معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

هزینه‌ها و گرانی‌ها فکر سفر را از سرتان انداخته است؟ شاید وقتش رسیده باشد که در استراتژی‌های مسافرت خود تجدید نظر کنید. در خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ پیشنهادهایی برای شما ارائه شده است. شایان ساکی گردآوری و ترجمه‌ی این مقالات را بر عهده داشته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

تابه‌حال به ترکیب اتباعی «سفرمفر» فکر کرده‌اید؟ سفر برای بسیاری از ما حکم مفرّی از زندگی یکنواخت و فشارهای فردی و اجتماعی زندگی را دارد. ما از خود و چالش‌های زندگی‌مان به سفر فرار می‌کنیم و به جاده‌ها و سرزمین‌های غریبه پناه می‌بریم. سفر برای بسیاری از ما مانند تراپی عمل می‌کند. اما گاهی فکر هزینه‌های گزاف ما را حتی از خیال‌پردازی برای سفر هم منصرف می‌کند. شایان ساکی در مطالبی که از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است، راهکارهایی در راستای صرفه‌جویی در مخارج سفر در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیدا کردن مرز تعادل برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خودْ هنری است که آراستگی به آن نیازمند تلاش و کوشش بسیار است. مخارج سفر نه باید آنقدر بالا باشد که در مخیله هم نگنجد، و آنقدر پایین که ذات رفاهی سفر را از بین ببرد. راهکارهای این خلاصه کتاب تنها برای کسانی نیست که در دهک‌های پایین‌تر جامعه زندگی می‌کنند. بلکه ثروتمندان نیز می‌توانند با اتخاذ این رویکرد نسبت به سفرهایشان در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

کاهش هزینه‌های سفر الزاماً به این معنا نیست که از لذت و تفریح خود کم کنید. بلکه به معنای حذف مخارج غیرضروری سفر شماست. شما حتی می‌توانید مخارج غیرضروری سفرتان را با هزینه‌های ضروری‌تر جایگزین کنید. برای مثال می‌توانید به‌جای اقامت در یک هتل مجلل، یک هاستل ارزان‌قیمت را برای اسکان خود انتخاب کنید و در عوض به دیدن اماکن توریستی و گردشگری بیشتری بروید و یا در رستوران‌های مقصد سفر خود، غذاهای محلی را امتحان کنید.

این خلاصه کتاب به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اهل سفر هستید، شنیدن این خلاصه کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ می‌شنویم

سفر به مقاصد گردشگری: اگر قصد سفر به کشورهای پرتردد را دارید حتماً از قبل یک فضای مناسب برای اقامتتان رزرو کنید. به هیچ عنوان بدون یک محل اقامت به کشور یا شهر توریستی سفر نکنید. چرا که به احتمال زیاد نه‌تنها ممکن است بالاجبار هزینه‌ی بیشتری برای خانه یا هتل دریافت کنید، بلکه حتی این امکان وجود دارد که نتوانید یک فضای خالی برای اقامت پیدا کنید.

از دیگر مواردی که باید هنگام سفر به شهرهای توریستی بدانید این استکه معمولاً مراکز شهر یا هتل‌هایی که به این اماکن مشهور نزدیک‌ترند، قیمت به‌مراتب بالاتری دارند. سعی کنید در حاشیه‌ی شهر سکونت داشته باشید. البته به هزینه‌ی حمل‌ونقل نیز دقت کنید. مطمئناً پرداخت یک مبلغ گزاف برای هر بار رفت‌وآمد چیزی نیست که به آن علاقه‌مند باشید. در ادامه‌ی این مقاله به‌تفصیل راجع به حمل‌ونقل ارزان در سفر خواهیم پرداخت.

در زمان سفر خانه‌ی خود را در اختیار مسافران بگذارید. اگر در یک منطقه‌ی خوب و توریستی کشور ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید به اجاره دادن خانه به مسافرانی که قصد سفر به شهر شما را دارند فکر کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟
نویسنده
مترجمشایان ساکی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه هزینه‌های سفرمان را کاهش دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.