معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟ نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از الیزابت لایل است که در آن راهکارهای سودمندی در جهت بهبود مهارت‌های مدیریتی به علاقه‌مندان ارائه شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم:

امروزه، بیشتر روانشناسان و متخصصین بر این باورند که احاطه پیدا کردن بر توانایی‌های رهبری و مدیریتی مستلزم تلاش و ممارست فراوان است و صرف برخورداری از برخی ویژگی‌های ذاتی در این زمینه، نتیجه‌ی قابل توجهی در بر ندارد. الیزابت لایل (Elizabeth Lyle) در خلاصه کتاب چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟ (How to break bad management habits) بر این باور صحه می‌گذارد.

او در این اثر که به واقع ترجمه‌ی یکی از تدتاک‌های اوست، معایب نظام مدیریتی‌ای را که تاکنون بر بیشتر نهادها حاکم بوده برشمرده، و خط مشی‌های مدیریتی جدیدی عرضه می‌کند.

تکیه‌ی بحث او در این اثر بر اهمیت چگونگی رابطه‌ی میان مدیران ارشد و مدیران میانی‌‌ست. او همچنین، در بخش مهمی از گفته‌های خود، به موضوع «پرورش مدیران آینده» پرداخته است؛ بحثی که قطعاً برای مدیران پیشکسوت جذابیت‌هایی خاص و ویژه خواهد داشت...

خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به تمام علاقه‌مندان به مباحث مدیریتی پیشنهاد می‌کنیم.

با الیزابت لایل بیشتر آشنا شویم:

او تاکنون به رهبران بسیاری از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان کمک کرده تا درباره ارزشمندترین دارایی‌شان، یعنی افراد و استعدادهایشان، متفاوت فکر کنند. لایل پیشگام رویکردهایی است که رهبران را قادر می‌سازد تا نحوه ارتباط، سرمایه‌گذاری، رشد و به کارگیری این دارایی مهم را برای گشودن امکانات استراتژیک و فراهم آوردن پتانسیل رقابتی تغییر دهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم می‌شنویم:

باید با تعدادی از اصطلاح‌ها شروع کنیم که خیلی هم پارادوکس دارن. بهترین شیوه‌های یادگیری، وقتی که سرکاریم اتفاق می‌افته. نه در کلاس درس و نه با حوزه‌های الکترونیکی. برای ایجاد یادگیری، وقتی سرکاریم، باید روی دو چیز تمرکز کنیم. یکی الگوهای نقشی، و اون یکی هم محیط کار. همونطور که قبلاً هم درباره‌ش حرف زدیم، الگوهای نقشیمون الان توی کمپ اصلاح رفتارن و محیط کاریمون هم به طور بی‌سابقه‌ای، همه چیزش قطع شده. داریم به طور سیستماتیک همه چیزو تغییر می‌دیم. اینکه چطوری سازمان‌ها کار کنن. اما روی‌ هم رفته، هنوز بر اساس معیارهای قدیمی رفتار رو می‌سنجیم و براش پاداش تعیین می‌کنیم. از طرفی، تغییر این سیستم‌ها خیلی زمان‌بره. پس اگه بتونیم روی الگوهامون یا روی خود سیستم حساب کنیم، دیگه به جان مربوط می‌شه که دلش برای پنجره‌ی رشد انتقادیمون تنگ می‌شه یا نه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت اول
4 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
6 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه عادت‌های بد مدیریتی را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.