معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک عطر به یاد ماندنی و خوش‌بو چه ملاک‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ شایان ساکی در خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟ نکات مهمی را در این زمینه با شما به اشتراک می‌گذارد. این اثر ذیل مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی به انتشار رسیده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟

تا به حال برایتان پیش آمده است که از پیاده‌رو یا فروشگاهی رد شوید و بویی را استشمام کنید و بلافاصله یاد کسی بیفتید؟ بسیاری از افراد عطر منحصربه‌فرد خودشان را دارند. برخی حتی عطرهای سفارشی و یکتایی دارند که هیچ کس دیگری در جهان مانندش را ندارد. شاید بتوان گفت عطر به مثابه امضای هر فرد است. حتی برخی معتقدند بر اساس نُت ادکلن یا عطر هر کس می‌توان به شخصیت او پی برد. شایان ساکی در خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟ به سراغ این مقوله رفته است و نکات کاربردی و قابل توجهی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

عطر بد بو در جهان وجود ندارد! در واقع «عطر بدبو» یک عبارت پارادوکسیکال محسوب می‌شود. همه‌ی عطرها بوی خوشی دارند و شاید این مسئله شما را در تصمیم‌گیری برای انتخاب گزینه‌ی مناسب سردرگم کند. رایحه‌ی شیرین، تلخ، تند، ملایم، خنک، گرم، ترش، مرکباتی، گلفام، ادویه‌ای، میوه‌ای؛ این‌ها بخش کوچکی از طیف گوناگونی عطرها هستند. تنوع روزافزون رایحه‌ها انتخاب یک عطر خوب را دشوار کرده است. اما با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی که وقت زیادی هم از شما نمی‌گیرد، می‌توانید این تصمیم‌گیری را برای خود راحت‌تر کنید.

این اثر که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و از مقالات سایت هاو کن یو به‌شمار می‌رود، به همت نشر صوتی نوین کتاب در قالب خلاصه کتاب صوتی منتشر و روانه‌ی بازار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به همه‌ی کسانی که به آراستگی و ظاهر خود اهمیت می‌دهند و در پی انتخاب یک عطر مناسب هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم می‌شنویم

زمانی که برای خرید عطر می‌روید، به خودتان عطر نزنید. هنگامی که قصد خرید عطر دارید، به هیچ وجه به بدنتان عطری نزنید و از هیچ محصول پوستی مانند لوسیون بدن، اسپری بدن یا حتی دئودورانت استفاده نکنید. زیرا بوی این محصولات با بوی عطری که شما آن را تست می‌کنید تداخل پیدا کرده و شما را گیج می‌کند. بینی و مغز شما با حضور چند بو کار بسیار سختی پیش رو دارد. با کمک افراد دیگر به خرید بروید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟
نویسنده
مترجمشایان ساکی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟

morteza gharagozlo
۱۴۰۲/۶/۴
اصلا پیشنهاد نمیکنم که این کتاب رو خریداری کنید.... هیچ چیز ارزشمندی گفته نمیشه. حیف پول واقعا. همه مطالبی که گفته میشه رو تو یه سایت معمولی تو پنج دقیقه میشه مطالعه کرد. یه ستاره هم زیاده
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۸/۳۰
ممنونم بسیار کاربردی و مفید بود
ابوالفضل امامی
۱۴۰۲/۸/۱۳
خوب بود خلاصه مفید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.