معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

چگونه می‌توان حافظه را فعال کرد و به تقویت ذهن پرداخت؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز با ارائه راهکارهایی ساده به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در مقابله با شرایط دشوار آمادگی روانی کافی داشته باشید. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز:

انسان ذاتا موجودی اجتماعی است و بازدهی و کارایی مغز او در زمان‌هایی که فعالیت‌های اجتماعی انجام می‌شود، بسیار افزایش می‌یابد. شاید بتوان گفت روابط اجتماعی سالم و سازنده به قدری بر روی مغز اثرگذار هستند که بدون آن توانایی مغز بر اثر اضطراب و استرس به نابودی کشیده می‌شود. همچنین انسان‌ها در مقابله با شرایط دشوار با داشتن روابط خوب می‌توانند آمادگی روانی کافی داشته باشند.

روابط خوب و موثر به انسان‌ها کمک می‌کند که در مواجهه با شرایط سخت پذیرش کافی داشته باشند تا زندگی بسیار دلپذیرتر و آسان‌تر شود. طبق آخرین تحقیقاتی که انجام شد، دور ماندن از تعاملات اجتماعی می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامتی مغز شود. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد روش‌هایی صحبت می‌کنند که با کمک آن‌ها می‌توانید فعالیت‌های اجتماعی مغزتان را تقویت کنید.

با شنیدن این کتاب صوتی روش‌هایی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها می‌توانید مغز خود را اجتماعی کنید و برای همیشه از شر بیماری‌هایی مثل آلزایمر خلاص شوید.

خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید مغز خود را تقویت کنید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) اولین کسی است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح ریزی کرد. او هم‌اکنون به عنوان مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» در دانشگاه استرلینگ بریتانیا فعالیت می‌کند. وی تا به امروز بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را به رشته تحریر درآورده است.

این محقق برجسته در سال 2009 به پاس تحقیقات علمی ارزشمندی که به انجام رسانده است، جایزه جوزف لیستر را دریافت کرد. تحقیقات ارزشمند الووی تا به حال در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده و مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را تالیف و ویرایش کرده و تقویم سالانه او در USA Today چاپ شده است. او همچنین جدول کلمات متقابل را در Family Time طراحی نمود. وی به عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری فعالیت می‌کند و تا به امروز بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز می‌شنویم:

تحقیقات نشان داده زوال عقل و بیماری آلزایمر در افراد تنها در مقایسه با کسانی که تنها نیستند دو برابر است. فقط درمورد تنهایی جسمی صحبت نمی‌کنم. حتی انزوای عاطفی یعنی احساس تنهایی کردن نه واقعا تنها بودن، یک عامل خطرناک برای ابتلا به بیماری آلزایمر است. جان کلام اینکه انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند و به تعاملات اجتماعی نیاز دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
اجتماعی کردن مغز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.