معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج

چگونه به مقتصدانه‌ترین شکل ممکن یک جشن باشکوه بگیریم؟ قدم اول برنامه‌ریزی برای برگزاری یک دورهمی رؤیایی و در عین حال اقتصادی چیست؟ دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج برای این پرسش‌ها پاسخ‌هایی کاربردی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج

فرض کنید مناسبتی مهم پیش رو دارید؛ مثلاً مراسم عروسی فرزندتان، یا جشن فارغ‌التحصیلی همسرتان، یا اولین سالگرد ازدواجتان؛ اما دست‌وبالتان تنگ است و شرایط مساعدی برای برگزاری یک مراسم بزرگ و باشکوه ندارید. یا فرض کنید رئیستان در محل کار مسئولیت برگزاری یک دورهمی دوستانه با همکاران را در آخر هفته به شما سپرده، اما به شما گفته است که بودجه‌ی شرکت محدودیت دارد. آیا قید برگزاری آن را می‌زنید؟ پیشنهاد دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough) این است که این کار را نکنید و به‌جای آن برنامه‌تان را فشرده کنید و یک مراسم جمع‌وجور و مقتصدانه بگیرید. او در خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج (Frugal living for dummies) راهکارهای عملی سرراستی به شما پیشنهاد می‌کند که بتوانید با آن‌ها یک گردهمایی عالی و به‌یادماندنی برگزار کنید.

خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی روش‌های خلاقانه و کم‌هزینه برای برگزاری یک مراسم مناسبتی مهم هستید، شنیدن این کتاب مختصر و مفید به شما ایده‌های عملی راهگشایی خواهد داد.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج می‌شنویم

ساده‌ترین و مهم‌ترین رمز برای صرفه‌جویی در زمان، تلاش و پول هنگام مهمانی، برنامه‌ریزی از قبل است و بهترین روش برای این کار، طراحی برنامه‌ی مهمانی است. دفترچه‌ی کوچکی تهیه کنید که بتوانید از آن برای نوشتن جزئیات کوچک و بزرگ مهمانی استفاده کنید. این دفترچه به شما کمک می‌کند که مطابق با بودجه‌ی ازپیش تعیین‌شده عمل کنید. اگر راجع به زمان مراسم آگاهی کافی دارید، سعی کنید حداقل از یک ماه قبل این دفترچه را آماده کنید. دفترچه‌ی برنامه‌ریزی را می‌توان برای دوره‌های معمولی هم درست کرد تا اطمینان حاصل کنید که هیچ‌یک از جزئیات مهم را فراموش نکرده‌اید و فقط باید در چارچوب زمانی لازم اقدام کنید. از تقسیم‌کننده‌ی مخصوص صفحات استفاده کنید تا صفحات دفترچه به شش بخش تقسیم شود: اصول اولیه یعنی تاریخ، زمان و محل، بودجه، لیست میهمانان، صورت غذا، لیست تدارکات و دکوراسیون.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
دورهمی کم‌خرج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج

مریم تنگستانی
۱۴۰۱/۷/۱۴
راستش اصلا نپسندیدم، مطالب بسیار سطحی و ابتدایی بود، نباید میخریدم!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دورهمی کم خرج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.