معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب انرژی برای زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب انرژی برای زندگی
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب انرژی برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب انرژی برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب انرژی برای زندگی

تنها یک تغییر کوچک در رفتارتان می‌تواند زندگی شما را متحول کند. آنتونی رابینز نویسنده، سخنران انگیزشی و بازیگر پرآوازه‌ی آمریکایی در خلاصه کتاب انرژی برای زندگی با ارائه‌ی راهکارهایی سودمند به شما این فرصت را می‌بخشد تا قدرت اراده‌‌ی خود را تقویت کنید و به اهدافتان برسید. این اثر در واقع سخنرانی آنتونی رابینز در سمیناری با نام زندگی، نشاط، قدرت و انرژی است.

درباره‌ی خلاصه کتاب انرژی برای زندگی:

شما با مطالعه‌ی کتاب انرژی برای زندگی به‌ دنبال هر نتیجه‌ای که باشید به آن خواهید رسید، فقط کافی‌ست اراده کنید! در واقع آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به شما کمک خواهد کرد تا گام‌های کوچکی را برای به‌ دست آوردن انرژی و نشاط فراوان بردارید و از لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌تان لذت ببرید.

کتاب انرژی برای زندگی دو بخش دارد؛ بخش اول به قدرت انرژی، قدرت تفکر و تأثیر آن در زندگی می‌پردازد و بخش دوم مربوط به راه‌های رسیدن به شادابی و انرژی بیشتر در زندگی است.

شما در هر مرحله از زندگی‌تان که باشید، موارد بی‌شماری از مسائلی که این کتاب در موردش صحبت می‌کند به کارتان می‌آید. فقط کافی‌ست تصمیم بگیرید و دست به‌ کار شوید. شما برای رسیدن به اهدافتان نیاز به برنامه ندارید، فقط باید جنب‌وجوش داشته باشید، بخواهید و در راستای خواسته‌تان تلاش کنید. این نکته را فراموش نکنید که ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که هیچ‌کس حرکت نمی‌کند بنابراین حرکت کردن گام اول در مسیر موفقیت محسوب می‌شود!

خلاصه کتاب انرژی برای زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی به رؤیاها و اهدافشان برسند، افرادی که به دنبال بهتر و شاد زندگی کردن هستند و همه‌ی کسانی که از درجا زدن بیزارند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

آنتونی رابینز را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، کارآفرین، سخنران انگیزشی در سال 1960 در شهر لس‌آنجلس به دنیا آمد. او از برترین استراتژیست‌های زندگی و تجارت است که میلیون‌ها نفر از همایش‌های توسعه فردی او استفاده می‌کنند. آنتونی رابینز (Anthony Robbins) کتاب‌های پرفروش زیادی نوشته که هر کدام به ده‌ها زبان ترجمه شده و میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا دارند.

آثار وی تاکنون جزو پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی و موفقیت به شمار می‌آیند. بیشتر تلاش رابینز صرف این می‌شود که خواننده را به جستجوی پتانسیل‌های درونی‌اش تشویق کند. ازجمله آثار مشهور آنتونی رابینز می‌توان به «توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز»، «پرسش‌های کوانتومی»، «اهرم‌های خوشبختی»، «درس‌هایی برای موفقیت»، «ماشین پول‌سازی»، «هیولای درون تو بیدار کن» و «قدرت تفکر منفی» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب انرژی برای زندگی می‌خوانیم:

شما تو هر مرحله از زندگی‌تون که باشین، چیزهایی که امروز راجع بهش حرف می‌زنیم کلی به کارتون می‌آد. شما فقط کافیه تصمیم بگیرید و دست به کار بشید. فکر کنید این مهم‌ترین موضوع زندگیتونه. کاریه که باید انجام بشه. ببینم شما قبول دارید که خواستن توانستنه؟

جمعیت: بله.

پس کافیه بخواین و براش تلاش کنین تا همه چیز خود به خود درست بشه. مثلاً برای این که رابطه زناشویی خوبی داشته باشین باید ورزش کنین, باید وزنتون رو کم کنین، باید شاد باشین، باید خستگی رو رها کنین. آدم خسته نمی‌تونه عاشقی کنه. می‌گید: مربی پیدا می‌کنم و ورزش می‌کنم، اما هفته بعد هیچ کاری نکردید، تنها کاری که کردید این بوده که به خودتون گفتید: می‌رم بهترین مربی رو پیدا می‌کنم، بهترین باشگاه رو پیدا می‌کنم، بهترین برنامه‌ها رو پیدا می‌کنم. اما من به شما می‌گم شما هیچ نیازی به مربی و باشگاه و برنامه ندارید، تنها کاری که باید بکنید اینه که حرکت کنید. شما باید برین بدوین. بدو.

