معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن
قیمت:
۴۰۰۰ 2800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن

خرید کردن هم یک هنر است. هنر سبک و سنگین کردن نیازمندی‌ها، اولویت‌بندی وسایل و اقلام مورد نیاز، برنامه‌ریزی برای بودجه‌ی موجود و در نهایت رفتن به فروشگاه. خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن نوشته‌ی دبورا تیلور هاف به شما یاد می‌دهد چگونه در امر خرید کردن به یک هنرمند ماهر تبدیل شوید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن

تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید یک یا دو قلم جنس از پیش تعیین‌شده وارد فروشگاهی شوید ولی به افسون قفسه‌های رنگ‌به‌رنگ دچار شوید و چندین برابر بیشتر از نیازتان خرید کنید و موقع برگشتن از فروشگاه آنقدر کیسه‌هایتان زیاد باشد که نتوانید یک‌نفره آن‌ها را تا خانه ببرید؟ خرید کردن گاهی این‌گونه فریبتان می‌دهد. انگار سبد چرخ‌دار یک نیروی جادویی دارد که در لحظه شما را متقاعد می‌کند: «این را هم نیاز داری؛ برش‌دار.» و بعد مثل یک غول مکنده تک‌تک اقلام را می‌بلعد توی خودش. اقلامی که بعضی‌شان ممکن است مایحتاج روزمره و ماهانه باشند اما خرید بعضی‌شان هیچ ضرورتی ندارند. دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough) در خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن (Frugal living for dummies) به شما یاد می‌دهد که چطور به افسون سبد چرخ‌دار و قفسه‌های رنگی فروشگاه‌ها دچار نشوید و بتوانید با چند راهکار ساده یک خرید معقول و به‌صرفه را تجربه کنید.

خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهکارهای کاربردی و در عین حال ساده‌ای می‌گردید که بتوانید فرایند خرید کردنتان را مدیریت کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را از دست ندهید.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن می‌شنویم

قفسه‌ها را از بالا به پایین بررسی کنید. بهترین کالا را با بهترین قیمت در درون قفسه‌ها بیابید. شما هم مانند دیگران اول چیزی را که جلوی چشمتان است می‌بینید. به همین دلیل کارشناسان بازاریابی فروشگاه‌ها که در رفتارشناسی انسان‌ها هم خبره هستند، به تمایلات دیداری ما توجه دارند، و بر همین اساس برای چیدن قفسه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر می‌خواهید در سوپرمارکت‌ها یا بازارها کالاهایی با بهترین قیمت را از درون قفسه‌ها پیدا کنید، از بالا به پایین قفسه‌ها را خوب نگاه کنید و حتی خم شوید و انتهای قفسه‌ی آخر را با دقت بررسی کنید. کالاهای مارک‌دار و با قیمت بالاتر و زیباتر را در معرض دید ما می‌گذارند و کالاهای ارزان‌تر، بی‌نام‌ونشان‌تر و عادی‌تر را جاهایی دور از دسترس قرار می‌دهند.

استفاده از بن و برگه‌های تخفیف: دنیای امروز پر از بن و برگه‌های تخفیف است. ممکن است افراد عاشق این روش برای پس‌انداز پول باشند یا آن را سخت تلقی کنند. شاید شما با این بن‌ها و افرادی که بیشتر خرید خود را با این دسته از بن‌ها انجام می‌دهند آشنا یاشید. حتی اگر نخواهم تمام وقتم را در صف گرفتن چنین کالاهایی بگذارنم، باید همیشه در صحنه حضور داشته باشم تا از کالاهای تخفیف‌دار و کالاهای بنی که ارزش در صف ایستادن را دارند، آگاه شوم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
55 دقیقه
هنر خرید کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ 2800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن

فرزانه فتاحی
۱۴۰۱/۸/۱۶
کتاب بدی نیست، به نظرم همه رو میدونستم ولی اون لحظه چطور خودمون رو کنترل کنیم یا یه راهکار خوب وخاص ارائه نداده که خیلی کاربردی باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هنر خرید کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.