معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای: چطور مدیری موفق و تاثیرگذار باشید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای: چطور مدیری موفق و تاثیرگذار باشید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای: چطور مدیری موفق و تاثیرگذار باشید

خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای نوشتهٔ اسپنسر جانسون و کن بلانچارد، با روایت داستانی جذاب و آموزنده مهم‌ترین اصول مدیریت و رهبری را با شما در میان می‌گذارد. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید چگونه به بهترین نحو از روش‌های نوین هدایت کارکنان استفاده نمایید و در کسب‌وکارتان پیشرفت کنید. این کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز بعد از انتشار، بیش از 13 میلیون نسخه به فروش رفته و به 37 زبان دنیا ترجمه شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای:

یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت در هر کسب‌وکاری مدیریت و رهبری است. داشتن توانایی در کنترل خود و کارمندانی که برایت کار می‌کنند، نشان‌دهنده این است که شما یک مدیر توانمند و برجسته هستید. اما در برخی مواقع پیش می‌آید که مدیران حرفه‌ای در کار خود با مشکل مواجه می‌شوند و نمی‌توانند بهره‌وری سازمان خود را افزایش دهند. در این مواقع باید چه کنند؟

داستان کتاب مدیر یک دقیقه‌ای (The One Minute Manager) از اینجا شروع می‌شود که یک جوان باهوش که دوست دارد روزی مدیریت را تجربه کند، برای یادگرفتن اصول اصلی کار، به دنبال فردی باتجربه در این زمینه است. او دوست دارد با کسی مشورت کند که با مبانی نظری مدیریت و رهبری آشنایی داشته باشد. همچنین در این حوزه سابقهٔ فعالیت نیز داشته باشد. تا اینکه با شنیدن تعریف یک مدیر خاص تصمیم می‌گیرد نزد او برود و از او چیزهایی بیاموزد.

کتاب حاضر شامل آموزه‌های فوق‌العاده‌ای درباره مدیریت می‌شود که بیش از هر چیز برای مدیران، دارای نکات سودمند و کاربردی فراوانی است. با شنیدن این کتاب به این نکتهٔ مهم پی می‌برید که در این دنیای مدرن و پرهیاهوی امروزی، مدیر یک سازمان دقیقاً چطور باید بتواند بهترین تصمیم را در کمترین زمان ممکن بگیرد.

اسپنسر جانسون به همراه کن بلانچارد در کتاب مدیر یک دقیقه‌ای با ارائه‌ی راهکارهای ارزشمندی، به مدیران سازمان‌ها و رهبران کمک می‌کنند که کارشان را به‌درستی انجام دهند و به همهٔ کارمندان خود به‌عنوان منابع آگاهی و دانایی شرکت نگاه کنند. کتاب حاضر تابه‌حال به میلیون‌ها نفر کمک کرده که زندگی حرفه‌ای و شخصی موفق‌تری داشته باشند.

این فایل صوتی همچنین مطالعات متعددی را در زمینه پزشکی و علوم رفتاری ارائه می‌دهد که به‌روشنی توضیح می‌دهند که چرا این روش‌های به‌ظاهر ساده برای افراد زیادی به‌خوبی جواب داده است. تمامی مدیران و افرادی که قصد دارند با شیوه‌های جدید مدیریت آشنا شوند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب درخشان استفاده کنند.

خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای مناسب چه کسانی است؟

آن دسته از کسانی که قصد دارند با جدیدترین اصول مدیریتی آشنا شوند و در کسب‌وکار خود موفقیت زیادی به همراه داشته باشند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب استفاده کنند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته شهرت اصلی خود را به دلیل انتشار کتاب پرفروش «چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد» به دست آورد. او یکی از نویسندگان پرفروشی است که نامش همیشه در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز دیده می‌شود. نوشته‌ها و مقالات اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) در رسانه‌ها و نشریات مهمی مثل آسوشیتدپرس، بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، فورچون، نیویورک‌تایمز، نمایش امروز، مجله تایم، یو اس‌ای تودی و یونایتدپرس اینترنشنال دیده شده و توانسته توجه آن‌ها را به خود جلب کند.

از دیگر آثار مهم و مشهور جانسون می‌توان به «قله‌ها و دره‌ها»، «یک دقیقه برای خودم»، «فروشنده یک دقیقه‌ای»، «مادر یک دقیقه‌ای» و «پدر یک دقیقه‌ای» اشاره کرد.

کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard) نیز یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حیطه‌ی رهبری و مدیریت است. او آثار بسیاری در این زمینه نگاشته و به انتشار رسانده است. سبک ساده‌ و بی‌تکلف نوشته‌های بلانچارد او را بدل به نویسنده‌ای محبوب در میان دوست‌داران علوم مدیریتی کرده است. همچنین تحصیلات آکادمیک بلانچارد در دو رشته‌ی فلسفه و جامعه‌شناسی بوده است.

از کتاب‌های مهم بلانچارد می‌توان به مواردی همچون «عذرخواهی یک دقیقه‌ای»، «کمک به مردم برای برنده شدن در کار»، «گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای»، «چه کسی تغییر را کشت» و«شیوه نهنگ» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای می‌شنویم:

مرد جوون به سمت طبقهٔ دوم رفت و همینطور که در فکر بود به دفتر آقای «لوی» رسید. وقتی اون رو دید باز هم متعجب شد. چراکه برعکس آقای «تورنل» اون بسیار جوان و سرزنده بود.

