معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری

تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری، به شما اصولی را می‌آموزد که به کمک‌شان می‌توانید در موقعیت‌های کاری و شغلی تصمیمات درست را بگیرید. با پیروی از راهنمایی‌ها و توصیه‌های تاد دوت در این خلاصه کتاب صوتی، قادر خواهید شد تصمیمات هوشمندانه و دقیقی بگیرید که کسب‌وکارتان را رونق دهد و شما را به خواسته‌های‌تان نزدیک‌تر کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری

هیچ حوزه‌ی کاری و شغلی‌ای وجود ندارد که در آن به مهارت تصمیم‌گیری نیازی وجود نداشته باشد. توانایی اتخاذ تصمیم‌های درست، هوشمندانه و دقیق، می‌تواند به‌تنهایی منجر به این شود که شما در وظایف خود موفق شوید و حتی بتوانید از اختلاف‌نظر‌های بین همکاران یا زیردستان خود نیز جلوگیری کنید. تاد دوت (Todd Dewett) در خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری (Making Quick Decisions) به شما آموزش می‌دهد چطور می‌توانید با برداشتن قدم‌های ساده و کوچکی تصمیمات بهتر و قوی‌تری را در حرفه‌ی خود بگیرید و با این کار پیشرفت بیشتری داشته باشید.

اولین قدمی که تاد دوت در این خلاصه کتاب صوتی به آن می‌پردازد، معرفی کردن دقیق و صحیح مسئله و همینطور شناختن محدودیت‌های زمانی و میزان اضطراری بودن تصمیم‌گیری‌هاست. او در ادامه به اهمیت جمع‌آوری اطلاعات اساسی می‌پردازد و از شما می‌خواهید با به‌کارگیری قانون 80-20، میزانی استراتژیک یا مهم بودن تصمیمات را ارزیابی کنید.

خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری، توسط گروهی از مترجمان ترجمه شده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی شادن پژواک به گویندگی محسن زرآبادی پور تهیه کرده است.

خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در تصمیم‌گیری‌های خود مشکل دارید و نمی‌توانید به درستی تصمیم بگیرید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری می‌شنویم

سؤال بعدی اینه: این مشکل چقدر مهمه؟ می‌خوام بهتون یه راه ساده برای فکر کردن درباره‌ی اینکه این یه تصمیم دیگه است یا نه یا اینکه یه تصمیم مهم استراتژیک هست یا نه بدم. ازتون می‌خوام راجع به 20-80 فکر کنین. اگه تمام دوره‌های من رو دیده باشین حتماً می‌دونین که من خیلی راجع به قانون 20-80 حرف زدم. این یه کاربرد دقیق و عالیِ این قانونه. ایده‌اش خیلی ساده است. بعضی چیزا مهم‌تر از چیزای دیگه‌ان و یکی از کلیدای موفقیت اولویت‌بندی بر اساس اهمیت وظیفه، پروژه یا شخصیه که باهاش روبرو می‌شین. حالا در مفهوم تصمیم‌گیری درباره‌ی 20-80 اینجوری فکر کنین: 80 درصد زمان، تصمیم‌هایی هستن که باید بگیرین چون اون‌ها بخشی از شغل‌تون هستن. اونا بی‌اهمیت نیستن ولی به صورت استراتژیک مهم نیستن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
2 دقیقه
بخش سوم
2 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
2 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تصمیم گیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.