معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت
قیمت:
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

کتاب‌های فراوان و متنوعی در مورد خلاقیت نوشته و منتشر شده‌اند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت فهرست مهمی از بهترین کتاب‌هایی را که باید برای تمرین و پرورش خلاقیت بخوانیم ارائه می‌دهد. تمایل به تفکر خلاق روزبه‌روز در کسب‌وکارها افزایش می‌یابد و این کتاب‌ها راهکارهای عملی بسیار مفیدی را پیش پای خوانندگان می‌گذارند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

بررسی روش‌های تفکر خلاق و آشنایی با تجربیات افراد مختلف در بهبود میزان خلاقیت فردی و جمعی در کسب‌وکارها یکی از مناسب‌ترین راه‌های شعله‌ور کردن جرقه‌ی خلاقیت است. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت، که یکی از فصل‌های کتاب تفکر خلاق (Creative thinking for Dummies) است ما را با بهترین چیزهایی که می‌توانیم در مورد خلاقیت بخوانیم آشنا می‌کند.

کتاب‌هایی که دیوید کاکس در خلاصه کتاب ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت معرفی می‌کند هرکدام خلاقیت را از منظری خاص مورد بررسی قرار داده‌اند. این تنوع باعث می‌شود افراد با نیازها و نگاه‌های متفاوت بتوانند منابع مناسبی را برای مطالعه‌ی بیشتر در مورد ذهن خلاق پیدا کنند. آرتور کستلر (Arthur Koestler)، گای کلاکستون (Guy Claxton)، دیوید هاکنی (David Hockney)، تونی بوزان (Tony Buzan)، مایکل میچالکو (Michael Michalko)، ند هرمان (Ned Herrmann)، مالکوم گلادول (Malcolm Gladwell)، مایکل گلب (Michael Gelb)، رابرت دیلتز (Robert Dilts)، ادوارد دوبونو (Edward de Bono) و تام کلی (Tom Kelley) تعدادی از نویسندگانی هستند که کتاب‌های آن‌ها در این اثر مورد بررسی قرار گرفته و شرح داده می‌شود.

توجه دیوید کاکس به نویسندگان و متخصصان حوزه‌ی خلاقیت نشان می‌دهد که خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت همه‌ی منابع مهم و مورد نیاز برای حرکت در مسیر خلاقیت را در اختیار ما گذاشته است. مرحله‌ی بعد قدم زدن در این مسیر و عمل به راه‌کارهایی است که هرکدام از این نویسندگان پیشنهاد داده‌اند. بسیاری از این نویسندگان کتاب‌هایی مانند «خودباوری در خلاقیت»، «چگونه مانند لئوناردو داوینچی فکر کنیم» و «داستان موفقیت»، از افراد خلاقی به‌شمار می‌روند که تأثیر شگرفی بر زندگی دیگران گذاشته‌اند. مطالعه‌ی این کتاب‌ها و آشنایی با نویسندگانی ازاین‌دست برای درک درست فرایندهای نوآورانه ضرورت دارد.

در خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت آثاری با زمان انتشار متفاوت کنار هم قرار گرفته‌اند. این‌گونه می‌توان تغییرات نگاه به خلاقیت و راه‌کارهای متفاوت برای داشتن تفکر خلاق در دوره‌های مختلف را نیز مشاهده کرد. هر دوره و شرایطی، خلاقیت‌های مختص به خود را دارد، بنابراین تنها با استفاده‌ای خلاقانه از تجربیات و راه‌کارهای دیگران است که می‌توان دست به نوآوری‌های تأثیرگذار در زندگی شخصی و کاری زد.

انتشارات آوند دانش به‌عنوان ناشر رسمی مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران، خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت را که بخشی از مجموعه کتاب‌های دامیز است با ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. این خلاصه کتاب صوتی با صدای محمدرضا علی اکبری توسط استودیو نوار تهیه و تولید شده است.

درباره مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه‌ کتاب‌های دامیز (For Dummies) کتاب‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی هستند که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارند. در این مجموعه کتاب‌ها مسائل متنوع با زبانی ساده و قابل‌فهم به‌نوعی توضیح داده می‌شود که بتواند هم افراد مبتدی و هم متخصص را با خود همراه کند. کتاب‌های بسیاری از این مجموعه به فارسی ترجمه شده‌اند. مجوز انحصاری انتشار این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. کتاب‌های «ابر غذاها»، «پرورش خشم»، «زندگی کم‌خرج» و «قدرت اراده» بخشی از کتاب‌های این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دوست دارند مطالعه‌ی بیشتری درزمینه‌ی خلاقیت داشته باشند و با نظریات و نگاه‌های مختلف در این زمینه آشنا شوند از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس در زمینه‌های هنرهای زیبا و روانشناسی تحصیل کرده است. او با تخصص در این زمینه‌های متنوع هنری و نظری به‌عنوان مشاور آژانس‌های تبلیغاتی تجربه‌ی موفقی در دنیای تجارت کسب کرد و سپس رو به تدریس این تجربیات آورد. تمرکز او بر راه‌کارهای ایجاد کسب‌وکار خلاق، شیوه‌های مدیریتی نوآورانه و افزایش خلاقیت کارکنان او را به سخنران و نویسنده‌ای موردتوجه تبدیل کرده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت می‌شنویم

کتاب‌های بسیاری درباره‌ی خلاقیت و فرایند تفکر خلاقانه وجود دارد. از میان آن‌ها کتاب اسباب‌بازی‌های تفکر مایکل میکالکو بهترین منبع راهنمایی‌ها و ابزارها و روش‌های خلاقیت به شمار می‌آید. او از ساختارهای سرگرم‌کننده‌ای استفاده می‌کند که در آن هر روش به‌وضوح و با استفاده از پندارهای بصری، معماها و مثال‌های واقعی توضیح داده می‌شود.

اسباب‌بازی‌های تفکر سه بخش دارد. بخش اول چندین راه آسان ولی مؤثر را برای شروع و توسعه تفکر خلاق ارائه می‌دهد. بیشتر این روش‌ها از بخش‌هایی از مدل اسکمپر است. بخش دوم بر توسعه قدرت ذهن ناخودآگاه تمرکز می‌کند. عنوان نامعمول سومین بخش روح کوینونیاست. کوینونیا اصطلاح یونان باستان در مورد رفاقت است و درباره‌ی اینکه مکالمات گروهی و شبکه‌شدن بخش‌های مهمی از فرایند خلاقیت‌اند بحث می‌کند. داشتن این کتاب به‌عنوان یک مرجع و محرکی برای تفکر خلاق لازم است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
21 دقیقه
ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.