معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها

کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها (میکروکتاب)، نوشته لویس هووس، حاوی راهکارهای و شیوه‌های طلایی است که شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهد و به شما می‌گوید، چگونه هم‌چون یک فرد ثروتمند بیاندیشید و با بعضی از ثروتمندان برجسته جهان و اصول موفقیت آن‌ها آشنا می‌شوید.

هدف لویس (Lewis Howes) هووس از نگارش میکروکتاب صوتی صبح یک میلیونر (The Millionaire Morning) کمک به افرادی است که می‌خواهند به یک فرد ثروتمند تبدیل شوند. افرادی مانند هووس در جهان کم نیستند، افرادی که دل‌شان می‌خواهد ثروت بیشتری به دست بیاورند، ولی با ناامیدی و افکار منفی دست و پنجه نرم می‌کنند، آن‌ها گمان می‌کنند با این وضعیت امروزی جامعه و شرایط اقتصادی بد به هیچ جایی نمی‌رسند و در زندگی‌شان پیشرفت نمی‌کنند. همه‌ی افراد روی کره‌ی زمین ثروتمند شدن را دوست دارند و شیوه‌ی زندگی امروز به گونه‌ای است که همه افراد در پی یادگیری و کسب مهارت برای دستیابی به پول، ثروت و موفقیت است. چه چیزهایی موجب می‌شود زودتر به مقصد برسید و ثروتمند شوید، اشخاص موفق ویژگی‌های مشترکی دارند که موجب موفقیت آن‌ها شده است، یکی از برجسته‌ترین این ویژگی‌ها شیوه‌ی تفکر آن‌هاست. شیوه‌ی تفکر است که زندگی و آینده‌ی هر شخصی را می‌سازد.

لویس هووس در این میکروکتاب صوتی از داستان زندگی‌اش می‌گوید، اینکه او هیچ چیزی نداشته و تمام هزینه‌های زندگی‌اش را خواهرش به او می‌داد. او بسیار ناامید بود و هیچ هدفی برای آینده نداشت و فکر به آینده ترس به جانش می‌انداخت. با همه‌ی این‌ها او شیوه‌ی تفکرش را تغییر داد و تبدیل به شخصی موفق شد. او با اشخاص ثروتمند بسیاری ملاقات داشت و از آن‌ها اصولی ویژه‌ای آموخت که موجب پیشرفت‌اش شد.

لویس هووس، نویسنده، کارآفرین و ورزشکاری درخشان است که آثارش جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. هووس توسط اوباما، رئیس‌جمهور قبلی آمریکا به عنوان یکی از 100 کارآفرین برجسته‌ی زیر 30 سال معرفی شد.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی صبح یک میلیونر می‌شنویم:

به چشم‌انداز مالی خود نگاه کنید و کارهایی که برای نزدیک‌تر شدن به تحقق آن، فردا باید انجام دهید را یادداشت کنید، معمولا فراموش می‌کنیم که روی اهداف بزرگ آینده تمرکز کنیم، به خصوص زمانی که به قدری گرفتار و درگیر استرس‌های زندگی هستیم که خسته و درمانده، بدون فکر کردن درباره کارهایی که برای روز بعد (و برای زندگی) باید انجام دهیم، به رختخواب می‌رویم. به همین دلیل، لازم است به جای این که اتوماتیک‌وار پیش بروید و کارهایتان را بدون توجه به چشم‌انداز مالی انجام دهید، روی اقداماتی که شما را به این چشم‌انداز نزدیکتر می‌کند، تمرکز کنید.

عادت‌های شبانه‌ای در خودتان ایجاد کنید تا درباره چشم‌انداز مالی عمیقا فکر کنید و در زمینه اقداماتی که قرار است فردا، برای یک گام نزدیکتر شدن به تحقق اهدافتان انجام دهید، تصمیم بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
18 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل اول: طرز فکر ثروتمندان
6 دقیقه
فصل دوم: چشم‌انداز روشنی درباره پول ایجاد کنید
5 دقیقه
فصل سوم: قدرت رویاها
5 دقیقه
فصل چهارم: پول نمی‌خوابد اما شما باید بخوابید
5 دقیقه
فصل پنجم: زمان بیداری میلیونرها
5 دقیقه
فصل ششم: عادت‌های میلیونرها
5 دقیقه
فصل هفتم: جریان عادی عادت‌ها و پول من
6 دقیقه
فصل هشتم: کار کردن از طریق اعداد
9 دقیقه
فصل نهم: اهمیت روابط
4 دقیقه
فصل دهم: یک اقدام بزرگ و مداوم
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها

