معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

آیا می‌دانید جهانی‌سازی به چه معنی است و چه زمانی رخ می‌دهد؟ سیمون آنهلت استاد افتخاری علوم سیاسی، در خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ درمورد جهانی شدن و تاثیر آن بر ویژگی رقابتی کشورها صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این مشاور سیاسی در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است:

جهانی‌سازی در طی سال‌های اخیر طوری کشورها را غافلگیر کرده که هیچ‌کس نتوانسته با همان سرعت با آن هماهنگ شود. با مشاهده جنبه‌های منفی جهانی‌سازی نیز کار چندانی از دست کسی برنخواهد آمد. اما لازم است بدانید همهٔ چالش‌های بزرگی همچون تغییرات اقلیمی، حقوق بشر، جمعیت‌شناسی، تروریسم، شیوع بیماری‌های متنوع، قاچاق مواد مخدر و برده‌داری که با آن‌ها روبه‌رو هستیم، از دستاوردهای جهانی شدن هستند.

سیمون آنهلت عقیده دارد حتی در صورتی که جنگی در کار نباشد، بین کشورها رقابت وجود دارد و هریک از آن‌ها سعی دارند از دیگری بالاتر باشند و این موضوع خوبی نیست و باید تغییر کند. او در سخنرانی خود به اسم کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ (which country does the most good for the world) به شما می‌گوید باید راهی پیدا شود که از آن طریق کشورها تشویق شوند که با یکدیگر همکاری کنند.

این مشاور سیاسی برجسته در ادامه راهبردهای سیاسی را برای تعامل بیشتر و خلاقانه‌تر با جوامع مختلف ارائه می‌کند و هدف او از این کار تغییر روش کار کشورها است. او تمام رهبران جهان را تشویق می‌کند که به جای اینکه در همه کار به دنبال منفعت شخصی خود باشند، درمورد تاثیرات جهانی اقداماتشان فکر کنند.

خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌ها و سخنرانی‌های سیاسی و مطالعات اجتماعی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

سیمون آنهلت را بیشتر بشناسیم:

او استاد افتخاری علوم سیاسی و نویسنده کتاب‌هایی درمورد کشورها و جهانی‌شدن آن‌ها است. این سیاستمدار برجسته همچنن بنیانگذار و سردبیر ممتاز یک مجله دانشگاهی است که تمرکز آن بر روی دیپلماسی عمومی است. سیمون آنهلت (Simon Anholt) همچنین بنیانگذار «شاخص کشور خوب» است که در آن میزان کمک هر کشوری به نفع بشریت را اندازه‌گیری می‌کند.

از جمله کتاب‌های آنهلت که به فارسی ترجمه شده است، می‌توان به «هویت رقابتی» اشاره کرد که درمورد گسترش رقابت‌پذیری ملی در دنیا صحبت می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است می‌شنویم:

آیا ما و سیاستمدارامون تا یه حدی از لحاظ فرهنگی، روانی نیستیم؟ سومین دلیل به حدی احمقانه است که ارزش بیان کردن هم نداره. اما باوری بین دولت‌ها وجود داره که برنامه‌های داخلی و برنامه‌های بین‌المللی با هم سازگار نیستن. این واقعا بی‌معنیه. من مشاور سیاسی‌ام. بیش از پونزده ساله که به دولت‌های سرتاسر دنیا مشاوره میدم و در طول این مدت حتی یه بارم ندیدم که با یه مشکل داخلی مثل یه مسئلهٔ بین‌المللی برخورد کنن، بهش تو مفهوم جهانی نگاه کنن، مقایسه کنن که دیگران چه کاری کردن، از بقیه مشورت بگیرن، به جای اینکه به داخل نگاه کنن نگاه بیرونی داشته باشن و اون مشکل سریع‌تر، کارآمدتر و خلاقانه‌تر حل نشده باشه.

ممکنه با خودتون بگید با وجود همهٔ اینا چرا فایده نداره؟ چرا نمی‌تونیم سیاستمدارامون رو تغییر بدیم؟ چرا نمی‌تونیم ازشون بخوایم؟ خب من هم مثل خیلیامون مدت زیادی گله و شکایت می‌کردم که چقدر تغییر دادن آدم‌ها سخته و فکر می‌کنم نباید خیلی شلوغش کنیم. به نظرم باید بپذیریم که به طور موروثی گونهٔ محافظه‌کاری هستیم که تو چرخهٔ تکامل و به دلایل منطقی به وجود اومده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش یک
7 دقیقه
بخش دو
7 دقیقه
بخش سه
4 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج
6 دقیقه
بخش شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

abbas masjedian
۱۴۰۰/۸/۲۹
دیدن سایت معرفی شده در این کتاب و‌بررسی رتبه کشورها مورد خوبی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.