معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خودرهبری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خودرهبری
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خودرهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خودرهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خودرهبری

خلاصه کتاب صوتی خودرهبری نوشته‌ی لیزا مک لود و الیزابت مک لود از یک مهارت فردی حیاتی صحبت می‌کند که کمتر به آن پرداخته شده: خودرهبری! این اثر خلاصه و مفید به شما آموزش می‌دهد که کی، کجا و چگونه خودرهبری داشته باشید تا به بیشترین حد از پتانسیلتان دست پیدا کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی خودرهبری

لیزا مک لود (Lisa McLeod) و الیزابت مک لود (Elizabeth McLeod) نویسندگان کتاب خودرهبری (Leading Yourself)، روی هم 36 سال تجربه در کار با رهبران شرکت‌ها برای بالا بردن میزان تعامل عاطفی میان آن‌ها و کارکنانشان و همچنین ایجاد تمایز رقابتی برای کسب‌وکارشان دارند. این دو نفر که در کمک به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک از تبحر خاصی برخوردارند و متخصص محسوب می‌شوند، در راستای تقویت مهارت‌هایی که منجر به موفقیت شغلی و حتی شخصی می‌شوند کتاب خودرهبری را نوشته‌اند که در اینجا نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خودرهبری

شاید بهتر باشد در ابتدا نگاهی به معنای خودرهبری بیندازیم. خودرهبری شامل مجموعه‌ای از رفتارها، نگرش‌ها و طرز بیانی است که هرکس برای رسیدن موفقیت فردی و پیدا کردن حس خوشحالی باید یاد بگیرد. خلاصه کتاب صوتی خودرهبری به شما یاد می‌دهد که چطور به خودتان انگیزه بدهید، کی و کجا خودتان را رهبری کنید و بدانید که کی باید دیگر کارمندان و حتی رئیستان را هدایت کنید.

اهمیت خودرهبری در این است که مستقیماً در تعیین سرنوشت شما نقش دارد. این مهارت در بالا بردن توانمندی و دانایی شما تأثیر بسزایی دارد و شما را به جایی می‌رساند که در رهبری کردن دیگران و کمک به آن‌ها نیز حرفه‌ای شوید. شروع فرایند یادگیری خودرهبری در سنجش وضعیت است؛ شما در ابتدا باید موقعیت و فضای کاریتان را بررسی کنید تا ببنید در کدام یک از این شرایط قرار دارید: کار با رئیس خوب، رئیس بد و رئیس پرمشغله. رئیس خوب به شما بازخوردهای سازنده‌ای در مورد کارتان می‌دهد و همواره شما را راهنمایی می‌کند، چون با توانمند شدن شما در حقیقت باری از روی دوش خودش برداشته می‌شود. رئیس بد علاقه‌ای به کار ندارد و درست در زمان سختی و مشکلات، به سراغ شما می‌آید تا این خراب‌کاری را درست کنید. قرار گرفتن در چنین موقعیتی بسیار چالش‌برانگیز است و خودرهبری را تبدیل به مهارتی حیاتی می‌کند، چون شما در این وضعیت تنها می‌توانید به خودتان متکی باشید. دسته‌ی سوم مدیران، رئیس‌های پرمشغله هستند که بیشتر ما تجربه‌ی کار با آن‌ها را داریم. این دسته از مدیران نیت خوب و قصد راهنمایی شما را دارند، اما زمان کافی برای رسیدگی به این کار ندارند. در مواجهه با چنین موقعیتی نیز خودرهبری برایتان بسیار سودمند خواهد بود، چون دیگر نیازمند خالی شدن زمان رئیس برای پیش بردن کارها نخواهید بود.

خلاصه کتاب صوتی خودرهبری اثری از لیزا مک لود و الیزابت مک لود است که توسط گروهی از مترجمان به فارسی ترجمه شده. این اثر توسط نشر صوتی شادن پژواک منتشر شده و سحر طهرانچی و اعظم حبیبی نیز گویندگان آن هستند.

خلاصه کتاب صوتی خودرهبری برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی افراد به خصوص کارمندان با شنیدن این خلاصه کتاب با مهارت خودرهبری آشنا می‌شوند و از آن سود خواهند برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خودرهبری می‌شنویم

می‌خوام ازتون سوالی بپرسم، چیزی که خیلی‌ها بهش فکر نمی‌کنن. می‌دونین چی بهتون انگیزه می‌ده؟ اون یه نیاز درونیه. این یه سوال خیلی مهمه چون اگه لیست بلندی از کارهای روزمره فراهم کردین ولی یهو مثلاً تصمیم می‌گیرین یه چرتی بزنین باید بدونین که چطور از این شرایط خودتون رو خلاص کنین. همه‌مون همچین شرایطی داشتیم که انگیزه رو از دست دادیم و توی این شرایط خیلی وسوسه‌انگیزه که از رئیستون یا رهبر تشکیلاتتون انتظار داشته باشید تا کمک کنه انگیزه‌تون رو از دست ندید. ولی این یه تله‌ی خطرناکه چون باعث میشه شما به شخص دیگه‌ای وابسته بشید تا بهتون الهام‌بخشی کنه. ولی شما نباید منتظر امر دیگران باشید تا موارد عاطفی خودتون رو دنبال کنید. پس شما به عنوان رهبر، حق انتخاب دارید. می‌تونید مثل دماسنج باشید یعنی چیزی که فقط دمای اطرافش رو اندازه‌گیری می‌کنه، یا اینکه مثل ترموستات باشید، یعنی چیزی که دمای اطراف رو تعیین و تنظیم می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی نویسنده
4 دقیقه
قسمت اول
3 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
4 دقیقه
قسمت چهارم
4 دقیقه
قسمت پنجم
5 دقیقه
قسمت ششم
3 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
5 دقیقه
قسمت نهم
5 دقیقه
قسمت دهم
4 دقیقه
قسمت یازدهم
4 دقیقه
قسمت دوازدهم
3 دقیقه
قسمت سیزدهم
4 دقیقه
قسمت چهاردهم
2 دقیقه
قسمت پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خودرهبری
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویسحر طهرانچی، اعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خودرهبری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خودرهبری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خودرهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.