معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت

راس هنبری و رایان دیس در خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت، روش‌های تولیدمحتوای مناسب برای پلتفرم‌های مختلف را توضیح می‌دهند و به مخاطب کمک می‌کنند تا بداند چه محتوایی باعث جذب مشتری و افزایش آگاهی از برند می‌شود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت

امروزه با رونق گرفتن استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، شکل و شیوه‌ی بازاریابی و فروش تغییر عمده‌ای داشته است. در حال حاضر بازاریابی محتوایی به یکی از ارکان قدرتمند جذب مشتری بدل شده و کسب‌وکارهایی موفق هستند که بتوانند خوراک محتوایی مناسب را برای مخاطبان که مشتریان بالقوه محسوب می‌شوند فراهم کنند. خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت نوشته‌ی راس هنبری (Russ Henneberry) و رایان دیس (Ryan Deiss)، یکی از فصول کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) است که توسط انتشارات آوند دانش به چاپ رسیده و اصول تأمین محتوای تجاری را توضیح می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت، به مخاطب آموزش می‌دهد چطور محتوایی تولید کند که به جذب مخاطب و فروش بینجامد، چطور آگاهی از برند را به کمک محتوا افزایش دهد، برای کمپین‌های بازاریابی برنامه‌ریزی محتوایی انجام دهد و همچنین به او آموزش می‌دهد که روش‌های اصلی انتشار محتوا چیستند و چگونه باید از آن‌ها استفاده کرد.

محتوا، عامل اصلی دیده شدن در بستر اینترنت است. اگر محتوایی در کار نباشد استفاده از اینترنت برای کاربران بی‌معنا می‌شود. کمپین‌های بازاریابی دیجیتال مثل کمپین‌های ایمیل مارکتینگ یا کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی همه حول محور محتوا می‌چرخند. اگر محتوای مناسب ساخته نشود، نتایج جستجوی گوگل اطلاعات مناسبی را نشان نمی‌دهند و مخاطبان چیزی برای دیدن و به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام و توییتر ندارند. محتوای مناسب با ارائه‌ی اطلاعات ارزشمند و رایگان، علاوه بر افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطب، به فروش محصول و خدمات نیز منجر می‌شود. از این رو یادگیری شیوه‌ی درست تأمین محتوا برای کسب‌وکارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت، منبع آموزشی مفیدی در این حوزه محسوب می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت، به قلم رایان دیس و راس هنبری نگاشته شده. سینا عمرانلو مترجم این اثر به زبان فارسی است و سحر بیرانوند گویندگی آن را به عهده داشته. نشر صوتی استودیو نوار مسئول انتشار این خلاصه کتاب صوتی بوده و انتشارات آوند دانش، نسخه‌ی متنی آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز انتشارات‌های گوناگونی، از جمله نسل نواندیش و آوند دانش، به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌ دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این خلاصه کتاب صوتی برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال مناسب خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت می‌شنویم

پست‌های وبلاگ: شاید بتوان گفت وبلاگ‌ها شناخته‌شده‌ترین فرم بازاریابی محتوا و روشی عالی برای افزایش آگاهی است. مثلا شرکت جی کرو با گذاشتن پست‌هایی در وبلاگش با موضوع سبک‌های مو و راهنماهایی برای کامل کردن تیپ، آگاهی مردم درمورد محصولاتش را بالا می‌برد. افراد مشتری بالقوه که این پست‌ها را می‌بینند، جذب می‌شوند و جواب این سوال را که چه بپوشند یا چگونه همیشه مطابق مد باشند پیدا می‌کنند. همچنین این پست‌ها بیان می‌کند که جی کرو محصولاتی دارد که به سختی می‌توان از آن‌ها چشم پوشید.

پست‌های رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک هم در افزایش آگاهی عالی عمل می‌کند. محتوا چه یک پست پینترست بستنی درایزر باشد که لیست طعم‌های بستنی شرکت را آورده و چه توئیت ایربی‌ان‌بی با مضمون 10 تجربه‌ی غذایی عالی در پاریس، اطلاعات باارزشی را رایگان در اختیار می‌گذارد و راه‌حل شرکتشان را بیشتر از دیگران در معرض دید قرار می‌دهد.

اینفوگرافیک: روشی جالب و جذاب برای نمایش اطلاعات است. معمولاً عکس‌هایی بامزه با رنگ‌های مختلف و زیبا دارد و متن را به شکلی نمایش می‌‌دهد که کاربر بتواند آن را مطالعه کند. اینفوگرافیک روشی موثر، آموزنده و سریع برای درک اطلاعات است. مثلا بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، آی‌ام‌دی‌بی، اینفوگرافیکی درباره‌ی بهترین فیلم سال ایجاد می‌کند، یا تشک کاسپر برای خواب بهتر راهنماییتان می‌کند. این نوع محتواها ارزشی که مشتری می‌خواهد به او ارائه می‌کنند و شهرت برند را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
49 دقیقه
بازاریابی محتوایی باکیفیت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بازاریابی محتوایی باکیفیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.