معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی

چکیده‌ای مختصر و مفید از کتابی مهم و پرفروش؛ خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی اثری شنیدنی با موضوع موفقیت شغلی است که به قلم مارک فیشر به رشته‌ی تحریر درآمده و تاکنون به ده‌ها زبان گوناگون ترجمه و بارها و بارها تجدید چاپ شده است. در این اثر از طریق مجموعه‌ای از حکایت‌ها، اصول ثروت‌اندوزی را خواهید آموخت. گفتنی است که کتاب حاضر ذیل مجموعه «صد خلاصه برتر» به انتشار رسیده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی:

مارک فیشر کتاب میلیونر آنی (The Instant Millionaire) را در سال 1989 نوشت و به چاپ رساند؛ یعنی حدود سه دهه‌ قبل! با این حال اثر او هنوز هم که هنوز است طرفداران و مخاطبینی وسیع در میان مردم سراسر دنیا دارد. این محبوبیتِ درازمدت، نصیب کمتر کتابی در ژانر موفقیت شده است. معمولاً بهترین و پرفروش‌ترینِ این‌گونه آثار نیز، پس از مدتی از چشم‌ها می‌افتند و فراموش می‌شوند. ، حال سوالی که پیش می‌آید این است: دلیل اقبال فوق‌العاده و مستمر به کتاب میلیونر آنی (که در ایران با نام‌هایی چون حکایت دولت و فرزانگی و میلیونر فوری نیز شناخته می‌شود) چیست؟

در پاسخ می‌توان چنین گفت: اصولی که مارک فیشر در این اثر از آنها بحث نموده، در وهله‌ی اول جهان‌شمول‌اند و در وهله‌ دوم، بی‌زمان. به عبارتی، آموزه‌هایی که او برای کسب موفقیت‌های شغلی و دستیابی به ثروت ارائه می‌کند، آموزه‌هایی‌اند که تا زمانی بس دور، تا روزی که دگرگونی اساسی‌ای در سیستم اقتصادی - اجتماعیِ حاکم بر جوامع، و البته تحولی خاص در منش انسانی پیش نیاید، صادق و کاربردی باقی خواهند ماند.

فیشر این آموزه‌ها را در قالب یک داستان بیان نموده است: مردی سی و دو ساله و باهوش مدتی‌ست که به لحاظ شغلی و اقتصادی با مشکلات جدی مواجه شده است؛ تا جایی که مجبور می‌شود برای پول قرض کردن به سراغ عموی خود برود. عمویش به او پول نمی‌دهد، اما به جایش او را با پیرمردی ثروتمند آشنا می‌کند، که از قضا مردی خردمند و هوشمند است. پیرمرد هم به جای اینکه ماهی در سبد مرد جوان بگذارد، به او ماهیگیری یاد می‌دهد؛ بدین نحو که در قالب چند حکایت کوتاه و جذاب، اصول ثروتمند شدن را به مرد جوان می‌آموزد.

خلاصه کتاب میلیونر آنی که اکنون پیش روی شماست، چکیده‌‌ای است از مهم‌ترین مطالب کتاب مشهور و مهم مارک فیشر. نحوه‌ی کار نازنین صابری در گزینش مطالب از نسخه‌ی کامل کتاب، به نحوی بوده که بدنه‌ی اصلی اثر از نکات حاشیه‌ای جدا شده و با اندکی تلخیص خدمت شما ارائه گردیده است. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که با گوش سپردن به اثر حاضر، با اصلی‌ترین آموزه‌های مارک فیشر آشنا خواهید شد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی:

- یک کتاب لذت‌بخش که به چند بار خواندن می‌ارزد. (Wess Roberts)
- سرشار از اندرزهایی سودبخش برای کسب موفقیت. (Stepping Up Magazine)
- اثری به شدت هیجان‌انگیز، که در آن سوالاتی مهم مطرح و پاسخ داده شده است. (Success Magazine)

خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی مناسب چه کسانی است؟

اگر خواهان دستیابی سریع به موفقیت و کامیابی در جنبه‌های گوناگون زندگی، خصوصاً در کار و حرفه‌تان هستید، مطالب این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با مارک فیشر بیشتر آشنا شویم:

وی اهل کشور کانادا و متولد سال 1953 است. فیشر را با کتاب مطرح و مشهور میلیونر آنی می‌شناسند. تنها در کشور آمریکا، نزدیک به دویست هزار نسخه از این اثر به فروش رفته است. همچنین، این کتاب به حدود بیست زبان زنده‌ی دنیا نیز ترجمه شده است. از دیگر کتاب‌های مارک فیشر (Mark Fisher)، می‌توان به عناوین پیش رو اشاره داشت: «چگونه مثل یک میلیونر فکر کنیم؟، راه و رسم میلیونرها، فروشنده و میلیونر».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی می‌شنویم:

حتی اگر یک مولتی میلیونر بودید، چه شغلی را انتخاب می‌کردید؟ اگر امروز آخرین روز زندگیتان بر روی زمین بود، وقتتان را با انجام چه کارهایی می‌گذراندید؟ خودتان را مشغول کاری کنید که در جواب به این دو سوال دادید، و تمام هم و غم خود را روی انجام آن بگذارید. مشغول انجام کاری شوید که خیلی خیلی دوستش دارید. خواهید دید که آن کار تبدیل به هیجان‌انگیزترین بخش زندگیتان می‌شود و مشغول به آن خواهید شد.

مفاهیم پشتیبان: در راستای جستجویتان برای ثروت، این واقعیت را در نظر داشته باشید که اگر خوشبختی را گم کنید، همه چیز را در زندگی گم خواهید کرد. پول خدمتگزاری عالی اما فرمانروایی ظالم است. کلید خوشبختی این است که این سوال را با صداقت جواب دهید: اگر قرار بود فردا بمیرم، می‌توانم در هنگام مرگم به خودم بگویم، تمام کارهایی را که قرار بود امروز انجام دهم، تمام کردم؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
چکیده‌ی کتاب
20 دقیقه
قانون شماره یک - قانون شماره دو
10 دقیقه
قانون شماره سه - قانون شماره چهار
15 دقیقه
قانون شماره پنج - قانون شماره شش
4 دقیقه
تمرین‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی
نویسنده
مترجمنازنین صابری
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی

reza
۱۴۰۱/۹/۱۰
ارزش گوش دادن را داره انرژی خوبی به آدم میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی میلیونر آنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.