شما برنامه نمی‌خواین بلکه باید جنب و جوش داشته باشید. ما تو جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که هیچ کس حرکت نمی‌کنه، به نظرتون ما شبیه چی شدیم؟ چه جوری آسیب می‌بینیم. ما تو بازی بوکس آسیب نمی‌بینیم، ما کاراته کار نمی‌کنیم، فقط داریم تایپ می‌کنیم. با برداشتن یه مداد کمرمون تا می‌شه. آی آی.

ما هیچ استفاده‌ای از انرژی‌هامون نمی‌کنیم. زندگیمون جعبه‌ای شده. فکر کنید، فقط یه لحظه فکر کنید. چه زندگی‌هایی داریم؟ و چقدر با زندگی‌های گذشته فرق داریم. شکار، ساخت و ساز، بزرگ کردن بچه، جنب و جوش، اینا چیزائیه که در گذشته داشتیم و باعث می‌شد از بدنمون استفاده کنیم، اما امروز چی؟

صبح که بیدار می‌شیم اول صبحونه آماده جعبه‌ای، بعد سوار ماشین جعبه‌ای‌مون می‌شیم، بعد می‌ریم دفتر کار جعبه‌ای و حتماً با آسانسور می‌ریم بالا. آخه پله خستمون می‌کنه. نه؟ بعد می‌ریم دفترمون که توی جعبه تایپ ‌کنیم. با جعبه صحبت ‌کنیم. بعد می‌ریم تو یه جعبه که توش جلسه گذاشتیم. همتون یه جعبه دارین که توش تایپ می‌کنید، باهاش حرف می‌زنید، باهاش موسیقی گوش می‌دین، نهار آماده جعبه‌ای می‌خورین، بعد با یه جعبه‌ می‌رین خونه، ماشین، قطار، مترو، شایدم اتوبوس. نرسیده جعبه جادو روشن. تو جعبه تایپ می‌کنین. تو جعبه ایمیل می‌فرستین و برای رسیدن به آرامش چیکار می‌کنیم؟ دارو. همینه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب انرژی برای زندگی
نویسنده
مترجممحمد قرایی
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-964-8617-86-3
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب انرژی برای زندگی

