معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک

در خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک جنبش‌های زیست‌محیطی جدید از منظری تازه و در پیوند با مسائل اقتصادی - اجتماعی بررسی شده‌اند. این اثر نسخه‌ی دوبله‌شده یکی از تدتاک‌های ون جونز است.

درباره خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک:

«تولید و دفع پلاستیک‌های یک‌بارمصرف یکی از عوامل اصلی در تخریب محیط زیست ماست.» تقریباً هیچ‌کس را نمی‌توان یافت که در صحت این گفته تردیدی داشته باشد. با این حال اینکه تولید بی‌رویه‌ی پلاستیک و موادِ شیمیاییِ برآمده از سوزاندن آنها، نه فقط به محیط زیست، بلکه مستقیماً به جان انسان‌ها خصوصاً جان افراد فقیر لطمه می‌زند، واقعیتی است که غالباً نادیده گرفته و یا فراموش می‌شود.

جنبش‌های زیست‌محیطی نوظهور همه‌ی هم و غم خود را صرف نجات زمین کرده‌اند؛ حال آنکه به باور ون جونز (Van Jones)، در وهله‌ی نخست بهتر است به فکر نجات جان صدها هزار و چه بسا میلیون‌ها انسانی باشیم که مستقیماً در معرض آلودگی‌های شیمیاییِ ناشی از تولید و بازیافتِ مواد پلاستیکی‌اند. ون جونز در تدتاکی که اکنون نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی آن را پیش رو دارید، به خوبی نشان می‌دهد که چرا و چگونه، فقرا بیشتر از سایرین از اقتصاد ناعادلانه پلاستیک (The economic injustice of plastic) آسیب می‌بینند.

خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک مناسب چه کسانی است؟

از تمام مخاطبینی که به طور جدی درباره‌ی محیط زیست دغدغه دارند، دعوت می‌کنیم که به کتاب حاضر گوش بسپارند.

با ون جونز بیشتر آشنا شویم:

او نامی آشنا برای بیشتر مردم آمریکاست، چرا که در چند حیطه‌ی گوناگون از جمله سیاست، برنامه‌سازی، و البته محیط زیست فعالیت دارد. ون جونز تاکنون چندین سازمان غیرانتفاعی را پایه‌گذاری نموده، و در بسیاری از جنبش‌های اجتماعی کشور خود نقش مستقیم ایفا کرده است. همچنین، در کارنامه‌ی وی می‌توان به افتخاراتی از قبیل کسب جایزه‌ی CNN و قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز برخورد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک می‌شنویم:

اگه محصولات ارزون اینقدرها هم بد نبودن، اگه فقط تولید پلاستیک عامل سرطان مردم جایی مثل لوئیزیانا یا کاهش عمر و صدمه به بچه‌های فقیر نبود، صدمات مرحله‌ی تخلیه و ورود این مواد به محیط رو هم بار دیگه مردم فقیر باید به دوش بکشن و تاب بیارن. گاهی فکر می‌کنیم داریم کار درستی می‌کنیم؛ توی اداره نشستیم و از بطری آب می‌نوشیم و با خودمون فکر می‌کنیم «بطری خودمو می‌ندازم تو سطل آبی»، بعد به همکارمون نگاه می‌کنیم و می‌گیم «احمق تو چرا بطریتو انداختی توی سطل سفید»، و از این حرف به عنوان یه تکانه‌ی اخلاقی استفاده می‌کنیم.

بعدش هم به خودمون حس خوبی پیدا می‌کنیم. حداقل من خودم اینجوری حس خوبی پیدا می‌کنم. خب یه جورایی این نوع حس‌های خوب اخلاقی رو همه‌مون تجربه کردیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
قسمت اول
6 دقیقه
قسمت دوم
6 دقیقه
قسمت سوم
8 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک

Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۷/۵
واقعا پلاستیک چه بلایی سر زمین آورده. واقعا جای تاسف داره. به نظرم هر انسانی به نوبه خودش باید سعی در کاهش مصرف پلاستیک انجام بده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اقتصاد ناعادلانه پلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.