معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر
قیمت:
۴۰۰۰ 2800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر

دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر، به شما آموزش می‌دهد که چگونه دانش و سواد مالی خود را افزایش دهید و هزینه‌های اضافی زندگی‌تان را مدیریت کنید. گفتنی‌ست این اثر برگرفته از کتاب زندگی کم خرج از همین نویسنده است که جزء سری کتاب‌های دامیز به شمار می‌رود.

درباره خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر

آیا هزینه‌های بالای زندگی تمام لذت‌های ریز و درشت را از شما دریغ کرده است؟ آیا از کار کردن مداوم خسته شده‌اید و فکر می‌کنید هیچگاه قرار نیست دخل و خرج‌تان به همدیگر بخورد؟

میکروکتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر به شما کمک می‌کند تا راهکاری مفید و راحت را جایگزین این شرایط کنید، بدون آنکه از چیزی که می‌خواهید دست بکشید و حسرت‌ به دلتان بنشیند. درواقع دبورا تیلور هاف با آموزه‌های مفید خود به شما نشان می‌دهد که می‌توانید با وجود انواع قبوض، هزینه‌های سرسام‌آور پزشکی و بدهی‌های بانکی و ... در حد توان خود خرج کنید و حسابی از زندگی‌تان لذت ببرید.

خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این میکروکتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا سروسامانی به درآمدها، خرج‌ها و امور مالی زندگی‌تان بدهید. بنابراین، هر فردی می‌تواند مخاطب این اثر کاربردی باشد.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف (Deborah‬ Taylor Hough)، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود، با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت؛ زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر می‌شنویم

اگر یکی از زن و شوهر ولخرج و دیگری فردی بالغ و خسیسی باشد، یافتن زمینه‌های مشترک مالی مشکل خواهد بود. اگر زن و شوهر هر دو اهداف مالی مشترکی را دنبال کنند، ولو سبک‌های مالی متفاوتی داسته باشند زندگی کم‌خرج راحت‌ترین انتخاب برای زندگی خواهد بود. اگر هر دو می‌خواهند پول پس‌انداز کنند و از زیر بار بدهی‌ها بیرون بیایند، باید به اندازه درآمد خود پول خرج کنند تا به اهداف بلندمدت متقابل خود دست یابند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
43 دقیقه
پرداختن به مسائل اساسی
37 دقیقه
همه افراد خانواده یک جبهه مقتصد
23 دقیقه
صاف کردن بدهی و تهیه بودجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ 2800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر

رسول صادقی‌پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کتابراه در همه دسته‌ها کتاب به تعداد دلخواه دارد
اگر از امکان کتابراه کوتاهی کنیم نشانه کوتاهی عقل است
سجاد وظیفه دوست
۱۴۰۲/۸/۲۷
یک کتابیه به شما روشای درست خرج‌کردن یاد میده
میشه گفت سیاست‌های مالی تون رو خوب میکنه
رضا عرب
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کوتاه و مختصر باعث شد در زندگی من تاثیر به سزایی بگذارد
رامین برموده
۱۴۰۲/۲/۱۴
محتوای کتابش مفید بود اما صدای گوینده یجوری بد میخوند
عاطفه علوی فر
۱۴۰۲/۲/۱۵
عالی بود واقعا من تونستم ازش کمک بگیریم
ramz
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
در یک کلمه قابل توصیف هست، مسخره
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خرج کمتر، زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.