معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟

دوست دارید گیاهخوار شوید اما دلایل کافی برای آن پیدا نمی‌کنید؟ دوست دارید گیاهخوار شوید اما اراده‌ی لازم را برای عملی کردن آن ندارید؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟ تألیف امیر موچانی برای شما نوشته شده است. اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی به انتشار رسیده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟

رژیم‌های سالم‌خواری یکی از اتفاقات مثبت گسترش سرمایه‌داری و مدرنیته هستند. به نظر می‌رسد هدف فراگیر شدن این پدیده تلاش برای نزدیک شدن به استانداردهای زیبایی ساخته‌شده در جهان مدرن باشد. اما فارغ از هدف، فرایند حرکت به سوی زندگی سالم به ذات خودش اقدامی ارزشمند قلمداد می‌شود. تاکنون کتاب‌های بی‌شماری در این باب نوشته شده‌اند؛ خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم هم یکی از آن‌هاست که امیر موچانی مطالب آن را گردآوری کرده و نشر نوین کتاب گویا آن را به شکل کتاب صوتی در آورده است.

مؤلف این خلاصه کتاب به گونه‌ای مختصر و مفید و اجمالی به دلایل قانع‌کننده‌ای درباره‌ی مقوله‌ی گیاهخواری می‌پردازد. او به تعدادی از شبهه‌ها در این زمینه پاسخ می‌دهد. شبهه‌هایی که اگر گیاهخوار باشید حتماً یک نفر در دنیا پیدا می‌شود که آن را از شما بپرسد و انتظار جوابی مستدل و قانع‌کننده داشته باشد. برای کسب دانش و آمادگی لازم در این خصوص و همچنین بالا بردن اراده‌ی خود در این زمینه، خلاصه کتاب چگونه گیاهخوار شویم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران سبک زندگی سالم و رژیم‌های غذایی گیاهخواری هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟ می‌شنویم

درد و رنج حیوانات را کاهش دهید: یکی دیگر از عواملی که باعث گیاهخوار شدن می‌شود، حمایت از حیوانات است. با گیاهخواری شما کمک زیادی به این کار و کمتر کشته شدن حیوانات می‌کنید.

کمک به محیط زیست: درواقع صنعت گوشت با شیوه‌های متعددی به محیط‌زیست آسیب می‌زند. از چرخه‌ی تهیه‌ی گوشت بعد از کشته شدن حیوانات، تا تهیه‌ی علوفه و مواد غذایی آن‌ها. با گیاهخواری کمک بزرگی به محیط‌زیست و محافظت از آن کرده‌اید.

کمک به کاهش وزن: یکی دیگر از ویژگی‌های گیاهخواری، کاهش وزن به طور طبیعی و مناسب است. این به این معنی است که اگر شما به دنبال کاهش وزن هستید، یکی از روش‌های پیشنهادی تغییر رژیم غذایی به سمت گیاهان است. این کار در کنار انجام فعالیت‌های ورزشی، نقش به‌سزایی در کاهش وزن به صورت طبیعی دارد.

مواد مغذی بیشتری دریافت کنید: به طور کلی گیاهخواران برای دریافت مواد مغذی بدنشان به جای استفاده از گوشت، از موادی مانند میوه‌ها، سبزی‌ها، حبوبات، دانه‌های کامل و... استفاده می‌کنند که جایگزین بسیار مناسبی نیز برای سایر مواد غذایی هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه گیاهخوار شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟
نویسنده
مترجمامیر موچانی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟

شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۶
اطلاعاتش به روز نبود
در ضمن این که میگه گیاهخواری باعث لاغری میشه اشتباهه چون بالاخره معده جا باز میکنه
حسن مرادپور
۱۴۰۲/۴/۲۹
مطالبش خیلی کم و ناچیز بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.