کتاب‌های انتشارات ذهن آویز

درباره‌ی انتشارات ذهن آویز

انتشارات ذهن آویز از مؤسسات فعال در حوزه‌ی نشر کتاب است که پنجمین روز شهریورماه سال 1377 در تهران و با مدیریت شهره عبداللهی آغاز به کار کرد. این نشر با هدف ارتقای رشد فردی و جمعی، وارد مسیر انتشار کتاب‌های خودیاری و موفقیت شد و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. پس از گذشت چندین سال از آغاز فعالیت، همراه با رشد فناوری و علوم اعصاب، نشر ذهن آویز به ترجمه‌ی آثاری جالب و مفید در این حوزه دست زد تا پاسخ‌گوی نیاز جامعه و ذهن پرسش‌گر مخاطبان خود باشد.

انتشارات ذهن آویز تا به امروز در زمینه‌های مختلف و متنوعی شامل خودیاری، روان‌شناسی، خودسازی، روابط بین فردی، کارآفرینی، رهبری و مدیریت، ماوراءالطبیعه، بازاریابی، فنگ‌شویی، ذهن‌آگاهی، خلاقیت و نوآوری، فناوری، ادبیات کلاسیک جهان، رمان‌ ایرانی، شعر، رنگ‌آمیزی، فرهنگ لغت، سیاست و مباحث آموزشی به انتشار و عرضه‌ی کتاب مشغول بوده است. نشر ذهن آویز در حوزه‌ی روان‌شناسی و خودشناسی، کتاب‌های متفاوت و مصوری را نیز به چاپ رسانده که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده‌اند. کتاب «هارمونی روان: کشف وجودی در لابه‌لای تصاویر» نوشته‌ی علی بابایی زاد، با تصویرگری سمانه قاسمی، ازجمله‌ی این کتاب‌هاست که در سال 1399 و طی چهارمین دوسالانه‌ی نشان شیرازه، به‌عنوان کتاب برتر معرفی شد.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات ذهن آویز

بسیاری از آثار انتشارات ذهن آویز به‌سبب محتوای جذابشان موفق شده‌اند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. در این بین کتاب‌های «چهار میثاق» اثر دون میگوئل روئیز، «بازی‌ها» نوشته‌ی اریک برن، «چگونه با هر کسی صحبت کنیم» به‌قلم لیل لوندز، «زندانیان باور» اثر ماتیو مک کی و پاتریک فانینگ، «مردان مریخی، زنان ونوسی» نوشته‌ی جان گری، «نیروی حال» اثر اکهارت تله و «جادوی کار پاره وقت» تألیف جیم ران، از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر ذهن آویز محسوب می‌شوند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات ذهن آویز

انتشارات ذهن آویز از سال 1395 با بسترهای آنلاین عرضه‌ی کتاب، مانند کتابراه وارد همکاری شد و بسیاری از آثار خود را در قالب کتاب الکترونیک به دست علاقه‌مندان رساند. «خرد راهبری خود و دیگران» اثر رابین شارما، «چگونه شفا می‌یابیم» تألیف الکساندرا ال، «چگونه خودمان را دوست بداریم» نوشته‌ی شارون وگشیدر کروز و «پنج زبان عذرخواهی» اثر گری چاپمن و جنیفر توماس، از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات ذهن آویز هستند که در قالب کتاب الکترونیک منتشر شده‌اند.

انتشارات ذهن آویز تاکنون با همکاری ناشران صوتی مختلفی مانند نوین کتاب گویا و آوانامه، تعدادی از آثار محبوب خود را نیز در قالب کتاب صوتی درآورده است. گفتنی‌ست که تعدادی از کتاب‌های صوتی نشر ذهن آویز نیز، کاملاً توسط خود این نشر در قالب شنیداری و صوتی درآمده‌اند. شما می‌توانید برای خرید کتاب‌های نشر ذهن آویز به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه کنید و از میان آثار متنوع این انتشارات، کتاب موردعلاقه‌ی خودتان را به‌راحتی بیابید.