معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم
قیمت:
۹۰۰۰ ۶,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم

آیا در جمع راحت نیستید و مدام استرس دارید؟ پادکست چگونه اجتماعی باشیم راهکارهایی را ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید بر خجالت و کم‌رویی خود غلبه کنید و در محیط‌ها و تعاملات جمعی، فرد اجتماعی‌تری باشید. این پادکست جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که شامل مقاله‌های سایت «هاو کن یو» می‌شوند.

درباره پادکست چگونه اجتماعی باشیم:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک جمع کاری یا دوستانه احساس جداافتادگی کنید و نتوانید به‌درستی با اطرافیان خود ارتباط بگیرید. ممکن است بارها تلاش کرده باشید که از استرس و خجالت خود بکاهید و شخصیت قوی‌تری از خود بروز دهید. بسیاری از افراد با این خصوصیات در جامعه وجود دارند که نمی‌دانند با این مشکل خود چه کنند و چگونه در جمع قرار بگیرند.

انسان به‌خاطر ذات اجتماعی بودن خود مدام دغدغهٔ همراهی با یک گروه خاص را دارد. اما همان گونه که بسیاری از خصوصیات و خلقیات نیاز به داشتن مهارت لازم دارد، ارتباط برقرار کردن با افراد نیز نیازمند کسب مهارت‌های لازم است. پادکست چگونه اجتماعی باشیم نکاتی را به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید این مهارت را یاد بگیرید. با یادگرفتن و به‌کاربستن این مهارت‌های ارتباطی می‌توانید به‌راحتی دوست پیدا کنید و در جمع‌های دوستانه یا کاری بیشتر لذت ببرید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه مفید و کاربردی درمورد موضوعات مختلفی همچون موفقیت در زندگی شخصی و شغلی، سلامت روان و توسعه فردی اطلاعات جذاب و قابل‌فهمی را برای همه را ارائه می‌کند. متخصصین ایرانی و خارجی کتاب‌هایی را که از این مجموعه به انتشار می‌رسند، ترجمه کرده‌اند. این فایل‌های صوتی شامل راهکارهای مفید و قابل‌اجرایی می‌شوند که به کمک آن‌ها بتوانید خودتان را در حوزه‌های مختلف ارتقا داده و عادات نامناسب را با عادت‌های مفید جایگزین کنید.

پادکست چگونه اجتماعی باشیم مناسب چه کسانی است؟

این پادکست برای افرادی که دوست دارند در جامعه بهتر ظاهر شوند مناسب است. همچنین اگر به موضوعات موفقیت و توسعه فردی علاقه دارید، از شنیدن این پادکست لذت خواهید برد.

در بخشی از پادکست چگونه اجتماعی باشیم می‌شنویم:

اولین نکته‌ای که باید در راستای اجتماعی شدن به آن توجه کنید، این مورد است که هرگز نباید از خود انتظار داشته باشید که یک‌شبه به فرد اجتماعی با تعاملات بالا تبدیل شوید. بلکه این فرایند نه به‌یک‌باره بلکه تدریجی انجام می‌شود. با یادگیری مهارت‌ها و استفاده و تکرار آن مطمئناً شما سریع‌تر به نتیجه خواهید رسید.

همهٔ ما دوست داریم در جمع‌های مختلف به‌راحتی با دیگران صحبت کنیم و به آن‌ها نزدیک شویم و همه را مسحور نوع برخورد و صحبت‌های خود کنیم. فرض کنیم فرد درون‌گرایی هستید که زیاد از خانه بیرون نمی‌روید و تنهایی خود را خیلی دوست دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه اجتماعی باشیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰ ۶,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم

samira hemmat
۱۴۰۰/۸/۱۸
چرا آخرش موزیک به این ترسناکی گذاشته بود؟؟؟؟ آخر شب آدم کتاب صوتی گوش میده که بتونه راحت به خواب بره بعد درست زمانی که داره به حالت نیمه خواب نزدیک میشه، با شنیدن این موزیک ترسناک تو دلش خالی میشه... چرا واقعا؟؟؟؟؟ هیچ سنخیتی هم آخه با موضوع کتاب نداره. 🤐🤐
سما حسینی
۱۴۰۰/۷/۴
اخه ته کتاب سوتی موزیک ترسناک میذارن؟ خدا
Rasta
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خیلی مدت زمانش کمه توضیحات کافی نداره اما نکات مفیدی گفته
ایسو
۱۴۰۱/۱۰/۸
واقعا خوب نیست اصلا کتاب نیست یه مقاله یک صفحه‌ای هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.