معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی

نیت سیلور در خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی به شما نشان می‌دهد که پیشبینی آب و هوا آنقدرها هم که عامه‌ی مردم خیال می‌کنند، کار ساده‌ای نیست. او در این اثر که ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک به انتشار رسیده، به طور کامل شما را با سازوکارهای این بخش کاربردی و مهم از دانش جغرافیا آشنا می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی:

نیت سیلور (Nate Silver) به عنوان یک جغرافی‌دان برجسته، در خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی به شما نشان می‌دهد که پیشبینی آب و هوا کاری بسیار حساس، دقیق و البته دشوار است. دانستن این مطلب از این جهت مهم است که بسیاری از افراد، اینگونه می‌پندارند که تعیین شرایط جوی کاری ساده بوده و این همه اشتباه و خطا در کار هواشناسان عجیب و غیرقابل توجیه می‌باشد.

سیلور با مروری اجمالی بر تاریخ علم هواشناسی، نشان می‌دهد که این حیطه از دانش چه پیشرفت‌های چشمگیری در طول دهه‌های اخیر داشته است و با این وجود، هنوز که هنوز است بسیار جای پیشرفت دارد. او در مقام توضیح می‌گوید که حتی پیشرفته‌ترین کامپیوترها هم قادر به ثبت دقیق جریانات سیال آب و هوایی نیستند؛ بنابراین، باید پذیرفت که خطاهای هواشناسی تا حدی اجتناب‌ناپذیرند. با این حال، چنانچه گفته شد، این دسته از خطاها به مرور در حال کمتر شدن‌اند و امید می‌رود که در آینده به حداقل میزان ممکن برسند.

خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی مناسب چه کسانی است؟

این اثر را به مخاطبینی پیشنهاد می‌کنیم که مایل به آشنایی ابتدایی با اصول علم هواشناسی‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی می‌شنویم:

اما با این حال، با نگاه کردن به اخبار محلی و پیشبینی‌های آب و هوا، نمی‌تونیم پیشرفت‌های علم هواشناسی رو مشاهده کنیم. برای بررسی دقیق‌تر، بهتره به تاریخچه‌ی اون نگاهی بندازیم. در سال 1972، درصد خطای طبیعی سازمان‌های پیشبینی هوا معمولاً شش درجه بود. امروزه این درصد خطا به سه درجه رسیده. نکته‌ی جالب دیگه هم اینه که در سال 1940، احتمال مرگ یه آمریکایی توسط رعدوبرق، حدود یک در چهارصدهزار بود. و حالا این میزان به یک در یازده میلیون رسیده. البته بخشی از دلیل این تغییر بزرگ، به خاطر تغییر روند زندگی ماست. اما نباید تأثیر پیشبینی‌های آب و هوا را نادیده بگیریم. یکی از بهترین پیشرفت‌های روند پیشبینی هوا در زمینه‌ی پیشبینی توفندها یا طوفان‌های دریاییه. بیست و پنج سال پیش، مرکز ملی توفند با خطای 350 می‌تونست توفند رو پیشبینی کنه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت یک
6 دقیقه
قسمت دو
4 دقیقه
قسمت سه
5 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج
4 دقیقه
قسمت شش
5 دقیقه
قسمت هفت
5 دقیقه
قسمت هشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خطاهای هواشناسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.