معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

آرامش چگونه در زندگی ما حاصل می‌شود؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز با ارائه راهکارهایی ساده به شما کمک می‌کنند تا از تنش‌های اطرافتان دوری کنید و با سکوت و آرامش کارایی و بازدهی مغزتان را افزایش دهید. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز:

چند لحظه چشمانتان را ببندید و نفس‌های عمیق بکشید. چه حسی پیدا کردید؟ مطمئنا احساس آرامش را حتی برای لحظاتی در درون خود تجربه کردید. شاید باورتان نشود ولی این تمرین بسیار ساده می‌تواند هر تنش و دغدغه‌ای را که در ذهن دارید، از بین ببرد و حس آرامش را به شما برگرداند. حتی سکوت و آرامش بر روی مغزتان هم تاثیر عجیب و فوق‌العاده‌ای دارد.

البته نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که سکوت و آرامش تنها مربوط به بیرون بدن شما نیست و اینکه حرف نزنید دلیل بر وجود آرامش در شما نمی‌شود. باید بتوانید سکون را به درون‌تان راه دهید و بتوانید استرس‌های بی‌مورد را در خود از بین ببرید. در این دنیای شلوغ و پر از دغدغه، کاری نکردن و سکوت می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. اما فقط کافی است برای دقایقی در روز سکوت را تجربه کنید تا شاهد تاثیرات بی‌نظیر آن در مغزتان و ایده‌های جدیدی که به ذهنتان می‌رسد باشید.

تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد روش‌هایی صحبت می‌کنند که با کمک آن‌ها می‌توانید در محیط زندگی خود آرامش را برقرار کنید. آن‌ها عقیده دارند قرار گرفتن دائمی ما در معرض هیاهو و سروصدا چیز مخربی است و ما باید هر از چند گاهی از این سروصدا دور شویم.

با شنیدن این کتاب صوتی روش‌هایی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها می‌توانید به مغز خود حس آرامش را هدیه دهید و شاهد تاثیرات فوق‌العاده آن در زندگی‌تان باشید.

خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید آرامش بیشتری در زندگی خود داشته باشید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) نخستین فردی به شمار می‌آید که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح کرد. او هم‌اکنون به عنوان مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» در دانشگاه استرلینگ بریتانیا فعالیت می‌کند و تا به حال بیشتر از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را به رشته تحریر درآورده است.

این محقق برجسته در سال 2009 به پاس تحقیقات علمی ارزشمند خود، موفق به دریافت جایزه جوزف لیستر شد. تحقیقات ارزشمند وی تا به حال در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده و مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را او نوشته و ویرایش کرده و تقویم سالانه او در USA Today چاپ شده و جدول کلمات متقابلش در Family Time نیز تألیف شده است. او به عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری فعالیت می‌کند و تا به امروز بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز می‌شنویم:

ممکن است از شنیدن این نکته که درک گفتگو به طور کامل از راه گوش‌ها صورت نمی‌گیرد، متعجب شوید. مغز به منظور دنبال کردن گفتگو فواصل خالی کلمات جا افتاده را پر می‌کند؛ بنابراین حتی اگر بخشی از یک کلمه را بشنوید، مغزتان به دنبال کلمات مشابه آن می‌گردد و سپس براساس محتوای گفتگو آن کلمه را کامل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

حمید یزدان پناه
۱۴۰۱/۱۱/۱
خوب بود چون خودم هم به شکل عملی این رو تجربه کردم سکوت و طبیعت معجزه میکنه
Mozhgan Yaghoobi
۱۴۰۱/۹/۸
کتاب خوبی هست و همونطور که از اسمش مشخصه درباره سکوته و مراقبه کردن
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کتابی ساده، درست و منطقی و متقاید کننده بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.