معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر

اندرو کرامی در خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر به بررسی تأثیر باورهای نیاکان ما بر اندیشه‌ی امروزمان پرداخته است. اثر حاضر ذیل مجموعه‌ سخنرانی‌های تدتاک به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر:

ما از طریق زبان فکر می‌کنیم. به تعبیری، زبان ما محدوده‌ی اندیشه‌ی ماست. این نکته البته بدیهی‌ست. آنچه بدیهی نیست، یا لااقل برای بسیاری از ما در وهله‌ی اول عجیب می‌نماید، این است که با تأملی جزئی و گذرا در زبان‌های گوناگون، متوجه می‌شویم که چه بسیار باورهای نادرست که در قالب گزاره‌های غلط، هرروزه بر زبان انسان‌ها جاری می‌شوند. مثالش عبارت «خورشید طلوع می‌کند» است. این جمله، به هر زبانی که بیان شود، عملاً یادگاری‌ست از تفکر نیاکان ما، که زمین را مرکز کائنات پنداشته و خورشید را گویی چرخان در محور آن می‌دانستند. امروزه ما می‌دانیم که چنین نیست؛ اما کماکان از عبارت «خورشید طلوع می‌کند» استفاده می‌کنیم. شاید به باور شما این امری طبیعی و بی‌اهمیت باشد. اما اندرو کرامی در خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر عقیده‌ی دیگری دارد. او نشان می‌دهد که همین عبارات به ظاهر طبیعی که اغلب متوجه نادرستی‌شان نیستیم، تأثیری به‌سزا در شکل دادن به اندیشه‌ی امروزین ما دارند.

چنانکه پیشتر گفتیم، خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر ذیل مجموعه‌ سخنرانی‌های تد منتشر می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به دو حیطه‌ی علم و زبان‌شناسی مخاطبین اصلی اثر حاضرند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر می‌شنویم:

اصل حماقت همیشگی روایتی تقریبا متفاوت عرضه می‌کنه. به جای اینکه تاریخ به صورت دنباله‌ی پله‌های یه نردبون دیده بشه، می‌شه اون رو به مثابه‌ی چیزی لایه‌مندتر دید. چیزی شبیه به دیواره‌های جنگل ویلد که چارلز داروین به زیبایی اون رو شرح داده. می‌شه یه دیواره‌ی صخره‌ای فرسوده رو تصور کرد. عصر ما به فوقانی‌ترین لایه شکل داده.

اما بقایای هر عصر سابق هم در برابر ماست. و ما مختاریم اگه میلمون کشید فسیل‌های مدفون رو بیرون بکشیم. پیدا کردن چنین ایده‌های فسیل‌شده‌ای در اطراف ما کار سختی نیست. ما هنوز می‌گیم خورشید طلوع و غروب می‌کنه، هرچند می‌دونیم که زمین به دور خورشید می‌گرده...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
6 دقیقه
قسمت سه
5 دقیقه
قسمت چهار
4 دقیقه
قسمت پنج
6 دقیقه
قسمت شش
7 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر
نویسنده
راویهاجر رهگذر
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خورشید طلوع می‌کند و خرافات دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.