کتاب‌های انتشارات اندیشه آگاه

درباره‌ی انتشارات اندیشه آگاه

انتشارات اندیشه آگاه از سال 1393 فعالیت خود را در بازار چاپ و نشر ایران کلید زده است و آثار خود را در حوزه‌های روان‌شناسی علمی و دانشگاهی و همچنین موفقیت و خودسازی منتشر می‌کند. این مؤسسه به ریاست دکتر سیدی و با تیمی خبره و کاردان که دارای مدرک دکترای روان‌شناسی هستند، انتشار کتاب‌های آکادمیک روان‌شناسی را در کنار کتاب‌هایی که برای تمام افراد قابل مطالعه است، در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین، از سال 1401 انتشارات نارون دانش به‌عنوان شاخه‌ای از انتشارات اندیشه آگاه فعالیت خود را آغاز کرد. این ناشر در کنار چاپ کتاب‌های علمی، به‌شکل تخصصی به تألیف و ترجمه‌ی آثار ادبیات داستانی ایرانی و خارجی می‌پردازد.

اندیشه آگاه

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات اندیشه آگاه

کتاب‌های انتشارات اندیشه آگاه همواره با اقبال و استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شده است. عناوینی همچون «قدرت انضباط شخصی» کتابی در حوزه‌ی موفقیت و خودسازی، «غلبه بر اهمال‌کاری»، «آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید» اثری از نویسنده‌ی سرشناس سوئیسی، آلن دوباتن، «انقلاب عادت‌های کوچک»، «تمرکز ازدست‌رفته» نوشته‌ی جوهن هری، و «برتری خفیف» در فهرست پرفروش‌ترین آثار انتشارات اندیشه آگاه قرار دارند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات اندیشه آگاه

انتشارات اندیشه آگاه خود نیز دارای مجوز تهیه و نشر کتاب‌های صوتی است اما به‌طور خاص با نشر صوتی مؤسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور در زمینه‌ی تهیه‌ی کتاب‌های شنیدنی فعالیت می‌کند.

انتشارات اندیشه آگاه از سال 1399 با ناشران الکترونیک وارد همکاری شده است و پنج کتابی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های انتشارات اندیشه آگاه در سایت کتابراه قرار دارند، عبارت‌اند از: «قدرت انضباط شخصی» و «غلبه بر اهمال‌کاری» نوشته‌ی دنیل واتر، «کنترل وزن با قدرت کلمات» اثری از کارن آر. کوئنیگ، «انقلاب عادت‌های کوچک» کتابی از دیمون زاهاریادس و «برتری خفیف» به قلم جف اولسون. شما می‌توانید برای خرید کتاب‌های این انتشارات به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه کنید.