معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید

نویی سوراکو در خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید، درمورد قاچاق انسان و تأثیرات مخرب و گستردهٔ آن در سراسر جهان صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این روزنامه‌نگار در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید:

در پس هر معاملهٔ روزمره‌ای که ما انجام می‌دهیم، ممکن است فردی را مجبور به کارگری در کشوری دیگر کرده باشند. بسیاری از غرفه‌ها و خدمات ارزان‌قیمتی که به شما ارائه می‌شوند، توسط کارگران کار اجباری آماده می‌شوند. این نیروهای کار توسط تاجران کشورهای درحال‌توسعه به کشورهای دیگر قاچاق شده و به کار گرفته می‌شوند.

نویی سوراکو (Noy Thrupkaew) روزنامه‌نگار و نویسنده‌ای است که در طی 8 سال گذشته درباره موضوع قاچاق انسان تحقیقات زیادی انجام داده است. او در تدتاک قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید (Human trafficking is all around you. This is how it works) نتایج این تحقیقات را با شما به اشتراک گذاشته است.

او در این سخنرانی این پیام مهم را به جهانیان منتقل می‌کند که قاچاق انسان بسیار رایج‌تر و نزدیک‌تر از آن چیزی است که بیشتر شما فکرش را می‌کنید. سوراکو مدت زیادی را در زندان‌ها و فاحشه‌خانه‌ها گذراند و با صدها نفر از بازماندگان و مجریان قانون و کارگران سازمان‌های غیردولتی مصاحبه کرد. وی عقیده دارد قاچاق انسان یک رنج واقعی است که بیش از چیزی که فکرش می‌کنید در حال گسترش است.

خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید مناسب چه کسانی است؟

اگر به سخنرانی‌های تدتاک و موضوعات اجتماعی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید می‌شنویم:

اینایی که گفتم، معیارهای بزرگ قاچاق انسان بود. قاچاق انسان در معیارهای کوچیک‌تر از این و در جاهایی که فکرشو نمیکنین هم وجود داره. قاچاقچی‌ها افراد جوون رو مجبور کردن که وانت بستنی‌فروشی برونن یا با گروه‌های آواز تور برن و بخونن. قاچاق انسان حتی توی یه سالن بافت مو در نیوجرسی هم وجود داره. یه مورد به خصوص بود که در اون نقشهٔ قاچاقچی‌ها حرف نداشت. قاچاقچی‌ها خونواده‌های جوون اهل قنا و توگو رو پیدا میکردن و بهشون میگفتن دخترای شما قراره تو آمریکا تحصیلات عالیه داشته باشن. بعد میرفتن سراغ برنده‌های گیرین کارت لاتاری و بهشون میگفتن ما بهتون کمک می‌کنیم. براتون بلیط هواپیما میخریم و خرجتونو میدیم. فقط باید این دختر جوونو با خودتون ببرین و بگین که خواهر یا همسرتونه. وقتی همه به نیوجرسی میرسیدن، دخترهارو میبردن و مجبورشون میکردن هفت روز در هفته، روزی چهارده ساعت و به مدت پنج سال کار کنن. اون دخترا برای قاچاقچیا تقریبا چهار میلیون دلار پول درمیاوردن. این مشکل بسیار بزرگیه. خب ما براش چیکار کردیم؟ رفتیم سراغ سیستم عدالت کیفری. ولی یادتون باشه بیشتر قربانیای قاچاق انسان‌های فقیرن و کسایی هستن که به حاشیه رونده شدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش یک
5 دقیقه
بخش دو
6 دقیقه
بخش سه
6 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید
نویسنده
مترجمسپهر عماد حقی
راویحوریه شیرمحمدی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.