنوعی در زمینه‌ی پذیرش خود دارند؛ زنی سی‌وهشت‌ساله و مردی پنجاه‌ودوساله که دختری چهارده‌ساله دارند. بوربو متذکر می‌شود که تمامی مشکلات مطرح‌شده حاصل 25 سال تجربه‌اش از تدریس در حوزه‌ی عشق بی‌قیدوشرط هستند.

در کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم، در پایان هر فصل جمع‌بندی‌ای ارائه شده که نکات مطرح‌شده را عنوان می‌کند و در پایان کتاب، مراحل آشتی با خود و پذیرش خود در هفت مرحله مطرح می‌شود.

بوربو به ما وعده می‌دهد که هر آنچه در این کتاب پیشنهاد می‌شود اجرایی و امکان‌پذیر است، فقط در صورتی که تصمیم بگیریم تجربه‌اش کنیم، و به ما قول می‌دهد هرچه بیشتر تمرین کنیم، این موضوع راحت‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود.

در نکوداشت‌ کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم:

کتابی کاربردی درباره‌ی روابط، تله‌های عاطفی، ترس‌ها و سوگ‌ها. یک راهنمای ارزشمند برای به صلح رسیدن با خود و دیگران. (آمازون)

کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال روشی کاربردی هستید تا بتوانید به خود و دیگران بیشتر عشق بورزید، این کتاب جذاب را از دست ندهید.

با لیز بوربو بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی کانادایی‌تبار که در ابتدا کارش را به‌عنوان مدیر فروش آغاز کرده است، در طول دوران حرفه‌ای خود متوجه شد که مردم به‌ندرت خوشحالی واقعی را در زندگی‌شان تجربه می‌کنند، و این موضوع جرقه‌ای شد تا در مسیر جدیدی در زندگی‌اش قدم بگذارد.

لیز بورو، که بنیان‌گذار مؤسسه‌ی «به ندای درونت گوش کن» است، در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی کتاب‌های پرفروشی نوشته که به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده‌اند. از این نویسنده، کتاب‌های «ندای درون»، «سرطان: امید و درمان» و «شفای عاطفی» به فارسی برگردانده شده‌اند.

جملات برگزیده‌ی کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم:

- اگر بخواهیم که اوضاع مطابق خواستۀ ما پیش برود، نشان‌دهندۀ میل ما به کنترل است و تا زمانی که آن را رها نکنیم، چیزی تغییر نمی‌کند.

- هیچ‌کسی در دنیا نمی‌تواند دیگری را خوشبخت کند. خوشبختی فقط می‌تواند از درون فرد جریان یابد.

- اعتراف به ترس‌هایمان به ما کمک می‌کند که راحت‌تر به پذیرش برسیم. هرچه بیشتر ترس‌هایمان را بپذیریم، کمتر خواهند شد، درست مخالف چیزی که ایگو باور دارد.

- مسئول بودن به این معنی است که عواقب و نتایج تصمیم‌هایی را که می‌گیریم، بپذیریم. علاوه بر این، باید اجازه دهیم که دیگری نیز خودش مسئولیت تصمیم‌هایش را بر عهده بگیرد.

- وقتی روند پذیرش را از خودمان آغاز کنیم، به‌تدریج این روند در اطرافیانمان هم که در بروز این وضعیت نقش دارند تأثیر می‌گذارد.

در بخشی از کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم می‌خوانیم:

باید به خاطر داشته باشید که در این کرۀ خاکی فقط برای خود حضور داری و نه هیچ‌کس دیگری. تمامی افرادی که ملاقات می‌کنیم و تمامی نزدیکانمان به این علت در زندگی ما حضور دارند که به ما یاد دهند تا از طریق آن‌ها خود را بهتر بشناسیم. همۀ آن‌ها برای ما حکم زنگ هشداری را دارند تا به ما یادآوری کنند که باید دربارۀ خود به پذیرش برسیم. علاوه بر این، آن‌ها واسطۀ خوبی هستند تا به ما کمک کنند از هر آنچه در خود به پذیرش رسیده‌ایم آگاه شویم.