هادی خادمی
۱۴۰۲/۶/۶
باور کنید، من لاف نمی‌زنم. من در بخش زیادی از زندگی‌ام جزء افرادی بودم که عادت داشتند شب‌ها تا دیروقت بیدار بمانند. در طول مدتی که در دبیرستان درس می‌خواندم در انتظار روزهای تعطیل بودم تا بتوانم دست‌کم تا ساعت ده‌یازده شب بیدار بمانم و در روزهای تحصیل در کالج، در طول مدت تحصیل می‌خوابیدم و در تا پس شب‌های امتحان صبح بیدار می‌ماندم. از تحصیل زمانی که کسب‌وکار خود را به راه انداختم، این عادت هنوز هم با من بود. من تا دیروقت کار می‌کردم و فقط زمانی می‌خوابیدم که تمام جهان در خواب فرو رفته بود. چرا که نه؟ برای من شب‌ها زمانی بود که بیشترین بهره‌وری را داشتم و صبح تا هر زمان که دنیا و گرفتاری‌های آن به من اجازه می‌داد می‌خوابیدم.
Y K
۱۴۰۰/۱۱/۳
من این کتاب رو بعد از باشگاه ۵صبحی‌ها گوش دادم، که به نظرم کامل کننده‌ی هم هستن و روی نکات مهمِ هم تاکید میکنن؛
اما کتاب صبح یک میلیونر یه جاهاییش زیادی خلاصه و نکته وار میشد و صرفا یک سری موارد شماره بندی شده بیان میشدن
و این تمرکز من به عنوان یه شنونده رو کم میکرد و من مجبور میشدم بعضی قسمت‌ها
رو چند بار گوش بدم تا نکاتی که پشت سر هم بیان میشد رو دریافت کنم؛
اما گویندگی کتاب مثل همیشه عالی بود، ممنون از اقای دادمهر و کتابراه
Hoori
۱۴۰۲/۴/۳
نقدی که از این میکروکتاب میتونم داشته باشم اینه که میکروکتاب بسیار پُرمحتوایی هست و نسبت به حجمش، پر از نکات کلیدی و اساسیه.
هر فصل نکته‌های طلایی و توصیه‌های کاربردی و موثری برای خلق آینده‌ای روشن داره.
پیشنهاد میکنم حتما این میکروکتاب رو گوش کنید و به توصیه‌ها عمل کنید. شاد، سلامت و ثروتمند باشید. ✌️
مرجان راد
۱۴۰۲/۱/۶
با اینکه کتاب کامل رو گوش ندادم
اما به نظرم کتاب خلاصه و مفیدی بود. اگر به تمام نکات گفته شده عمل کنیم صد در صد تحول عظیمی در زندگی ایجاد میشود.
من قبلا با بخش‌هایی از کتاب آشنا بودم و در زندگیم اجرا میکردم که خیلی تاثیر گذار و مفید بودند برام.
محسن صفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ب من توسط کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها پیشنهاد شده بود، ولی در مقایسه با باشگاه ۵ صبحی‌ها کتاب ضعیف تری بود، و خیلی از نکنه هاش رو ادم خودش میدونه بدیش اینه که انجام نمیتونه بده و این کتابم زیاد در من نیروی انجام کار رو نداد، ولی باشگاه ۵ صبحی‌ها بیشتر ب دلم نشست.
سعید غنیمتی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
این کتاب مکمل کتاب 5صبحی‌ها هست و میتونه نقشه راهی باشه برای کسانی که نمیدونن باید برای رسیدن به موفقیت چکاری انجام بدن.
همه چیز در درون اتفاق می‌افته و در بیرون نمایش داده میشه.
مراقب باور (تصاویر ذهنی تکرار شده) باشید🌹
مجتبی معارف وند
۱۳۹۸/۸/۲۷
بوووم. بسیار آموزنده. حرف اضافه نداره و لپ کلامو میگه. هم از فلسفه میلیونر بودن میگه هم کارهایی که باید انجام داد همچنین صدای گوینده هم بسیار جذاب است.
كتاب كتاب
۱۳۹۹/۶/۴
کتاب خوبی بود
که درباره طرز فکر و عادات ثروتمندان صحبت میکنه
و
باید چند بار بهش گوش بدیم و
بهش عمل کنیم
تا بتونه مثمرثمر واقع باشه
با تشکر از کتابراه
Saman Fathi
۱۴۰۱/۹/۲۶
فوق العاده هستش. به همه توصیه میکنم که این کتاب را بخونن. برای من بسیار مفید و کاربردی بوده. واقعاً مطالبی که در کتاب اشاره شده را انجام دادم و بسیار خوب نتیجه گرفتم.
گندم نامدار
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب خوبیه در مورد معرفی مکانیزم اثر عادت‌های که زندگی مارو تغییر میدن اما این جور کتابا معمولا چند بار باید خوند و راهکارهای عملیش باید تکرار بشه🙏🏼🌹
Solmaz abasy
۱۴۰۱/۳/۳۱
من این کتاب رو بعد از باشگاه پنج صبحی‌ها خوندم، یه جورایی این دوتا کتاب مکمل هم هستند و نکات خیلی خوبی رو به صورت خلاصه آموزش میده، بنظرم ارزش گوش دادنو داره
مریم ازمون
۱۳۹۸/۸/۲۷
آرامشی تو صدای گوینده هستش، که حس خوب و را جذب می‌کنی
حمیده سلطانی
۱۴۰۱/۷/۱۱
عالی بود؛ با مطالعه این کتاب میتونین لایف استایل یا همون سبک زندگی مناسب و کاربردی برای ادامه زندگی و رسیدن به اهداف بدست بیارید.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۵
در این کتاب تأثیرگذار رفتارها و عادتهای میلیونرها رو نمایش میده و میگه که اونها رو الگو قرار بدید تا شما هم میلیونر بشید.
مهدی ابراهیمی
۱۳۹۹/۱/۴
یکی از بهترین‌هایی که تا بحال شنیدم، بقدری تاثیر گذاره که من امروز چندمین روز هست که ساعت ۶ از خواب بیدار شدم
مشاهده همه نظرات 80

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.