معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟

خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟، نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از جولیان بورشکا است که در آن درباره‌ی رابطه‌ی میان نوع تنفس و کیفیت سلامتی سخن گفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند:

جولیان بورشکا (Julian Burschka) در سخنرانی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟ (What Your Breath Could Reveal about Your Health) نظریه‌ی جالب توجه و بسیاری بنیادینی را شرح می‌دهد، که اگر به دقت مورد مطالعه قرار گرفته و پذیرفته شود، تغییراتی اساسی در عرصه‌ی پزشکی و سلامت به وجود می‌آورد. به باور بورشکا، بسیاری از آزمایش‌های پزشکی، بی‌فایده‌اند و برای فرد مورد آزمایش تنها هزینه در پی دارند و بس. او در این سخنرانی توضیح می‌دهد که تنها با توجه به نحوه‌ی تنفس یک فرد، می‌توان به بسیاری از واقعیاتِ مربوط به وضع جسمانی او پی برد.

اما اگر چنین چیزی واقعیت دشته باشد، پس باید گفت که نفس کشیدن ما فقط نشان‌دهنده‌ی وضع سلامتی‌مان نیست، بلکه بر آن تأثیرگذار نیز هست؛ این دومین موضوع عمده‌ی این تدتاکِ جذاب از جولیان بورشکاست.

خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند مناسب چه کسانی است؟

مطالب این اثر به کار تمام شما عزیزان خواهد آمد. زیرا موضوع آن چندان پیچیده و تخصصی نیست و آموزه‌هایش برای همگان به یک اندازه سودمند است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند می‌شنویم:

همه‌ی ما چنین آزمایش‌هایی داشتیم، اما یه رسانه هست که مدت زیادیه نادیده گرفته شده. رسانه‌ای که به راحتی قابل دسترس و غیرقابل حذفه، و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برای تحلیل‌های پزشکی ایجاد می‌کنه. اون رسانه، نفس ماست. نفس انسان اساساً از پنج تا چیز تشکیل شده: نیتروژن، اکسیژن، کربن دی اکسید، آب و آرگون. اما در کنار این پنج جزء اصلی، صدها عنصر دیگه، اما در مقادیری بسیار کم وجود داره، که بشهون می‌گن ترکیبات آلی فرّار.

ما در هر بازدم صدها و یا شاید هزارها از این ترکیبات رو آزاد می‌کنیم. به تجزیه و تحلیل این ترکیبات آلی فرّار توی نفس ما، تحلیل تنفس می‌گن. فکر می‌کنم خیلی از شماها تا به حال تجربه‌ش کردید. تصور کنین: یک شب دیروقت دارین به سمت خونه رانندگی می‌کنین که یه افسر مهربون نگهتون می‌داره...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت اول
5 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
7 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟

AliReza Nasabolhosseini
۱۴۰۲/۱/۷
اخیراً در تحقیقی معتبر خواندم که طول عمر رابطه مستقیم با ظرفیت تنفسی دارد.
متاسفانه علیرغم اهمیت موضوع تنفس صحیح، در سیستم آموزشی کمتر به این مساله پرداخته شده است. یادگیری تنفس صحیح فقط مختص ورزشکاران نیست عموم مردم باید تنفس صحیح را یاد بگیرند و تلاش کنند برای زندگی سالم تر ظرفیت تنفسی شان را افزایش دهند.
محمد رضا حسینی
۱۴۰۲/۸/۳
خیلی خیلی ضعیف اصلا ازش هزارتومن هم نداشت
فرزانه اللهیاری
۱۴۰۱/۹/۲۰
اطلاعات زیادی نمیده، در حد یک نظریه هست.
noory toom
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نمونه خوب بود. انشاالله اصلیشم خوبه
Hosseinj Karimi
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خلاصه‌ی خوبی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تنفس‌تان چه چیزی از سلامتی‌تان را آشکار می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.