مهدیه نظری
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این کتاب خلاصه شده یک سمیناره دو بخش داره که بخش اول توضیحاتی در مورد تجربیات رابینز در مورد استفاده از افکار مثبت، در این بخش نتیجه میگیره که افکار میتونن رفتار را به وجود بیان و از این انرژی فکر باید استفاده کرد و تبدیل به رفتار‌های سلامتی کرد و.. قسمت دوم هم راهکار میده که یه برنامه ده تا سی که روزه پیشنهاد میده از میوه و سبزیجات برای رفع اسیدی بودن خون و بدن و کمبود اکسیژن و کاهش وزن استفاده کنید کتاب بدی نیست ولی یک مطلب بارها و بارها تکرار کرده در قسمت اول و دوم که شاید برای بعضی دوستان خوشایند نباشه اما در مورد نکات علمی که صبح شده الان دیگه اعتقاد بر این اینکه فکر مسول همه اتفاقات و مثبت فکر کنید تا به همه چی برسید کمتر شده و الان روی هیجان مانور میدن که هیجانات باعث افکار بعد رفتار می‌شن و... و در قسمت دوم افزایش وزن و بی حالی و ضعف میتونه دلایل خیلی زیادی داشته باشه که یکی از این دلایل میتونه اسیدیته خون باشه، اینکه میوه و سبزی بخورید خوبه شکی نیست اما باید از نظر فردی و دلایل بررسی حرفه ایی شود. بعضی از میوه‌هایی که ایشون نام بردن هم اسیدی هستن و ویتامین سی زیادی دارند. در کل در حد انگیزشی خوبه ولی توصیه‌های عمومی جالبی نداره برای انسانی که منحصر به فرده. موفق باشید
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کتاب که نمی‌شود به این مجلد گفت، تایپی از یک سمینار کوتاه یا یک گپ و گفت با جمعیت. کتاب انرژی برای زندگی از آنتونی رابینز، از تطبیق هرچه که می‌شنوید یا هرچه که می‌بینید یا هرچه که می‌خوانید با عقل و طبیعت است. باور تعادل در طبیعت، باوری کامل است. بنابراین این ایمان در دل زندگی فردی نیز باید نهادینه شود و زندگی در تعادل طبیعیه. غلبه قلیایی‌ها بر اسیدها، در بدن و حتی در طبیعت، قانون حاکمی است و این در رعایت آداب تغذیه درست در خوراک همه، باید غالب شود. بدن با اسید کمتر بهتر انرژی سازی می‌کند و سوخت بهتری برای تصمیم‌گیری و اقدام سریع نیز دارد. و اعتماد به نفس خود را به راحتی می‌تواند بالا ببرد کتاب ترجمه خوبی ندارد و غلط املایی نیز دارد. اما با یک بار خواندن نیز می‌توان گفت که مطالب کتاب توانایی انجام برنامه‌ریزی‌های موثری در مورد رشد فردی دارد.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲۱
درود بر عزیزان کتابراهی. این کتاب انگیزشی فوق‌العاده است. نویسنده‌ای که جز بزرگترین مدرسین و سخنران‌هایی است که اندیشه‌ی ناب و قابل ستودنی داره. آقای رابینز دوست داشتنی کتاب‌های فوق العاده‌ای در زمینه‌ی موفقیت و رشد فردی نوشته‌اند که کمک حال خیلی‌ها از جمله خودم بوده ‌. این کتاب به خوبی پیش می‌ره و کاملا میشه با متنش ارتباط برقرار کرد. توضیحات علمی بسیار جالبی عنوان می‌کنند که برای سلامتی بدن و کمک به آرامش درون و روان ما موثر خواهد بود ‌. به شخصه اطلاعات خوبی دریافت کردم و مطمئنا به توصیه‌های ایشون عمل خواهم کرد. ترجمه‌ی بسیار خوبی داره و پیشنهاد می‌کنم شما هم مطالعه بفرمائید. سپاس از تیم خوب کتابراه
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
مطالب کتاب بسیار مبتدی و ساده میباشد و اگر نویسنده کتاب هدفی در راستای انگیزشی و بالابردن انگیزه خواننده را داشته در مقایسه با کتابهای مشابه مثل اثر مرکب دارن هاردی ووو بسیار کوچک و ناچیز به نظر میرسد و بیشتر این کتاب داستان چند روزه یک دنداپزشک مبتلا به سرطان را تعریف میکند تا اینکه هدفی دیگر را و به خواننده برساند در هر حال شاید اسم کتاب در ذهن اینجانب توقع اینموضوع رابه همراه نداشت و توقع اینجانب از این کتاب به مراتب بالاتر از این موضوع میباشد
ملورین امیری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
این کتاب برای اونایی که به سلامت جسمشون اهمیت میدن بسیار مفیده و همینطور که میدونین عقل سالم تو بدن سالمه بنظرم اقای انتونی رابینز خیلی خلاصه و مفید و خیلی ساده تو این کتاب به نکته‌های ریزی میپردازه که شاید هیچ کجا نشنیدیم و کسی بهمون نگفته اما تاثیر همین نکات بسیار زیاد و شمارو شگفت زده میکنه اونایی که به سلامتیشون اهمیت میدن پیشنهادم اینه این کتابو حتما بخونن
