معرفی و دانلود کتاب صوتی در

عکس جلد کتاب صوتی در
قیمت:
80000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در

رابطه‌ی پیچیده و نامتعارف زنی جوان با پیرزنی که در ظاهر هیچ شباهتی با او ندارد، هسته‌ی اصلی کتاب صوتی در است. گفتنی‌ست ماگدا سابو با نوشتن این رمان جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی در

نویسنده‌ای جوان و پرمشغله -که هم‌او داستان را برای ما روایت می‌کند- برای راست‌وریس کردن کارهای شخصی‌اش در خانه تصمیم می‌گیرد کسی را استخدام کند. او پس از یک دوره ممنوع‌الکار بودن، حالا و پس از رفع‌ورجوع این ممنوعیت، قصد دارد زندگی‌اش را وقف نوشتن کند. از دوستانش دراین‌باره پرس‌وجو می‌کند و آن‌ها پیرزنی به‌نام «امرنس» را به او معرفی می‌کنند. رمان در (The Door) روایتی است از رابطه‌ی پیچیده و غریب این نویسنده‌ی جوان و امرنس که در خانه‌ی او کار به انجام کارهایش می‌پردازد. رابطه‌ای چالشی که به‌آسانی در چارچوب‌های روابط معمول و متعارف قرار نمی‌گیرد و به‌سختی می‌توان تعریفی برای آن ارائه داد. در طول داستان ماگدا سابو (Magda Szabó) تغییر تدریجی جنس این ارتباط را از خلال عاطفه و جنون و رازآلودگی به ما نشان می‌دهد.

شاید بتوان گفت وجه تسمیه‌ی این اثر نیز با الهام از وضعیت بغرنج این دو شخصیت انتخاب شده: دری که از جهان نویسنده به جهان امرنس باز می‌شود و پس از این که اتفاق هولناکی در تلاقی این دو جهان رقم می‌خورد، دیگر بستن آن در غیرممکن به نظر می‌رسد. راوی در تمام طول داستان سعی می‌کند جزئیات این اتفاق هولناک را شرح دهد و شرایطی را که سبب وقوع آن شده، توضیح دهد؛ تا شاید از این طریق بتواند بار گناه روی دوش خود را سبک کند. برخی معتقدند سابو رمان در را با الهام از زندگی خود نوشته است.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی در

ایشتوان سابو کارگردان مجارستانی در سال 2012 فیلم سینمایی The Door را با الهام از رمان نامبرده ساخته است. این فیلم جایزه‌ی سینمای مجارستان را برای سازندگانش به ارمغان آورده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی در

- راهیابی به لیست ده کتاب برتر نیویورک تایمز (2015)
- نامزد جایزه‌ی "Independent Foreign Fiction" در سال 2006
- منتخب باشگاه معرفی کتاب نیویورک (2015)
- کسب جایزه‌ی ادبی فمینا (2003)
- کسب جایزه‌ی ترجمه‌ی آکسفورد-ویدنفلد (2006)

نکوداشت‌های کتاب صوتی در

- خیلی عجیب است که این شاهکار برای مدت طولانی برای خوانندگان انگلیسی‌زبان ناشناخته بوده است. فقط می‌توانم بگویم که این رمان مرا تسخیر کرد. خطوط و تصاویر غیرمنتظره‌ی سابو به‌همراه حجم قدرتمندی از احساسات، ذهن مرا فرا گرفتند و نحوه‌ی ادراک من از زندگی خودم را تغییر دادند. (کلر مسود، نیویورک تایمز)

- «در» یک کتاب عمیقاً عجیب و به همان اندازه تأثیرگذار است. یک افسانه‌ی تاریک خانگی درباره‌ی رابطه‌ی بین یک نویسنده‌ی مجارستانی و خدمتکار مسن و کم‌حرفش. (جان ویلیامز، نیویورک تایمز)

- سابو نویسنده‌ای ماهر است. او روایت خود را حول محور یک دوستی عمیق خلق می‌کند و در عین حال ایده‌ی اصلی را حل‌نشده باقی می‌گذارد: به چه قیمتی حاضرید برای تبدیل شدن به یک نویسنده‌ی معتبر تلاش کنید؟ (دایان مهتا، مجله‌ی ادبی The Rumpus)

- ملغمه‌ای از اسطوره‌ای یونانی، کتاب مقدس و افسانه‌ی اسلاوی که با سبکی روان روایت شده است. در این رمان چیزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند هر کسی را که رنج‌های دوران را تماشا یا تجربه کرده، متحیر کند. (گلاسکو هرالد)

کتاب صوتی در برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های رازآلود و شنیدن قصه‌ی روابط پیچیده و عجیب‌وغریب انسان‌ها علاقه‌مندید، بی‌درنگ به‌ کتاب صوتی در گوش بسپارید.