آقای لوی به مرد جوون گفت: «می‌بینم که به ملاقات پیرمرد رفته بودی. اون کارش درسته و یه آدم حسابی درجه یکه. درسته؟»
مرد جوون گفت: «بله فکر کنم همینطوره که شما میگین.»
لوی پرسید: «پیرمرد با تو درمورد مدیر یک دقیقه‌ای شدن صحبت کرد؟»
- «آره ولی به نظرم نمی‌تونه حقیقت داشته باشه.»
مرد جوون به دنبال این بود که پاسخ متفاوتی از لوی دریافت کنه. اما اونم گفت که این موضوع حقیقت داره و باید اون رو بپذیره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: کندوکاو
7 دقیقه
فصل دوم: راز شمارهٔ یک
10 دقیقه
فصل سوم: راز شمارهٔ دوم
11 دقیقه
فصل چهارم: راز شمارهٔ سوم
15 دقیقه
فصل پنجم: اهمیت اهداف یک دقیقه‌ای
7 دقیقه
فصل ششم: مدیر یک دقیقه‌ای جدید
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای: چطور مدیری موفق و تاثیرگذار باشید
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۳/۲
راوی فوق العاده بود، از همه مهم تر خود کتاب، چالش‌ها، مدیر یک دقیقه‌ای و توصیف زندگی نامه و شیوه اجرای مدیر یک دقیقه ای، خلاصه: هدف گذاری کنید برای تصمیم‌ها در سازمانتان، هر هدفی به فردی بدهید سپس در اجرا بررسی کنید افرادی که به درستی کارشان را انجام میدهند پاداش دهید و افرادی که درست کار نمیکنند را توبیخ کنید
سید خلیل موسوی
۱۴۰۲/۹/۲۵
سلام
دیدگاه خوبی در مورد مدیریت ارائه میکنه. البته اجرای اون مستلزم داشتن یک تیم با درک و شعور اجتماعی بالاست که در ایران کمتر میتونیم داشته باشیم. مثلا شما وقتی برای یک نیروی کار خوب، ارزش قائل میشید، دچار توهم میشه و مشکلات شروع میشه.
مجموعا متن خوبی بود
محمدعبداللهی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
به سبک خاصی از مدیریت میپردازه که به نظر من تا حد زیادی کارساز هست و میتونه یک دیدگاه جدید یا انحرافی مثبت برای نیل به احداف ایجاد کنه. به صورت تقریبا یک داستان بیان شده و به نظرم خوندن خلاصه این کتاب سودمندتر هست.
Parvin sa
۱۴۰۱/۶/۳
میکرو کتاب‌ها خیلی موثرند مخصوصاً برای افرادی که محدودیت زمانی دارند ولی هر دفعه که یه میکروکتاب میخرم تبلیغات سبکتو واقعاً رو اعصابه هیج جوری هم نمیشه کامل حذفش کرد دوباره دانلود میشه😔
اسما رضوی
۱۴۰۲/۲/۱۷
کتاب خوبی بود به نظر من گوش دادن این کتاب صرفا باعث موفقیت در ندریت نیست بلکه باید روش‌ها و نکات رو به کار برد. روش پاداش و تنبیه از بهترین روش‌ها در هر مدریتی محسوب میشه
رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
به نظر در محیط‌های کاری ایران نتوانیم این روش مدیریت رو پیاده سازی کنیم چون عادت به کار تیمی و ارتقای سطح دانش جمعی در ما نهادینه نشده و از اینرو با این سیستم فاصله داریم.
نوشین فیروزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
من دوست نداشتم کتابهایی مثل باشگاه پنج صبحی‌ها و این کتاب که داستان گونه روایت میشه حوصله ندارم ادامش بدم و اعصابم خورد میشه احساس میکنم وقتم تلف میشه
Hassan Karimi
۱۴۰۲/۴/۲۳
بسیار کوتاه و خلاصه در عین حال عالی بود؛
همین چند نکته برای یک مدیریت درست و با کیفیت کفایت میده، بهترین شروع برای مدیریت 🤌🏻👍👍
farzad
۱۴۰۲/۱/۱۱
متن کتاب بسیار عالی بود و گوینده هم صداش خسته کننده نبود لطفا کتابهای بیشتری را بصورت خلاصه صوتی بگذارید
Sara asadi
۱۴۰۲/۸/۲۸
به عنوان کتابی که در یک ساعت میشه خواند کتاب خوبی هست و یک نگاه مفیدی درباره مدیریت میدهد
محمد عسکری
۱۴۰۱/۹/۲۲
تا اینجا که خواندم خوبه دید من باز شد کاش همه مدیران این کتاب را در قفسه اطرافشان داشته باشند
سام سپهری
۱۴۰۱/۷/۹
به صورت داستان وار اصول مدیریت را توضیح می‌دهد. خواندن کتاب را به دوستان پیشنهاد میکنم.
م ظ
۱۴۰۱/۶/۴
در کل بد نبود ولی خیلی واضح و روشن نبود، شاید به خاطر خلاصه بودن کتاب این مسئله پیش امده
محمدرضا مرادی
۱۴۰۲/۶/۱۶
واقعا خوبه و آگاه کنندگی چه خوبه که همچین کتاب‌های رو مردم مطالعه کنند
افشین
۱۴۰۱/۹/۱۰
عالی بود و خیلی کمکم کرد تا در مدیریت کار هام بهتر تصمیم بگیرم
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.