معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان: چطور با طرز فکر نامحدود زندگی‌تان را متحول کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان: چطور با طرز فکر نامحدود زندگی‌تان را متحول کنید
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان: چطور با طرز فکر نامحدود زندگی‌تان را متحول کنید

هیچ خبر دارید که مشغول یک بازی بی‌نهایت هستید؟ خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان نوشته‌ی نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، سایمون سینک، به شما نشان می‌دهد چگونه در بازی بی‌نهایتِ کسب‌وکارها که گویی هیچ برنده‌ای ندارد، به پیروزی برسید. اثری جسورانه برای رهبری در دنیای همیشه در حال تغییر امروز.

درباره خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان:

آیا بازی‌ای را که به آن مشغول هستید، بلدید؟ سایمون سینک ‌(Simon Sinek) در کتاب صوتی بازی بی‌پایان (The Infinite Game) همراه شماست تا ذهنیتی نامحدود پیدا کنید، به بازبینی دیدگاه‌تان درباره‌ی نحوه‌ی کارکرد سازمان‌ها بپردازید و به موفقیت برسید...

هر بازی در یکی از این دو گروه جای می‌گیرد: محدود یا نامحدود. در بازی‌های محدود‌تر همچون فوتبال، قوانین ثابت هستند، نقطه شروع و پایان مشخص است و برنده و بازنده به آسانی توسط دیگران تشخیص داده می‌شود. در بازی‌های بی‌پایان که تجارت و سیاست و حتی خود زندگی مثال خوبی از آن‌ است، بازیکنان می‌آیند و می‌روند؛ نه نقطه‌ی شروع مشخصی هست و نه نقطه‌ی پایانی وجود دارد. برای چنین بازی‌ای نمی‌شود برنده یا بازنده تعیین کرد و قوانین قابل تغییر هستند.

نگارنده‌ی اثر بیان می‌کند که بسیاری از چالش‌ها و کشمکش‌هایی که کسب‌وکارها با آن روبه‌رو می‌شوند، تنها به این دلیل وجود دارند که رهبران آن‌ها قاعده‌ی این بازی را بلد نیستند و با ذهنیتی محدود در یک بازی بی‌نهایت بازی می‌کنند و بنابراین در نوآوری، بالا بردن روحیه‌ و در نهایت عملکرد عقب می‌مانند.

گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان به رهبران کمک می‌کند که طرز فکر بی‌نهایت را یاد بگیرند و در نتیجه سازمان‌هایی قدرتمندتر و نوآورتر پدید آورند. این‌گونه مدیران انعطاف‌پذیری لازم را برای پیشرفت در دنیای دائماً در حال تغییر دارند و در نهایت آن‌ها هستند که ما را به سمت آینده هدایت می‌کنند. چرا که طرز فکر بی‌پایان باعث می‌شود از رقبایشان پیشی بگیرند.

این اثر اولین بار در سال 2019 منتشر شد و از آن زمان از جمله برترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه‌ی مدیریت و رهبری محسوب می‌شود. گفتنی‌ست این کتاب اولین اثر در ایران است که هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی چاپی آن در سراسر جهان منتشر شده است. این کتاب شنیدنی به شما می‌آموزد که از مسیر غیر قابل‌ پیش‌بینی و و اغلب آشفته‌ی بازار برای خود چشم‌اندازی کارا ترسیم کنید. مثال‌های متنوع سایمون سینک نشان می‌دهد چگونه می‌توان رقبا را از میدان به در کرد. با تفکر بی‌پایان می‌توانید از پس هر طوفانی برآیید.

خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال موفقیت در کسب‌وکار و یادگیری مهارت‌های رهبری هستید، خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان به شما پیشنهاد می‌شود.

با سایمون سینک بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده، سخنران انگیزشی و مشاور سازمانی‌ست و در دانشگاه کلمبیا مشغول فعالیت است. سایمون سینک از پرفروش‌ترین نویسندگان اقتصاد و مدیریت است و اغلب آثارش، از جمله کتاب «با چرا شروع کنید: رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش می‌شوند» در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «با یک چرا شروع کن و رهبران آخر از همه غذا می‌خورند» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان می‌شنویم:

توی بازی بی‌نهایت ارزش واقعی سازمان رو نمی‌شه براساس معیارهای ثابت سنجید. بلکه باید اون رو با تمایل سایرین برای کمک به اون اندازه‌گیری کرد. البته این کمک رو نمی‌شه بر اساس معیارهای کنونی اندازه‌گیری کرد. بلکه باید برای رسیدن به کامیابی باید در بلند مدت در نظر گرفته شن.

شرکت‌هایی که رهبرانشون طرز فکر نامحدودی دارند معمولاً رکورد سودآوری و کسب درآمد رو می‌شکنند. یکی از مهم‌ترین نتایج داشتن طرز فکر نامحدود اینه که میزان اشتیاق، نوآوری و همکاری بین اعضای شرکت دوچندان می‌شه و این موضوع حتی در دورانم بی‌ثباتی هم به قوت خودش باقی خواهد موند. شرکت‌هایی که رهبران و کارمنداش از تفکر نامحدود برخوردارند، هر بحران رو فرصتی برای پیشرفت در نظر می‌گیرند و به استقبال خطرها می‌رن. به طور کلی عواید بازی برای یک تفکر نامحدود بسیار زیاده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: بازی‌های محدود و بازی‌های نامحدود
11 دقیقه
فصل دوم: هدف آرمانی
12 دقیقه
فصل سوم: هدف، غیر هدف
8 دقیقه
فصل چهارم: نگهبان هدف
13 دقیقه
فصل پنجم: مسئولیت کسب و کار؛ بازبینی شده
9 دقیقه
فصل ششم: اراده و منابع
9 دقیقه
فصل هفتم: تیم‌های مبتنی بر اعتماد
12 دقیقه
فصل هشتم: زوال اخلاقی
4 دقیقه
فصل نهم: رقیب ارزشمند
5 دقیقه
فصل دهم: انعطاف‌پذیری وجودی
9 دقیقه
فصل یازدهم: شجاعت رهبری کردن
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان: چطور با طرز فکر نامحدود زندگی‌تان را متحول کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان

moradi morteza
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این کتاب دیدگاهی نوگرایانه نسبت به مسئله زندگی و کسب و کار ارائه می‌دهد. سایمون سینک در این کتاب می‌گوید، کسب و کار یک بازی محدود نیست که روزی شروع شود و روزی به پایان برسد. کسب و کار و زندگی، یک بازی نامحدود است که ما باید به فکر رشد مداوم و زنده نگه داشتن آن باشیم. رشد مداوم در واقع باعث خدمت به بیشتر مردم و در نهایت سودآوری بیشتر می‌شود. و اگر در زندگی واقعی خود چنین نگرشی به هر کاری
داشته باشیم قطعا میتوانیم موفق باشیم و همزمان به سایر همنوعان خود با توجه به فعالیت مورد نظر آورده‌ای داشته باشیم
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۶/۳۱
این کتاب معنی شغل‌های پایان پذیر و دلایل پایان و شغل‌های نامحدود و پایان ناپذیر میپردازد و تمام خطر‌ها و نکات قابل توجه را بیان می‌کند مثال‌ها به زندگی امروز نزدیک است و قابل استناد
. .
۱۴۰۱/۷/۵
تمامن صحبت‌های کلیشه، بی محتوا و بدون پشتوانه، شنیدن بیشتر از مقدمه تلف کردن وقته
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بازی بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.