با ماگدا سابو بیشتر آشنا شویم

به‌تعبیر NYRB (باشگاه معرفی کتاب نیویورک)، ماگدا سابو برجسته‌ترین نویسنده‌ی زن مجارستانی است. او در زمینه‌های متنوعی از جمله نگارش رمان، داستان، نمایشنامه، شعر، جستار و پژوهش به خلق آثاری ماندگار پرداخته است. او در طول عمر خود به دلایل سیاسی با جکومت مجارستان درگیر بود و این درگیری تا به‌حدی پیش رفت که دولت یکی از جوایز سابو را به‌دلیل اقدامات شورشگرانه از او پس گرفت. آثار سابو تا کنون در بیش از 40 کشور و به زبان‌های بسیاری ترجمه و منتشر شده است. او در سال 2003 جایزه‌ی ادبی فرانسوی Prix Femina Étranger را در زمینه‌ی برای بهترین رمان خارجی از آن خود کرد. «ترانه‌ی ایزا»، «خیابان کاتالین» و «ابیگیل» از دیگر آثار ماگدا سابو هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی در می‌شنویم

صبح روز بعد توی هتل با صدای زنگ از خواب بیدار شدیم؛ از انجمن نویسندگان یونانی تماس گرفته بودند. من هنوز چنان خسته و کوفته بودم که نمی‌توانستم از حرف‌هایشان سردربیاورم. علتش زبان خارجی یا کیفیت صدا نبود، بلکه احتمالا به خاطر شوکی که بهم وارد شده بود احساس ضعف می‌کردم، چون نمی‌توانستم هیچ چیزی را در هیچ زبان بفهمم. حتی نمی‌توانستم لیوانی آب بخواهم، ‌چه برسد به اینکه درباره‌ی چشم‌انداز تعاملات صلح‌خواهانه بین‌الملی حرف بزنم. در کنفرانس، توی ردیف اول به ما جا دادند و به محض شروع کنفرانس من خوابم برد. شوهرم از طرف من از هر کسی که می‌شد معذرت‌خواهی کرد و با مطلع کردن رئیس جلسه از اتفاقاتی که برایم افتاده بود یا آن بخشی از اتفاق‌ها که بیان‌شدنی بود مرا به هتل بازگرداند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
متن پشت جلد - یک
1 دقیقه
متن پشت جلد - دو
6 دقیقه
در
39 دقیقه
قرارداد
30 دقیقه
خواهر و برادر مسیح
37 دقیقه
ویولا
25 دقیقه
رفقا و همسایه‌ها
36 دقیقه
آینه مورانو
45 دقیقه
جمع‌ کردن خرت‌وپرت‌ها
29 دقیقه
پالت
28 دقیقه
سیاست
41 دقیقه
نادُری‌‌ چابادول
11 دقیقه
سر صحنۀ فیلم
29 دقیقه
لحظه موعود
35 دقیقه
ایام روزه‌داری
17 دقیقه
سورپریز کریسمس
34 دقیقه
گیرودار
21 دقیقه
بدون روسری‌اش
38 دقیقه
مراسم
36 دقیقه
فراموشی
27 دقیقه
سوتو
16 دقیقه
پایان کار
21 دقیقه
میراث
10 دقیقه
راه حل
1 دقیقه
در

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در
نویسنده
مترجمنصراله مرادیانی
راویفروغ حداد
ناشر چاپینشر بیدگل
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
80000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در

بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۲/۸/۱۱
قبلا رمان ترانه ایزا را از همین نویسنده شنیده بودم و بسیار لذت برده بودم، با توجه اینکه در توضیحات رمان گفته شده بود که مربوط به روابط بین زنی جوان و یک زن سالمند هست گمان می‌کردم داستانی شبیه به ترانه ایزا خواهد بود ولی از آنجایی که حض وافری از ترانه ایزا برده بودم دوست داشتم رمان (در) را هم بشنوم ‌، ولی در رمانی کاملا مستقل است که اگرچه مثل ترانه ایزا در راستای واکاوی روابط انسانی و تفحص در روحیات بشری حرکت می‌کند ولی فضا و داستانی کاملا متفاوت را رقم می‌زند که شنیدنش لطف بسیار دارد.
داستان گویی بخشی از زندگی واقعی خود نویسنده باشد و به بررسی روابط او با زنی سالمند می‌پردازد و البته کم کم دوستان و رفقا و اهالی محل هم وارد داستان می‌شوند. آثار خانم سابو برای آشنایی با فرهنگ این کشور مفید است.
شخصیت پردازی و شرح روحیات افراد بسیار درست و قابل درک انجام شده به گونه‌ای که حتی در مواجهه با رفتارهای عجیب پیرزن متعجب نمی‌شویم و حتی سگ هم در این داستان شخصیت دارد.
روایت بسیار خوب بود.
ایکاش بین فصل‌های کتاب کمی فاصله بود و یا موسیقی پخش میشد.
با سپاس از کتابراه.
nazi mehrabi
۱۴۰۲/۱۰/۶
این کتاب بسیار عالی بود از شنیدنش لذت بردم شخصیت‌ها عالی و واقعی بیان شده بود بسیار پر کشش و جالب بود. من واقعا لذت بردم
آناهیتا ضرغامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
وای که چقدر خوب بود. عاشق شخصیت پیر زن شدم.
سلماز ساعدی
۱۴۰۲/۹/۲۰
کتابی پرمحتوا و بسی خواندنی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در

برای دریافت کتاب صوتی در و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.