بنابراین، همۀ ما این مأموریت را در طول زندگی خود به عهده داریم: اینکه از وجود منحصربه‌فردی که هرکدام از ما داریم آگاه شویم و بدانیم که همۀ ما نمایشی بی‌نقص از ذات الهی هستیم. البته منظور من این نیست که مطابق خواستۀ ایگو از خودمان انتظار داشته باشیم که عالی و بی‌نقص باشیم، بلکه فقط باید بخواهیم به‌سادگی بودن را تجربه کنیم. همۀ ما اینجا هستیم تا در پذیرش زندگی کنیم، هر طور که بودن را تجربه می‌کنیم باید باشیم، و به‌تدریج یاد بگیریم که کدام‌یک از این تجربه‌ها برای ما هوشمندانه‌تر است. ما باید دوباره به این کرۀ خاکی بازگردیم، پس به همین دلیل لازم است که از عهدۀ پذیرش تمامی موقعیت‌ها و احساسات خود، چه مثبت و چه منفی، بربیاییم.

درواقع، مأموریت ما بسیار ساده است. متأسفانه، ما در خود ایگویی را خلق کرده‌ایم که انجام دادن این مأموریت را برای ما سخت کرده و رسیدن به آن را برای ما به تعویق انداخته است.

ما در زمان کنونی فرصت بسیار خوبی در اختیار داریم که می‌توانیم از تنها دلیل بودن خود در این دنیا آگاهی پیدا کنیم. من واقعاً امیدوارم که تا بیست سال دیگر تغییرات بزرگی در همۀ ما ایجاد خواهد شد. خوشبختانه، من این فرصت را داشتم تا بتوانم این تغییرات را در سال‌های گذشته بررسی کنم و می‌بینم که این پیشرفت در کشورهای بسیاری اتفاق افتاده است و این چقدر امیدوارکننده است.

و تو! من فقط می‌توانم تو را ترغیب کنم تا به این مسیر ادامه دهی و کیفیت زندگی‌ات را بهبود ببخشی، و به لطف میلیون‌ها نفر مثل خودت، به‌تدریج به صلح جهانی خواهی رسید، یعنی همان چیزی که همۀ ما در آرزوی آن هستیم. بنابراین، هر کدام از ما فقط لازم است که بیشتر در صلح درونی و آگاهی جمعی باشیم، چون این همان مسیری است که باید در سیاره‌مان پیش بگیریم.

فهرست مطالب کتاب

پیش از شروع
فصل اول: مشاوره
فصل دوم: منظرهای متفاوتی از عشق
فصل سوم: پذیرش انتخاب نزدیکان
فصل چهارم: روش‌های ساده‌ای برای پذیرش
فصل پنجم: باید بپذیریم که هرگز دیگران را سرزنش نکنیم
فصل ششم: از دست دادن را بپذیر
فصل هفتم: پذیرش بیماری
فصل هشتم: پذیرش پیری و مرگ
فصل نهم: جراحت‌هایمان را بپذیریم
فصل دهم: زمین را بپذیریم
فصل یازدهم: دیگران را بپذیر
فصل دوازدهم: عشق
مراحل آشتی با خود و بخشیدن خود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-6652-85-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

ریحانه رازقی نیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب بسیار خوب و آموزنده‌ای بود، با توجه به اکثر کتاب‌های روانشناسی که مسیر یکسانی دارن و نسخه‌های یکسان میپیچن یا در حال پاک کردن صورت مسئله هستن، این کتاب ذهن آدم رو بیدار میکنه. مثل یک تلنگر میمونه. و با توجه به ترجمه خانم حیدری بسیار روان و گیرا بود.
نوید میرزایی
۱۴۰۲/۱/۲
در این کتاب، نویسنده با راهکارهای مناسبی در جهت بهبود ویژگی‌های رفتاری مخاطبین خود کمک شایانی کرده است.
باران ساربان نژاد
۱۴۰۲/۱/۲۲
بسیار کتاب پرمحتوا و دیدگاه‌های عمیقی بود
اصلا از دست ندید این کتابو👌
حسین سلیمی
۱۴۰۱/۱۰/۸
کتاب خوبی است در لابه لای رمان و شعر و... نیاز به خواندن چنین کتابهایی لازم است
مینا شهیدی
۱۴۰۱/۹/۲۹
میتونه بهمون کمک کنه توپذیرش خودمون و بقیه ادمهایی که باهاشون در ارتباطیم
Shima
۱۴۰۳/۱/۳
بسیار عالی و مفید و آموزنده بود
روژان سلیم بیگی
۱۴۰۱/۶/۱۹
کتاب پرمحتوایی ست
razie ferdowsi
۱۴۰۱/۱/۱۶
کتاب بسیار مفیدی بود در زمینه خودشناسی❤
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

برای دریافت کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.