معرفی و دانلود کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)

عکس جلد کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)
قیمت:
۴۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)

کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) نوشتۀ رمضان عباس نژادورزی و هادی صالحی، مجموعه‌ای کامل از مثال‌ها و تمرین‌های متنوع و کاربردی است که به صورت گام‌به‌گام ارائه شده است؛ به علاوه کتاب شامل مسائل متنوع و حل آن‌ها است که در پروژه‌های بزرگ و پیچیده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

زبان #C (سی شارپ) یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا در ایران است. این زبان در دانشگاه‌ها نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین زبان‌های رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ICT علوم کامپیوتر و رشته‌های دیگر مهندسی تدریس می‌شود. علاوه بر این، اکثر برنامه‌های تجاری در ایران با زبان #C پیاده‌سازی‌ شده و توسعه می‌یابند. به همین دلیل، یادگیری این زبان برای دانشجویان و توسعه دهندگان برنامه‌های کامپیوتری یک امر ضروری است. یکی از روش‌های موفق یادگیری هر زبان برنامه‌نویسی، حل مسائل متنوع و آشنایی با الگوریتم‌های مختلف است.

در زبان #C مباحثی مختلفی را می‌توان آموزش داد. این کتاب فقط بحث Form Application را آموزش می‌‌دهد. چنانچه بخواهید Console Application را بیاموزید می‌توانید به کتاب‌های سیستم‌های شیء گرا با زبان #C، برنامه‌‌نویسی پیشرفته با زبان #C و حل 600 مسئله #C از همین انتشارات مراجعه کنید. اما، چنانچه بخواهید با بانک اطلاعاتی (تکنولوژی ADO. NET) کار کنید می‌‌توانید به کتاب آموزش گام‌به‌گام بانک اطلاعاتی با زبان #C تالیف رمضان عباس نژادورزی مراجعه نمایید. همچنین اگر نیاز دارید تکنولوژی LINQ را بیاموزید، می‌توانید به کتاب آموزش گام‌به‌گام LINQ با زبان #C تالیف رمضان عباس نژادورزی مراجعه کنید.

کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) شامل یک پیوست 200 صفحه‌­ای است که به صورت الکترونیکی ارائه شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با زبان #C
فصل دوم: ساختار تصمیم و حلقه تکرار
فصل سوم: متدها و پیاده‌سازی آن
فصل چهارم: آرایه‌ها و رشته‌ها
فصل پنجم: کلاس‌ها و اشیا
فصل ششم: مباحث پیشرفته در #C
فصل هفتم: گرافیک در زبان #C
پیوست الکترونیکی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات518
زبانفارسی
شابک978-600-7272-19-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)

علیرضا سلطانی
۱۳۹۸/۱/۲۷
با سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر عباس نژاد من از کتاب 650 برنامه سی پلاس شما استفاده میکنم عالیه و همچنین از کتاب مفاهیم شی گرایی شما این کتابم عالیه. سوال داشتم از شما جناب دکتر بنده با سیستم‌های Embeded کار میکنم آیا زبان سی شارپ هم بدردم میخوره؟
سعید شرفی
۱۴۰۱/۹/۶
از این بهتر نمیشه 🙏🙏
Maryam Kazemi
۱۴۰۰/۳/۶
این کتاب عالیه👌👌
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)

برای دریافت کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.