مَه نو
۱۴۰۰/۱۱/۵
انگار‌ی کارگاه سلامتی بوده باشه. من به شخصه این که خون اسیدی اکسیژن کمتری حمل میکنه و خون قلیایی باعث سلامتی بشتر و نشاط میشه نمیدونستم. حس میکردم بعد از ورزش بدنم لاکتیکه میشه. که در این کتابچه نظرات خوبی برای سلامتی و بهبهود عملکرد کلی بدن ارائه میده. نکات ساده‌ای ک میتونیم د متن زندگی روزمره به اونها توجه کنیم و تغییرات خوبی پدید بیاریم. متشکرم از کتابراه
زهرا منفرد
۱۴۰۲/۱/۲۸
خیلی مختصر و مفید و عالی، دقیقا بدن که اسیدی میشه بیمار میشه باید بدن به وسیله میوه و سبزیجات پاکسازی کنیم تا سلامت بشیم اخه بدن هوشمنده فقط یه فرصت میخواد تا خودشو بازسازی کنه آقای آنتونی رابینز خیلی خوب بیان کردند۷۰ درصد غذاهای قلیایی مصرف کنید۳۰ درصد اسیدی باشند تا بدن پاکسازی بشه من قبلا تجربه پاکسازی بدن روانجام داده بودم عالی بود. خواندن کتاب رو به همه دوست داران سلامتی توصیه میکنم.
مهدی مدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کتاب انرژی برای زندگی برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند بسیار مفید است راز اینکه چرا با وجود رژیم لاغری و ورزش باز هم وزن کم نمی‌شود را بیان می‌کند.
با اینکه کتاب‌های زیادی در مورد رژیم غذایی خوانده‌ام ولی برای اولین بار در این کتاب با قلیایی شدن خون و تأثیر آن در سلامتی را آشنا شدم کتاب خوبی بود و به نظر من ارزش یک بار خواندن را دارد.
Ehsan Abazadeh
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب یک خلاصه است و مطالب زیادی رو دز بر نمیگیره. شاید از همین مطلب کوتاه بشه دو تا نکته خوب استخراج کرد ولی من توصیه میکنم آنتونی رابینز رو حتما روی صحنه ببنید نه تو کتاب، تنها صحنه و استیج معرف آنتونی رابینز هستش.
برای من که الهام بخشه، رابینز تونسته به خیلی افراد کمک کمه و دارای یکی از بزرگترین موسسه‌های آموزش در دنیاست
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۷
کتاب خوبیه ازاینکه سعی داره انرژی بده امید بده البته بارعایت تغذیه سالم و تحرک. حتما اونایی که نیاز به انرژی دارن این کتاب رو بخونن. همه کتابهای آنتونی رابینز عالی هستن راوی هم خیلی خوب این کتاب رو خونده ممنون از کتابراه بخاطر اینهمه کنابهای صوتی خوبی که فراهم کرده
🙏🙏🙏
الهه رحیمی
۱۴۰۳/۱/۱۵
کوتاه و مختصر بود و درباره مصرف میوه و سبزیجات و چند قطره آب لیمو در آب برای قلیایی کردن و در تعادل نگهداشتن بدن صحبت می‌کرد. و این که وقتی بدن قلیایی باشه اکسیژن بیشتری داره در نتیجه انرژی بیشتر میشه. مطلب جدید و خاصی نداشت و راضی کننده نبود.
نسیم سلاح ورزی
۱۴۰۱/۶/۱۰
به نظرم کتاب خوبیه و نکات مهم و مفیدی رو بیان میکنه و از دیدگاه جدیدی به سبک زندگی سالم توجه شده فکر میکنم که خوندن این کتاب به افرادی که علیرغم ورزش و فعالیت بدنی و پرخور نبودن همچنان دارای اضافه وزن هستن میتونه کمک زیادی بکنه. با تشکر از کتابراه
ثمین حاف
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
فکر کنم بخشی از یکی از سخنرانی‌ها بود، نمیشه گفت مفید نبود، ولی در معرفی کتاب توضیحات با محتوای این سخنرانی فرق داشت، بیشتر به مبحث تغذیه پرداخته بود که باعث میشه شاداب تر بشین و در نتیجه با انرژی تر ولی بحث کلی این نوشته در مورد موفقیت و انرژی برای زندگی نبود.
علی حقی
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب بیشتر درباره تغذیه هست تا انگیزش یا راهکار موفقیت. من ترجیح میدم مطلب درباره تغذیه رو از یک متخصص علم تغذیه بخونم تا یک مربی انگیزشی بدون هیچ سند علمی. هر کاری متخصص خودش رو داره. نمیشه گفت بی‌فایده بود ولی کتاب ارزنده‌ای هم نبود
ی بدلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بعضا اطلاعات مفیدی داره ولی اینکه تا چه حد همه‌اش صحیح باشه را نمیشه قضاوت کرد. لپ مطلب گفته برای سالم موندن و حفظ وزن و ایجاد تعادل، خون خودتون و محیط درونی بدن را با یه سری مواد غذایی قلیایی نگه دارید.
توقع بیشتری می‌رفت از مطالب کتاب!
مشاهده همه نظرات 198

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب انرژی برای زندگی

برای دریافت خلاصه کتاب انرژی برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.